Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Helyszín, Kazincbarcikai műjégpálya!
Március 24-én első felmérő verseny! Info:http://icespeedwayorg.zolcomp....
Mennék,hol kell jelentkezni.
Ezen a videjón feltekertem azt a fasza tescos madzagot ami a palánkról visszapattan
http://www.youtube.com/watch?v...
Most, hogy itt a tél, ideje összejönni egy kis csoportos jégmotorozásra!
Első lépésben, egy Pest melletti Ice Off-Road találkozót szerveztünk, december utolsó hetében!
Ezt követően januárban egy Pit-bike, scooter, jégcsarnok béli viadalra 5-10 fő motorost látnánk szívesen!
Ha készen vagytok, itt jelentkezhettek: jegmotor@gmail.com
Szeges utat mindenkinek!
http://www.youtube.com/watch?v...

2013. januárba kezdődik a szezon!
Ezen az oldalon kész gumikat is árulnak:
http://www.sergis.lv/index.php...
Balaton
Mai móka:
Lenne egy garnitúra eladó szöges gumim! Még sosem használtam!

Érd: mindenemelado@gmail.com
30/645-3071
Majd egyszer igen. Mindig is játszadoztam a motorépítés gondolatával, persze nem nagy, drága és használhatatlan csopperekre kell gondolni, hanem valami kis játszósmotorra... Pl. ha lenne rá időm, most nem vettem volna egy 50 köbcentist, hanem építek. Fillérekért árulnak blokkot, vázat futüművet stb.... Egy kis szakértelemmel össze lehetne rakni jó dolgokat. Na de majd ha nyugdíjas leszek... Akkor lesz rá időm. Csak legyen még akkor benzin!
Az idei tél elmarad?
Se jég, se hó, se hideg.

Jégmotort nem akarsz építeni?
Na igen, ezért is szeretnék földúton menni télen, egyrészt az nem annyira csúszós, másrészt meg ott senki nem jár, nem csúszok be az autók alá, harmadrészt meg talán kevésbé is sérül a bringa ha a friss hóba/sárba esik (ja meg talán én is ). A jelenlegi motoromat viszont aszfaltra találták ki, azzal nem vállalnám, ezért kellene egy olcsó másik.

Sajna az erdőig van egy aszfaltos rész, amit nem tudok megkerülni, ráadásul a vége elég forgalmas, ott ér véget egy autópálya. Úgyhogy nincsenek illúzióim, beterveztem egy pár esést télre. Full protektor+full óvatosság: ennyit tehetek. Persze ha tükörjég lesz az aszfalton, akkor lehet inkább gyalog járok.

A szenvedélyen túl a másik motiváció, hogy a feleségem és én elég különböző időben indulunk el otthonról; ő viszi az autót, én meg gyaloglok általában. Ez viszont elvesz 2-3 órát a napomból - túl sok.

Ez a motor tetszik, jókat írnak róla, igyekeztem szétnézni, egyedül a fogyasztását tartják soknak egyesek. Meg amit Te is írtál, baromi sok alkatrész van hozzá olcsón - ez nagyon nem mindegy (gondoljunk a tervezett esésekre ). Ahol lakom, itt szinte elárasztják a piacot a Derbi Sendák - igaz, 90%-uk supermoto, de szerintem csak a kerékben különböznek. Szóval a céljaimra szerintem minden szempontból megfelel (ha műszakilag is rendben van).
Alapvetően a motorkerékpár téli jármű, ezt a szomszédunk mondogatta mostanában és igaza is van.
Nem a hideggel van a gond, hanem hogy nincs tapadás.
Ha jeges az aszfalt akkor meg garantált a kicsúszás.

De ezt neked kell eldöntened, bevállalnod.

Jól néz ki a bringa amit belinkeltél, jó lehet bármire, szerintem alkatrész is van hozzá bőven (elterjedt típus).
Súlyra se lehet sok.
Ha borulsz, az a kipufogó nem fog behorpadni? Eléggé kiáll.
Nézz körbe a boncterembe, fórumba ezzel a típussal kapcsolatban.
Hülyén rakta be a linket. De azért működik. Itt van képgaléria is. :)
Nem volt konkrét elképzelésem, és még fényképezőgépem sincs, nemhogy fotógalériám. :) De egy Derbi Senda R-et ajánlottak nemrég:

http://www.kepesmotor.hu/derbi..." target="_blank"> http://www.kepesmotor.hu/derbi...

Vélemény? Tapasztalat? Használta már valaki tartósan téli motorozáshoz?
Hali.
Szerintem dobjál fel egy fotógalériát a témában.
Mostanában ez a divat :)
Ha van konkrét elképzelésed, akkor arról fotót is tudsz felrakni.

A mopedrallin nagyrészt robogóval vágnak neki és időre. Úgyhogy szerintem a lényeg hogy megbízható legyen.
Sziasztok!
Nem pont jégmotor, de téli... :)

Szeretnék venni egy olcsó, igénytelen, olcsón fenntartható (nem üzemórás, lehetőleg 50-es) motort téli munkába járásra, nagyrészt egy erdei-hegyi földúton keresztül (kemény terep, minden van, bedőlt fák, sziklák, széles és mély árkok, avar, hó, sár); de közúton, nagy forgalomban, sötétben is gyakran használnám. A legnagyobb kihívást talán a hideg jelentené, a munkahelyemnél napi 8-10 órát kéne kint állnia, akár fagyban és hóesésben. Kérdés: Ti milyen motort ajánlanátok ezekhez az igényekhez?

Én egy olcsó (használt, kínai) 50 cc 4T terepmotorra gondoltam, lehetőleg léghűtéssel, első-hátsó-fék-index lámpával, visszapillantóval. Nem baj, ha nem túl erős, nem akarok száguldozni. A Jiangsu 4T motorjai állítólag elég jók. Vagy lehet a közelemben kapni egy Skyteam T-Rex-et, de csak újonnan, és kicsit drágállom az árát. Mit javasoltok?
Köszönöm előre is a segítséget . És mi tévő legyek a sok-sok kábellel? Mit csináljak velük? Mert a gyújtás kábel az gondolom kell és a többi ?

Előre is köszönöm a segítséget
Teljesen csupaszítsd le a motorodat, ülés, első sárvédő maradjon csak az idomok közül, a légszűrőre nagyon figyelj oda, mivel hókristályokat csapkod az első kerék meg a hátsó, egy olyan burkolattal védjed, hogy ne kaphasson vizet menet közben. A gumikból a szeg ne álljon ki 1-1,5 cm-nél magasabban. Ha túl sűrű a szegelés, akkor nagyon fogós lesz, ezért érdemesebb előbb kevés szeggel kezdeni, ahogy ráérzel még tudod pótolni. A kipufogó könyökre tekerjél bandázst, hogy melegen tarthasd. A karburátort tudásodhoz mérten fúvókázd be, ne sajnáld tőle az üzemanyagot. Egyenlőre ennyi.
Sziasztok ! Olyan kérdéssel fordulok felétek hogy így tél felé haladva szeretnék saját célra készíteni egy jégrobogót. És az lenne a kérdésem,hogy az összes kábelköteget le kell szerelni vagy le kell szigetelni és maradhat a motoron?
Mert keresgéltem a netten de sehol se találok jégrobogó építésével kapcsolatos oldalt. Ha valaki tud légy szí linkelje be.
Előre is köszönöm a segítséget !
Mikor indúl a szezom?
Szia Zoli!

Lehet szegelni!
Szia!

Nézd meg az icespeedwayorg.hu honlapot.