Nagyon szép az apukád motorja és a Te robogód is. Gondolom mindkettőtöknek sok öröme van bennük. Ha egyszer mégis úgy alakul, hogy Velencére ,Gárdonyba, Érdre, vagy
Budapestre vetődnétek, feltétlenül üzenj a fórumon keresztül, hogy összefuthassunk.Üdv.
Szia CBRacing! Oké, de nem tudom, hogy Te hol laksz? Egyébként van egy ilyen sötétített plexi eladó komplett szerelvénnyel. Küldjél képeket a mocidról. Üdv.
Hidd el, hogy nem olyan nagy baj, hogy a hátsó fék dobfék, ugyanis jól fogja meg a motort, mégsem csúszik ki a feneked alól. Ugyanez hátsó tárcsánál szinte azonnal blokkol. Persze ez fékezésfüggő.A motort könnyű vezetni fordulékony és fantasztikusan gyorsul. Nyilván ez nem sportmotor, de ebbe a borzastó utakkal megáldott országban nem is érdemes vágtatni annál jobban ahogy ez a kis kawa képes.
Hali! Lenne pár kérdésem a motorral kapcsolatban! Végsebesség? Fogyasztás? Menetteljesítmény? Marhára tetszik a motor és az ára is kedvező, csak hátul ne dobfék lenne.....
Sziasztok ! Nemrég vettem egy sötétkék ER5-öst. Nagyon sok jót hallottam róla amit naponta tapasztalok én is, de nem láttam azóta sem másik Kawát.Szívesen találkoznék ER5 tulajdonosokkal, hogy még több mindent megtudjak a saját motoromról. Akinek van egy kis ideje írjon és megbeszéljük a találkozót.
Szia Sandra! Ha belépsz a " Kawasaki fórum" on belül a technika oldalára, ott megtalálod a teljes angolnyelvű leírását az ER5-ösnek. Csak le kell töltened onnan. Üdv.
Szia!Mivel te is nöi motoros vagy mint én segitséget szeretnék kérni töled!Szükségem lenne az idegen nyelvü használati kézikönyvre.Sajnos én elveszitettem költözéskor.Tudnál ebben segiteni nekem?
Üdv!
Én még csak most tanulok motorozni a rutinpályán, és ma végre felülhettem az ER5-re, és fél óra alatt ráéreztem az ízére. Mivel nincs összehasonlítási alapom, csak annyit tudok mondani, hogy nagyon könnyű vele fordulni, alapjárat 1-esben is jól dönthető meg minden. Ami sztem gyenge az a fék. Esköszöm jobban fognak a 125ös robimon. Meg nagyon nem pörgethettem, csak 4000-ig kb, de nem vmi ijesztő az ereje, pedig egy jó gépnek sztem elsőre annak kéne lennie úgy, hogy vagyok 60 kiló és előtte vezetgettem egy 225-ös endúrót pár órát. Mindegy, sztem egyszerű, de nagyszerű...
Most jöttem meg Ausztriából az ER-5-tel, úgyhogy biztos válaszokat tudok adni. Pörgés: 90 km/h-nál (hatodikban) 4 ezer, 130-nál 6.000. Fogyasztás: 3,8 és 5,5 között. 3,8 országúton 100-110-es tempónál, 5,5 autópályán 140-150-nél. Egyébként városban (nálam) kb. 4,3-4,5 litert eszik 100 kilométerenként.
YBR 125 tulajdonosként továbblépve idővel egyik kiszemeltem az ER-5 (GS 500 a másik...). Nem a sebesség vonz, inkább a tartósság és alacsony fogyasztás.
Tudnátok megadni néhány tapasztalati értéket?
Az alábbiak érdekelnének:
-fordulatszám legfelső fokozatban egy adott sebességnél (pl. 90 km/h),
-fogyasztás egy adott, közelítőleg konstans országúti tempónál (pl. 90 km/h),
-fogyasztás csak városban (ha valaki mért már ilyet), átlagos (nem digitális, tehát nem fullgáz és satufék) üzemmódban.
Budapestre vetődnétek, feltétlenül üzenj a fórumon keresztül, hogy összefuthassunk.Üdv.