7000 f/min amikor érzed hogy élsz
Ott kezdődik az élet
Tudományosan : A kipufcsatiba (a hengernél) van egy szelep ami a kipuf csatorna méretét szabályozza. Pontosabban 7000-nél nagyobra nyílik, igy megyeszi a gatyád anyit eszik a gép, de megy is mint atom. Röviden enyi, Power Valve a tuti cucc, nem kell nekem 4T
1. lefojtod,vagy lefojtatod 11kw-ra és viszed műszakizni
2. Vagy inkább elmész egy eredetiségvizsgáshoz, raksz a zsebébe egysmást és ő pedig szépen ír egy papírt ami igazolja, hogy a motor csak 11kw...ezzel az igazolással meg mész az okmányirodába, ahol pedig ez alapján szépen átírják a forgalmit...ha nincs ismerős csak óvatosan, ha van, akkor meg döntsd el mennyit ér, és hátha az neki is elég lesz...mert ezzel az állását is kockáztatja...egyszer egy rendőr nem hiszi el h 11kw, viszi leméretni, aztán kiderül, mennek a faszihoz, hogy hogy írhatott ilyet h 11kw...ezért legjobb, ha keresel egy lapot, pl neten, és mégjobb ha külföldit, amin legyen ratja a motor típusa, évjárata és az h 11kw...ez alapján is átírathatod, és akkor őt se vonják felelősségre, mert ő a papír alapján írta, a papírt meg már le nem nyomozzák, hogy ki írhatta ennyi röviden, remélem tudtam segíteni...
szép gép, balesetmentes aszfaltszaggatást kívánok
mere laksz?
tuning haver, én a múltkor a boldogházi motoros találkozón ott álltam az út mellett, tőlem 20 méterre volt a motor az árokba a fekete zsák mellett...a zsák nem volt 180cm hosszú, hanem egy 1 négyzetméteres területen volt...képzelheted mennyire volt egybe alatta a srác, Isten nyugasztalja...és, hogy teljes legyen, a másik sávban állt a teljes banda ( kb 10 motoros) és pár perccel később a családja is, nem bírtak leszállni egymás válláról...én az ilyet azért igyekszem megtapasztalni személyesen, és azért nézek neten is baleseteket, hogy mikor kitolom ez lebegjen előttem, hogy soha semmi nem fog annyit érni, hogy így járjak...és ez a srác is ment 160al egy olyan úton amin több kátyú volt mint rendes aszfalt...
nekem 11kw papíron, így lehet vezetni A1-el..a valódi teljesítménye 21kw.A CBR nagyon jó kis mozgékony moci, de az NSR dupla olyan erős...és ez vissza is köszön a menettulajdonságokban...fogyi 100as tempóban olyan 4lityó, powerrel meg 5-5,5 (megjegyzem nekem 5,5-nél sose volt több )
Szia (én is ebben a cipőben járok!)
1*Is azt javaslom neked hogy mennyél mind2tipussal 1-1 kört(NSr-CBR),és hogy melyik tetszik jobban, mi illik hozzád.
Ha jól tom akkor az Nsr ek 2üteműek, a CBR-ek 4üteműek mind.
De érdemes elovasni a CBR125-ös fórum mai termését, ott mindenki érvelt a saját moccjáról
Fogyasztás, és tejesítmény beli különbség van köztük (főleg)
De szerintem a legfontosabb hogy gte melyiken érzed magad jól, biztonságban!
Vigyázzatok magatokra!Jó moccozást!
figyu lehet hogy butan fog hangzani de volna par kerdesem.még nincs motorom és szeretnék venni,lehet hogy ti tudnátok segiteni.szoval az első kérdés hogy cbr vagy nsr(ha lehet egy kis indoklás)?látam két eladó nsrt.az egyik 11kw miert,talan negyutemu(volna ilyen nsr).a masik 23 pacis -az evjarat egyezik.mit tegyek?
nekem akkor volt hülye érzésem mikor BugiR1 meghalt.mintha eltünt volna a rózsaszín köd hogy:"ha én vigyázok meg betartom a szabályokat akkor nem lehet baj"
Uhh Tuning az húzós akkor. Én ha iylet látok, balesett, ha már nincs is ott semmi, csak az autó vagy motro, akkor elfordítom a fejem, jó lehet h szemétségnek hangzik, de én nem ismertem az embert, sajnálom természetes meg minden, meg magamtól is el tom kéopelni hogy mi történhetett, de magamat megkímélem vele hogy nem látom. Én ilyenkor ezt szktam csinálni. Sok sikert a felejtéshez!
Ott kezdődik az élet
Tudományosan : A kipufcsatiba (a hengernél) van egy szelep ami a kipuf csatorna méretét szabályozza. Pontosabban 7000-nél nagyobra nyílik, igy megyeszi a gatyád anyit eszik a gép, de megy is mint atom. Röviden enyi, Power Valve a tuti cucc, nem kell nekem 4T
mi az sk árfolyama?8Ft?
Hol találtad és mennyiért tudtad megszerezni? Ha nem titok!
2. Vagy inkább elmész egy eredetiségvizsgáshoz, raksz a zsebébe egysmást és ő pedig szépen ír egy papírt ami igazolja, hogy a motor csak 11kw...ezzel az igazolással meg mész az okmányirodába, ahol pedig ez alapján szépen átírják a forgalmit...ha nincs ismerős csak óvatosan, ha van, akkor meg döntsd el mennyit ér, és hátha az neki is elég lesz...mert ezzel az állását is kockáztatja...egyszer egy rendőr nem hiszi el h 11kw, viszi leméretni, aztán kiderül, mennek a faszihoz, hogy hogy írhatott ilyet h 11kw...ezért legjobb, ha keresel egy lapot, pl neten, és mégjobb ha külföldit, amin legyen ratja a motor típusa, évjárata és az h 11kw...ez alapján is átírathatod, és akkor őt se vonják felelősségre, mert ő a papír alapján írta, a papírt meg már le nem nyomozzák, hogy ki írhatta ennyi röviden, remélem tudtam segíteni...
mere laksz?
tuning haver, én a múltkor a boldogházi motoros találkozón ott álltam az út mellett, tőlem 20 méterre volt a motor az árokba a fekete zsák mellett...a zsák nem volt 180cm hosszú, hanem egy 1 négyzetméteres területen volt...képzelheted mennyire volt egybe alatta a srác, Isten nyugasztalja...és, hogy teljes legyen, a másik sávban állt a teljes banda ( kb 10 motoros) és pár perccel később a családja is, nem bírtak leszállni egymás válláról...én az ilyet azért igyekszem megtapasztalni személyesen, és azért nézek neten is baleseteket, hogy mikor kitolom ez lebegjen előttem, hogy soha semmi nem fog annyit érni, hogy így járjak...és ez a srác is ment 160al egy olyan úton amin több kátyú volt mint rendes aszfalt...
de ha nekem akkor Jász-N-Sz. megye...
Írnál nekem róle 1 emailt a bmw2005@freemail.hu s címre?
Köszi:D
és az enyém eladó...asszem írtam is neked
1*Is azt javaslom neked hogy mennyél mind2tipussal 1-1 kört(NSr-CBR),és hogy melyik tetszik jobban, mi illik hozzád.
Ha jól tom akkor az Nsr ek 2üteműek, a CBR-ek 4üteműek mind.
De érdemes elovasni a CBR125-ös fórum mai termését, ott mindenki érvelt a saját moccjáról
Fogyasztás, és tejesítmény beli különbség van köztük (főleg)
De szerintem a legfontosabb hogy gte melyiken érzed magad jól, biztonságban!
Vigyázzatok magatokra!Jó moccozást!
Részvétem a családnak!
szerencséd h jó kedvemben találtál
amúgy az én gépemet szegvárra vitték....