Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Pedig biz a NKH.
Még papírom is van róla hogy az.
és ha most beleköt valaki, hogy a KPM már NKH akkor kiherélem..... Nekem KPM marad és kész. Írásban hivatalosban persze nem
akkor megsúgom, hogy kell......az más kérdés, hogy az okmányiroda adja ki, nem a KPM már, de most vittem egy futót vizsgára, úgyhogy
meg amikor mázsaszám hordják a sarat az útra a fucking őstermelők.......
a fehérke papír alján is ezt olvastam, és nekem az ügyintéző is ezt közölte, meg azt hogy ne keverjem a szart ennyi
remélem mennyi elég lesz, fincsi olaj, és a hesszek épp ott mentek el csak nem fértek bele az objektívbe.
Ez már nem érvényes?: link
már nincs útvonal engedély a forgalmi vizsgára jogosító kpm-s okmány és befizetett csekk a vizsga napján jogosít fel a telephely és a vizsgahely közötti útvonal megtételére. a fülembe rágták fődim.
b, eddig sem lehetett, de most szépen le van írva, megy érte a szbs.feljelentés.

d, tipikus esete a traktorból útra csöpögő ill. folyó olaj, na őket ezért előszeretettel jelentem fel és küldöm műszaki vizsgálatra.
Nem nagyon csípem az olajfoltokat az úton, de gondolom egy motoros sem.
No igen, de itt mivel haláleset történt, már komolyabb jogszabályok is játszanak mint a KRESZ....
Ki mondta, hogy nem úgy dönt? Csak ez már nem az én asztalom...
Egy sima szabálysértés egy komplikált sérüléses baleset között nagyon nagy a különbség.....
Remélem minél előbb felgyógyulsz és rendeződnek a dolgok.
"b) amelyre külön jogszabályban meghatározott számú, típusú és elhelyezésű hatósági jelzés(ek) [rendszámtábla(ák)] van(nak) felszerelve;"

Azaz, amelyik autónak nincs elöl rendszámtáblája..... el sem indulhatna részt venni a forgalomban.




"d) amely az utat és tartozékait nem rongálja és azok környezetét nem szennyezi;"

Ez viszont úgy életszerűbb -a gyakorlatban- , hogy az út rongálja az autót, motort....
Arra én is kiváncsi lennék ilyen gumikkal hogy engedték forgalomba, bezzeg ha nekem lenne ilyen gumim nagy túlzással helyszínen agyonlőnének.
Ezekből egyértelműen az derül ki, hogy az ismert esetben -motoros rendőr, gumi, baleset- a motoros rendőr is és a felettesei is hibásak. Talán még szerviz/garázs/telephely is, ahonnan kiengedték a motort a forgalomba.....
De miért a szabálysértési előadó "hiszékenysége" a döntő?
Aki dönthet rokonszenv, szimpátia vagy érzelmi alapon is...... pedig objektíven kellene.
Egyszerűbben?
Hm.... lásd az én estemet.... egyszerű, nyilvánvaló.....és mégis kevernek, nem kicsit, nagyon. Szóval ami egyszerű és egyértelmű.... azt még némi befolyással az ellenkezőjére is tudják/akarják fordítani.
Szóval ennyit a "az életben sokkal egyszerűbben történnek ezek a dolgok"
yesss
gruppen az igazi
Ezt majd magyarázza el a szabálysértési előadónak, aki vagy elhiszi vagy nem. De leginkább nem, mert az életben sokkal egyszerűbben történnek ezek a dolgok.

Például traktoros, lejárt műszakival, ilyenkor ő is és a "TSZ" is hunyó, ilyesmik.
És ha van kölcsön adásija a tulajtól vagy még éppen az sincs, de azt állítja, hogy kölcsönben van nála....biztosítás, műszaki, forgalmi rendben......angol motor például....vagy német..... .......
Tehát mindketten hibásak.

Az üzembentartó ki tudná magyarázni, hogy nem tudta, hogy közlekedni akar az utánfutóval...... gondolhatta azt is, hogy valamit tárolni akar benne... pl. zárható utánfutó.
Mi van ilyen esetben?
Kisebb fokú szabs 0-30.000-ig, vagy bírság 0-20.000-ig.
Szóval gyanús, hogy mindkettőtöket.
Én meg a (3 bek a pont) szerint fel szoktam jelenteni az üzemben tartót is :

5. § (1) A közlekedésben olyan járművel szabad részt venni,
a) amelynek jogszabályban meghatározott érvényes hatósági engedélye van;
b) amelyre külön jogszabályban meghatározott számú, típusú és elhelyezésű hatósági jelzés(ek) [rendszámtábla(ák)] van(nak) felszerelve;
c) amely a jogszabályban meghatározott műszaki és környezetvédelmi feltételeknek megfelel;
d) amely az utat és tartozékait nem rongálja és azok környezetét nem szennyezi;
e) amely megfelel a (9) bekezdésben meghatározott feltételnek.
(2) A jármű vezetője, mielőtt a járművel a telephelyről (így különösen a garázsból) elindul, köteles a kormányberendezés, a fékberendezés, a gumiabroncsok, valamint a kötelezően előírt világító- és fényjelző berendezések állapotát (működését), továbbá a hatósági jelzés(ek) [rendszámtábla(ák)] meglétét, állapotát - az adott körülmények között indokolt módon - ellenőrizni.
(3) Ha a jármű az (1) bekezdésben foglalt rendelkezéseknek nem felel meg;
a) az üzemben tartó nem engedheti meg, hogy a vezető a járművel elinduljon és az elindulást köteles megakadályozni;
b) a vezető a járművel nem indulhat el és az elindulásra vonatkozó utasítás végrehajtását köteles megtagadni.
Kutyát nem érdekli a sebességmérő...