a Bütyi álltal említett bukósisak teszt tényleg sok sisakkal foglalkozik. Amiről este beszélgettünk a CMS GP5f típusú karbon-kevlár kupak csúnyán szar. 1 csillaggal !
az én bajomra már csak 180 centi mély gödör jelent megoldást , de szerintem én elkaptam azt a járványt ami most van ez a hányásos hasmenéses cucc, minden szart elkapok.
jó a kurva annyát én most fejeztem be ezt a kibaszott Cagivás módszert összefosta magát a váltó is, de jó ez hiányzott csak... Nem költök én erre 1 forintot se a továbbiakban, inkább gyűjtök egy rendes motorra.
3,5 millió ? Az nem kevés, nagyjából Yamaha R6r árszint = YZF-R6R , nettó kisk.ár = 2 958 400 Ft, ÁFA = 739 600 Ft, Bruttó ár =3 698 000 Ft . Habár ha azt nézzük most a GSX-R nagyon nagyot fejlődött, big piston rendszerű Showa front teló, brembo féknyergek, és tárcsák, 187 kg menetkész tömeggel, ( Yamaha - 189kg ) azért most odatette magát a Suzuki. Ha ismétlem : Ha szarásig lennék pénzel kipóbálnám mindkettőt
Árt a szépségesnek.
Van egy jó motorom eladó.
Én már túl vagyok rajta.
Nagyon kegyetlen volt.Együtt tudok veled érezni.
Én csak du. terveztem.Délben anyóséknál ebéden kell lenem.
Bocsásá meg a hibáimért.
Am. Totya te szándékosan baszod el mindíg a nick nevemet ? hívhatsz öcsinek, pistának, akárminek felőlem ha az egyszerűbb neked
Ti nektek nincs kedvetek szombaton vagy vasárnap át jönni?
Sőt a suziról ha leveszed azt a böszme nehéz kipufogót.
Mert tőlem holnap is kinézhetünk a pályára.