szega a ára 80 ezer forint,de uj a festés rajta,addok egy karbit csak uszo kell belle,van hozá egy váz, első hátso kerék,űlés tank szinte még egy másik motor,amugy borsodba van pontosan Vajdácskán...ha érdekel szolj megegyezűnk
Tank piros, sapkája is van kulccsal.
festés nem gyári, hogy őszinte legyek nem szép(mert ronda:) szóval ráfér egy festés, viszont belül nem rozsdás.
Tank sapkával 8 ezer.
Holnap csinálok képet
Jaj!(többszörösen is)
Az olajpumpár vagy beállítod a gyári előírás szerint, vagy eleve a tankban keversz. Szemre beállítani, az elég necces. (de tutira nem ez a baja jelenleg)
A szimeringeket meg szinte biztos, hogy túlütötted, azokat addig kell benyomni, hogy szintig legyenek.
Eszedbe ne jusson még egyet rányomni, mert az benyomja az elsőt a főtengőig, ott meg fog darálódni, és a rugója lerendezi a motor teljes belsejét.
Ha kétségeid vannak, vedd ki a túlütött szimeringet, és tegyél be újat, de immár csak a szintig.
Járműbe, pláne főtengőhöz viton anyagu szimering kell.
Szegasztok,elado egy honda mbx 80-as,rengeteg alkatrészel,csak karbi kell rá. Nekem nincs időm foglalkozni vele,amugy fris festés van rajta,akkit érdekel irjon.megegyezűnk...
Az nem lehet, hogy azért csinálja mert talán kevés olajat kaphat? Az olajpumpának a bovdenét úgy állítottam be, hogy éppen csak feszüljön, mert egy picit feljebb van így is a zárt állapotnál. Tehát nem húz neki semmit alapjáraton, de viszont ha nekihúzom a gázt akkor megy az is vele. Az még elehetséges, hogy a gyújtásoldali szimering ereszti a levegőt? mert akkora hely van ott, hogy 2 simering is simán beleemgy, szerintem az lehet a baj, hogy a szimeringet nagyon beütöttem. Nembaj teszek rá egy másikat is biztos ami biztos Azért köszi a tanácsokat és a segítséget
Tudom csak ez az hogy 90, 95 fúfókát nem tudotteddig snki sem tud hozni ja és motors boltokba néztem. Ezért kédem hogy mit tegyek mert nem megy a honda mbx 80 asaom kb 85-90 km/h csak és ha rá huzzomn a szivítótt akkor meg indul kb.5 km/h sebbedégel és szar mert ez kevés. A 80 alap honda mbx annak kb 110-115 ot kéne menni ez meg nem megy annyit.
Így távgyógyítva, ezt nehéz...
Annyi bizonyos, hogy ha nincs alapjárat(nem leeht beállítani, mert össze vissza mászkál, vagy nem reagál semmlyen állításra) néha viszont felpörög, akkor ez keverékképzési probléma, és nem a gyujtás időpontja miatt van.
Motorok tipikusan akkor csinálnak iylet, ha aszívás ütemben nem csak a karburátoron keresztül jutnak levegőhőz, hanem máshonnan is. Ilenkor hol bedúsul, hol elszegényedik a keverék, magyarul össze vissza változik.
Szóval, ez tutira falsolás, illetve keverékképzési probléma, keresd meg az okát.
A szimeringeket nem cseréltem fel mind a 2 új szimering. A gyújtásoldalit meddig kel "belütni"? Teljesen ütközésig vagy csak kb félig. A karbitömítés szerintem jó mert nem folyik sehonnan semmi, igaz a karbinak a bal oldali taró füle le van törve és valami nagyon erős ragasztóval van visszarakva helyére ( előző gazdája kokányolta) és eddig így működött csak most felújítás után kezdte le ezt csinálni. Azelőtt is rengetegszer szedtem le róla a karbit aztán vissza és működött. Vagy az lehet a gond hogy állítottam agyújtáson? Mert eddig nagyon nehezen akart beindúlni tologatni kellet meg benzint a hengerbe meg stb. most pedig 1-2 rugás és indúl. A gyújtást a jelöléshez állítottam mert kb 1 mm-el jobbra volt az alaplap.
nem te lennél az első,aki megőrül, és már élezi a láncfűrészt, hogy "basszameg felaprítom ezt a pudvás szart" pedig csak egy apró repedés van mondjuk a karbi és a henger közötti gumin:)
(vagy neked eseglet elszállt egy membránlap) Vagy a blokkfelújításnál elcserélted valamelyik szimeringet.(ebben sem te lennél az első:)
Mindenesetre, ha hol nincs alapjárat, hol ok nélkül felpörög, akkor az falsolás, az tuti.
Csak tudnám, hogy hol amikor még a légszűrő csivacs is benne van a dobozban és az összekötő gumicső is rajta van a karbin és még egy bilincsel rá is van húzva.......
Hali. Lenne egy kérdésem hátha tud valaki segíteni. Nem rég újjítottam fel teljesen a motort (MBX 80) kívül, belül teljesen vázat blokkot stb. és az alapjárattal van gond, ha álló helyzetben vagyok akkor mintha nem is lenne alapjáratom( nemhúzok neki gázt leáll), ha pedig menetközben, váltás közben behúzom a kuplungot felpörög 6-8 ezerig, vagy ha megyek vele és csak simán behúzom akkor ezt csinálja Az alapjárat állító csavart pedig akárhova tekerem semmi, most is teljesen be van tekerve. Bovdenek nem szorúlnak. Valaki tudna segíteni, hogy mitől lehet ez. Előre is köszi.
Merre van és mennyi lenne?
festés nem gyári, hogy őszinte legyek nem szép(mert ronda:) szóval ráfér egy festés, viszont belül nem rozsdás.
Tank sapkával 8 ezer.
Holnap csinálok képet
kerekek, váz, henger, karbi, kipu, mittomén.
Elsőfék és elsőteló már nincs.
Az olajpumpár vagy beállítod a gyári előírás szerint, vagy eleve a tankban keversz. Szemre beállítani, az elég necces. (de tutira nem ez a baja jelenleg)
A szimeringeket meg szinte biztos, hogy túlütötted, azokat addig kell benyomni, hogy szintig legyenek.
Eszedbe ne jusson még egyet rányomni, mert az benyomja az elsőt a főtengőig, ott meg fog darálódni, és a rugója lerendezi a motor teljes belsejét.
Ha kétségeid vannak, vedd ki a túlütött szimeringet, és tegyél be újat, de immár csak a szintig.
Járműbe, pláne főtengőhöz viton anyagu szimering kell.
mindenesetre megnézném azt a ragasztást a karbinál
Annyi bizonyos, hogy ha nincs alapjárat(nem leeht beállítani, mert össze vissza mászkál, vagy nem reagál semmlyen állításra) néha viszont felpörög, akkor ez keverékképzési probléma, és nem a gyujtás időpontja miatt van.
Motorok tipikusan akkor csinálnak iylet, ha aszívás ütemben nem csak a karburátoron keresztül jutnak levegőhőz, hanem máshonnan is. Ilenkor hol bedúsul, hol elszegényedik a keverék, magyarul össze vissza változik.
Szóval, ez tutira falsolás, illetve keverékképzési probléma, keresd meg az okát.
(vagy neked eseglet elszállt egy membránlap) Vagy a blokkfelújításnál elcserélted valamelyik szimeringet.(ebben sem te lennél az első:)
Mindenesetre, ha hol nincs alapjárat, hol ok nélkül felpörög, akkor az falsolás, az tuti.
HA így hagyod, megakad.
A teljes dokumentumot ITT találod.
MTX/MBX 125 aszem.