De itt egyszerre voltak fennt a motoron.
Lehet hogy kimondottan csak keresztbe csúszáshoz van pályán? Ahol az első kerék bennt van a füves fagyott földes részen a hátsó meg a jeges pályán?
Azért számolj utána, hogy mennyi idő is ca. 500 db csavar ki-be tekergetni...
nekem folyamatosan lemerült a csavarhúzóm...
(nálam 294 db ment az első kerékbe és 220 db a hátsóba) És ha hátulra kivülről raktam volna csavarokat, akkor valszeg duplán rakom, ami egyből 440 db csavart jelentett volna hátra... az pedig már 734 db!
És a gumid sem lesz túl jó állapotú mire kiszeded... szerintem.
ezt a bikepics-en talaltam
kanadaban is ismerik az onmetszot
amugy talaltam az obiba ma 16mm -est ugyhogy tenyleg van
a butyok magassagat irtam 90 szazalekos cross gumik
azert is akarom a rovidebb csavart es kivulrol belefurni mert igy ha megunom feltoltom az akkus furot azt kiszedem
gumi szereles nelkul oda vissza megy az egesz
gondolom en / tapasztalatom meg nincs/
ha igaz az elorejelzes akkor februar havas lessz .
addigra el is keszulok en is a gumimmal
én kaptam 4,2x16mm-est! ami 16mm hosszú!
A 10mm-es bütykös gumi szerintem nem jó semmire...
illetve a 10 mm-esbe ne akart kivülről semmit csavarni, max belülről átmenőt! De ilyen vékony anyagba szerintem anyást kellene.
Ez kopott? Vagy enduro gumi? Miért ilyen kicsit a bütykök?
Nálam a 20mm-ben benne volt a gumi anyagvastagsága is. Én úgy mértem meg, hogy átfúrtam 1-1 bütyköt és belenyomtam valamit, amit megmértem.
Csavart nálunk is lehet kapni, a fejét meg meg lehet vágni, és akkor már teljesen tuti.
Ja, és nincs posta költség sem!