Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

a másik dolog amiben viszont igazam volt az a Yamaha féle Usd első villa alkalmazás már 1991-ben az FZR 1000-en !
idom oldal
Wikipedia
Ami az R6 osokban is van az nem Nikasil. Kerámia kompozit bevonat. azt még keresem.
Na ha már aludni nem nagyon sikerült akkor utánanéztem pár dolognak amin összevitatkoztunk a Bütyivel az este, és nem akarok ilyen téren sem sötét maradni. Nikasil rétegről volt szó.

Nikasil - nikkelbe ágyazott szilícium-karbid bevonat.
Más megnevezései : Kemény króm, Nicom
1967 ben használták először az autóiparban ( NSU )
A Nikasil bevonat lehetővé tette a kisebb tömegű,
jobb hővezető képességű alumínum ( továbbiakban Al )
motorblokkok- hengerek alkalmazását. A bevonat nagy
kopásállósága révén ugyanazon anyagból Al ből készülhettek
a dugattyúk is, kisebb illesztési hézagokat alkalmazhattak.
Ez viszonylag nagy teljesítménynövekedést eredményez, ugyanis nő
a kopresszió, és a dugattyúra ható erők is kisebbek lesznek, nő a
fordulatszám.
A Nikasil-t az 1970-években a Porsche 917, 911Rs típusú versenyautóiban használta.
Tömegtermelésben Alusil ( alumíniumba ágyazott szilícium) bevonat került.
Napjainkban a "mezei" 911 esek is ilyen bevonatos hengerekel járnak.
De a nagyobb teljesítményűek 911 Turbó és Rs már Nikasil-os.
Többek között az Audi a Bmw, Ferrari, Jaguar, Corvette Zr1, Ktm Lc4, BMW S1000RR, is Nikasil bevonatosak
is használja.
A Nikasil egyik fajtája a Suzuki motorkerékpárokon használt
nikkel-foszfor szilícium-karbid bevonat - SCEM (Suzuki Composite Electro-chemical Material)
Többek között a Tl 1000, V-Strom és a Hayabusa modellekben használják.
Minden fajta Nikasil bevonat érzékeny a Kén tartalmú üzemanyagokra.
Ugyan is a kén reakcióba lép szilíciummal, így rongálja a réteget.
most értem haza, jóéjszakát mindenkinek
JUJJ!

EZ nagyon fárat volt.
Amúgy meg Biagi is lett vb bajnok.
Hát ha ez joban fekszik neki.
Talma kawán ?
http://totalbike.hu/hirek/2011/01/03/talmacsi_kawasakit_tesztel/
Szevasztok motorosok!
Köszi cimbi vagy...
ennek a csókának agyára ment az amerikanizmus
http://youtu.be/qlZh9-NQEyI
pirosgabi - nemtudom, láttad-e már valahol vagy próbáltad-e ?
Yamaha R6 diagnosztikai menü előhívás ( 70 különböző tesztelhető papaméter ) Javítási gyűjteményből lehet beazonosítani a kódokat.

Műszerfali előhívási lehetőség !

1.Gyújtás kulcs OFF és vészleállító ON (sz On annyit jelent, hogy működteted a vészleállítást, tehát fölfelé! -ilyenkor nem működik a fuel-pump Ok?!)
2.SELECT és RESET gombot nyomni és közben gyújtás kulcs ON a két gombot tovább nyomni 8 másodpercig!
3.a kijelzőn megjelenik a dIAG felirat, a SELECT gombbal lehetne a CO és a dIAG mód között váltani, de maradjunk a dIAG módnál itt a SELECT és a RESET gombot nyomni 2 másodpecig
4. vészleállító OFF azaz lefelé!
-ezzel bent vagy a diagnosztikában!
-a SELECT és RESET gombokkal lehet 1-70 CODE között lépkedni (1másodperc vagy picit hosszabban kell nyomni a léptetéshez)
a kiválasztott kód után a vészleállító billentésével lehet működtetni
Mi az gyerekek merre voltatok este?
Dolgoznom kellet este és mindenki alutt?
nincs mit 5ezer
Koszonom!
jó dolog a trial, csak szar ha enged az anyag
Jó éjszakát! A motorjaim is alszanak már , míg szendereg a robogás , ja ez nem az........
minenjót
lehet,h. plussz még babot is evett
Na ennél közelebb már nemigen lehet az ember az igazi repüléshez.
Krisznek át adom.
Én meg köszönöm!
ÁÁÁ!
Ez nagyon komoly a csávó!
Tetszik neked is biztos mert 2t-vel megy?