Ez szép.......egy újabb példa, hogy vásárláskor ma már le kell kérdezni az eladót is nincs-e tartozása mert ha így derül ki legfeljebb az segít ha visszaadja a lét...
Veterán, jah. "68-as, és nagyon kevés maradt fenn belőle.
Veterán fórumon mondták hogy nemrég megszűnt a jóhiszeműségen alapuló forgalomba helyezés lehetősége, papírokkal nem rendelkező járművek esetén.
Az meg megint szopóálarc, hogy pár nyugati országban forgalmi alapján, ha nincs körözés alatt átírja az ottani okmányiroda. Elég hosszú szopás lenne végig vinni.
Ha megtudod egyáltalán kit jelölnek ki az eljárás lefolytatására.........ráadásul kérdés milyen tartozás lehet, ha banki akkor a bank, ha NAV-os akkor azok értékesítik majd az ő csatornájukon....
Ha így is van, megmondhatná kerek perec, hogy ez a helyzet. Talán jobban járna mint most, hogy elérhetetlen.
Ha tényleg ez a helyzet áll fenn, akkor az az egy lehetőségem van a pillét legalizálni, hogy felveszem a kapcsolatot a végrehajtóval, és rajta keresztül kerül a nevemre? Kisebb összeget még hajlandó is lennék fizetni, hiszen kell nekem. Azt a pénzt amit meg kifizettem már érte a srácnak, valahogy vissza kéne követelni.. meg persze a pluszköltségeket is.
De most már lassan ott tartok, hogy 400 km ide vagy oda, elmegyek hozzájuk, beszélni vele!
Jo reggelt !
Baratomat megfogtak muszaki nelkul. (motorral)
Esetleg tudna valaki mire szamithat?
Rendor azt mondta neki 15eFT korul lesz.
Lehetseges?
2even belul nem volt problema a sraccal.
Elore is koszonom a erdemleges valaszokat
sajnos az a helyzet, hogy mivel póthagyaték van, ha tartozott a papa akkor az előkerült cuccok annak a fedezetei. Azaz ha megtartják, és kiderül, hogy van egy ilyen tulajdon akkor azt viszi a végrehajtó. Valszeg ezért nem beszél veled az ember.
Ez nem lenne rossz ötlet, ha nem régi típusú rendszám lenne..
400kmről elég nehéz rugdosni a srácot, meg nem is akarom rugdosni. Szépen tisztán kéne lejátszani a meccset. De nem is értem miért nem méltóztatik bemenni a jegyzőjükhöz.
Ha jobb ötlete nem lesz senkinek, valószínűleg kénytelen leszek saját magam írni egy levelet a helyileg illetékes jegyzőnek, hogy csináljon már valamit.. Sokadik megoldásnak meg a feljelentés marad. Ha nyár (szezon) közepéig nem kezd megoldódni a probléma, időt és pénzt nem sajnálva, de rendezni szeretném az ügyet. Ha már ilyen tapló, hogy válaszolni se válaszol.. talán szívni szeretne
Nem is a fényképészre gondoltam, azt nagyon jól tudom, hogy nem megy utána. Viszont a régi, két betű-négy számos rendszám szerinted mennyire feltűnő? Szerintem eléggé és ha meglátja egy rendőr, akár csak járőrözés közben, garantáltan utána fog menni... Viszont ezek a régi rendszámok kötve hiszem, hogy bent lennének a nyilvántartásban, ergo csekket sem fognak küldeni senkinek!
Igen, és ha megfogják, hogy műszaki és érvényes rendszám nélkül vontatta, készítheti a vazelines tubust! Arról nem beszélve, hogy a régi rendszám biztosan nincs bent a rendszerben és a felvétel megy a kukába!
Őőőőő..............felcsatolod a rendszámmal együtt.Egy kövér gázas 100-as sprint a fényképezőgép előtt ami az út szélén áll.
Majd mosolyogva várni amikor az eladó apukája helyett neki kell fizetni az egyetemes felelősségvállalás címén a csekket.
Tuti ő fog jönni hozzád.
Üdv, remélem épkézláb információval tud majd segíteni valaki, a többiek meg okuljanak az esetemből!
Problémám a következő, beszereztem a Pille veterán utánfutóm még márciusban, minden papírjával (szürkeforgalmi, régi rendszám, vázszám egyezik a forgalmiban leírtakkal) együtt, írtunk adás-vételit is, persze dátum nélkül, hiszen elég távol állt a forgalomba helyezhető állapottól a cucc. Most, lassan fel évvel később, szeretném megejteni az eredetvizsga, műszaki átírás szentháromságot , de nem tudom megtenni, mert..
Az utánfutó az eladó elhalt édesapja nevén van, viszont nem volt beletéve a hagyatéki eljárásba, így automatikusan nem tudom a nevemre venni. Ezzel nem is lenne gond, erre találták ki a póthagyatéki eljárást.
Az eladó minden erőfeszítésem ellenére sem hajlandó befáradni a falujuk jegyzőjéhez, megindítani a póthagyatéki eljárást, pedig felajánlottam, hogy az ELJÁRÁS KÖLTSÉGEIT KIFIZETEM ÉN (pedig neki kellene..csak ugye az idő pénz, és én haladni szeretnék).
Levelekre nem válaszol, telefont felveszi, de nem szól bele.. mi ilyenkor a teendő?
(az adás-vételkor szóban ígéretet tett arra, hogy ha a későbbiekben a papírozásnál segítség kell, együttműködik. Pénz nála, az együttműködési hajlam meg ezek szerint a kukában van..)
Dühítő nagyon, mert csomó pénz beleöltem az utánfutóba, és nem szobadísznek szánom!
Sajna ezt jósolta Sutibi mikor azt írta,hogy a müszakin adatlaposra meg lehet csinálni.Átírták volna a tipust és kész.Most már sajna végig kell járni ezt az utat.A csekkek bizonyitják,hogy nem rajtad mult.Bár nem tom ez mennyit számit majd.
leírtam. hogy ott tulajként van megjelölve P.ZS.
nincs semmi a motorral. nem tartozás miatt van bajuk, hanem hogy ezt a nyomorult gépet nem MX hanem TZ néven helyezték forgalomban még anno.. de tavaly tavasszal (amikor műszakizott) még más rendszer volt, akkor nem okozott gondot. most viszont annyin csúsztam el okmányirodában, hogy minden klappolt, de a legördülő listán nincs TZ, ezért kérelmeznem kellett hogy vegyék bele. és most arra várok.. közbe meg kifutottam a határidőből
a kapott felszólító levélben pedig ezt írja:
'AZ eljárás során.. megállapítottam a jármű jogszerű megszerzője.. előírt átírási kötelezettségének nem tett eleget, így a jogszabályban meghatározott bejelentési kötelezettségét elmulasztotta. A tényállás tisztázása érdekében a fenti forgalmi rendszámú jármű közlekedés igazgatási eljárása ügyében indokolt az új tulajdonos, Serbán Pál (? az meg ki?) személyes meghallgatása." ...
Az ismeretlen személy nem lehet új tulaj.
Gyanítom felhívtad azt akitől vetted és sikeresen lyukat beszélt a hasadba. Ha ilyen könnyen beadod a derekad, add meg a mobilszámod pls.
megkérdem még egyszer hátha választ is kapok:
A forgalmiban feltüntetett tulajdonos vagy üzembentartó neve megegyezik a P. Zs.-vel, illetve azzal akitől vetted a gépet?
az eredetvizsga egy nagy rakás semmi
ott csak azt nézik hogy a forgalmiban és a motoron lévő jelölések egyeznek-e
de én még egy helyen sem láttam komolyabb felszerelést a vizsgáló szemén kívül
használt cucc sokszor meglepetéses, nekem pl a tartozás nem volt leszedve, egyből egy 2300ft csekk volt az extra jutalmam
az eredetvizsgán kiderült volna ha van valami tartozás vagy eljárás a motor ellen nem?
az előző tulaj P.Zs. volt, ő szalonból vette Békéscsabáról, oda szerbiából került, előtte meg olaszba volt.. szóval
a papír amit kaptam egy teljesen ismeretlen személyt jelöl meg új tulajként, és ha jól veszem ki a sok zagyválásból, az a bajuk hogy nem jelentettem be hogy a nevemen van (? bejelentettem 06.06-án, csak a rendszer hiányossága miatt nem tudták hivatalosan is a forgalmiba írni a nevem - így abban még P.ZS. a tulaj) most az átiratás az okmányiroda miatt áll, mert pestről még nem hitelesítették a motorom típusát (TZ) és arra várok. így közbe persze letelt a bejelentési határidő, de erről nem én tehetek
Szerintem ezt beszoptad.
Valószínűleg az előző tulaj "elfelejtette" átíratni a nevére. Vagy végrehajtás alatt áll a vas, és a tartozás miatt nem íratható át.
A forgalmiban ki a tulajdonos ki az üzembentartó?
Veterán fórumon mondták hogy nemrég megszűnt a jóhiszeműségen alapuló forgalomba helyezés lehetősége, papírokkal nem rendelkező járművek esetén.
Az meg megint szopóálarc, hogy pár nyugati országban forgalmi alapján, ha nincs körözés alatt átírja az ottani okmányiroda. Elég hosszú szopás lenne végig vinni.
Ha tényleg ez a helyzet áll fenn, akkor az az egy lehetőségem van a pillét legalizálni, hogy felveszem a kapcsolatot a végrehajtóval, és rajta keresztül kerül a nevemre? Kisebb összeget még hajlandó is lennék fizetni, hiszen kell nekem. Azt a pénzt amit meg kifizettem már érte a srácnak, valahogy vissza kéne követelni.. meg persze a pluszköltségeket is.
De most már lassan ott tartok, hogy 400 km ide vagy oda, elmegyek hozzájuk, beszélni vele!
Baratomat megfogtak muszaki nelkul. (motorral)
Esetleg tudna valaki mire szamithat?
Rendor azt mondta neki 15eFT korul lesz.
Lehetseges?
2even belul nem volt problema a sraccal.
Elore is koszonom a erdemleges valaszokat
400kmről elég nehéz rugdosni a srácot, meg nem is akarom rugdosni. Szépen tisztán kéne lejátszani a meccset. De nem is értem miért nem méltóztatik bemenni a jegyzőjükhöz.
Ha jobb ötlete nem lesz senkinek, valószínűleg kénytelen leszek saját magam írni egy levelet a helyileg illetékes jegyzőnek, hogy csináljon már valamit.. Sokadik megoldásnak meg a feljelentés marad. Ha nyár (szezon) közepéig nem kezd megoldódni a probléma, időt és pénzt nem sajnálva, de rendezni szeretném az ügyet. Ha már ilyen tapló, hogy válaszolni se válaszol.. talán szívni szeretne
Majd mosolyogva várni amikor az eladó apukája helyett neki kell fizetni az egyetemes felelősségvállalás címén a csekket.
Tuti ő fog jönni hozzád.
Problémám a következő, beszereztem a Pille veterán utánfutóm még márciusban, minden papírjával (szürkeforgalmi, régi rendszám, vázszám egyezik a forgalmiban leírtakkal) együtt, írtunk adás-vételit is, persze dátum nélkül, hiszen elég távol állt a forgalomba helyezhető állapottól a cucc. Most, lassan fel évvel később, szeretném megejteni az eredetvizsga, műszaki átírás szentháromságot , de nem tudom megtenni, mert..
Az utánfutó az eladó elhalt édesapja nevén van, viszont nem volt beletéve a hagyatéki eljárásba, így automatikusan nem tudom a nevemre venni. Ezzel nem is lenne gond, erre találták ki a póthagyatéki eljárást.
Az eladó minden erőfeszítésem ellenére sem hajlandó befáradni a falujuk jegyzőjéhez, megindítani a póthagyatéki eljárást, pedig felajánlottam, hogy az ELJÁRÁS KÖLTSÉGEIT KIFIZETEM ÉN (pedig neki kellene..csak ugye az idő pénz, és én haladni szeretnék).
Levelekre nem válaszol, telefont felveszi, de nem szól bele.. mi ilyenkor a teendő?
(az adás-vételkor szóban ígéretet tett arra, hogy ha a későbbiekben a papírozásnál segítség kell, együttműködik. Pénz nála, az együttműködési hajlam meg ezek szerint a kukában van..)
Dühítő nagyon, mert csomó pénz beleöltem az utánfutóba, és nem szobadísznek szánom!
nincs semmi a motorral. nem tartozás miatt van bajuk, hanem hogy ezt a nyomorult gépet nem MX hanem TZ néven helyezték forgalomban még anno.. de tavaly tavasszal (amikor műszakizott) még más rendszer volt, akkor nem okozott gondot. most viszont annyin csúsztam el okmányirodában, hogy minden klappolt, de a legördülő listán nincs TZ, ezért kérelmeznem kellett hogy vegyék bele. és most arra várok.. közbe meg kifutottam a határidőből
a kapott felszólító levélben pedig ezt írja:
'AZ eljárás során.. megállapítottam a jármű jogszerű megszerzője.. előírt átírási kötelezettségének nem tett eleget, így a jogszabályban meghatározott bejelentési kötelezettségét elmulasztotta. A tényállás tisztázása érdekében a fenti forgalmi rendszámú jármű közlekedés igazgatási eljárása ügyében indokolt az új tulajdonos, Serbán Pál (? az meg ki?) személyes meghallgatása." ...
Az ismeretlen személy nem lehet új tulaj.
Gyanítom felhívtad azt akitől vetted és sikeresen lyukat beszélt a hasadba. Ha ilyen könnyen beadod a derekad, add meg a mobilszámod pls.
megkérdem még egyszer hátha választ is kapok:
A forgalmiban feltüntetett tulajdonos vagy üzembentartó neve megegyezik a P. Zs.-vel, illetve azzal akitől vetted a gépet?
ott csak azt nézik hogy a forgalmiban és a motoron lévő jelölések egyeznek-e
de én még egy helyen sem láttam komolyabb felszerelést a vizsgáló szemén kívül
használt cucc sokszor meglepetéses, nekem pl a tartozás nem volt leszedve, egyből egy 2300ft csekk volt az extra jutalmam
az előző tulaj P.Zs. volt, ő szalonból vette Békéscsabáról, oda szerbiából került, előtte meg olaszba volt.. szóval
a papír amit kaptam egy teljesen ismeretlen személyt jelöl meg új tulajként, és ha jól veszem ki a sok zagyválásból, az a bajuk hogy nem jelentettem be hogy a nevemen van (? bejelentettem 06.06-án, csak a rendszer hiányossága miatt nem tudták hivatalosan is a forgalmiba írni a nevem - így abban még P.ZS. a tulaj) most az átiratás az okmányiroda miatt áll, mert pestről még nem hitelesítették a motorom típusát (TZ) és arra várok. így közbe persze letelt a bejelentési határidő, de erről nem én tehetek
Valószínűleg az előző tulaj "elfelejtette" átíratni a nevére. Vagy végrehajtás alatt áll a vas, és a tartozás miatt nem íratható át.
A forgalmiban ki a tulajdonos ki az üzembentartó?