Az olajzás bekötésében tudnál segíteni? Mert kell valami elosztó is hozzá, de nemtom mit kell elosztani és hova, hogyha csak az olajpumpát kell összekötni a membrános résszel.
Ha megnézed a kialakitása sem olyan mint azé a csonké amire csövet kell húzni azzal ne foglalkozz az csak egy levegőztető csonk
Ami gond lehet: a fúvoka mérete,subertű,légszűrő,gyertya ezek mind okozhatnak gondot
Sok sikert
Koszka
Nem eladó, csak egykét dolgot nemtudok hogy mi is rajta és azokat szeretném megkérdezni, hátha itt valaki tudja. A bekarikázott kivezetésre nincs rákötve semmi. Nem tudja valaki hogy ezt hova kellene bekötni?
Az a gyári karbija. Lehet azért nem akar többet pörögni,mert a membrán nem nyit ki rendesen.(nem biztos,csak én erre gondolok. nem akarok hülyeséget mondani)
Mindíg tanul az ember valami okosságot Egyébbként csak elgépelés volt, ha visszaolvasol akkor az elő hozzászólásomban helyesen van leírva. Már csak az kellene hogy válaszoljon is.
Nálunk (simsonklub) volt már tiplisztor, tilisztor, de a leg újabb, a csúcs, az a "turisztor".
Ráadásul, amiről te beszélsz, az a cdi:)
Mindegy, ércsük, és az a lényeg.
Hellosztok. Valaki meg tudná mondani, hogy annak a porcelán ellenálásnak mi érttelme van a tank alat? Másik: megint találkoztam azzal a jelenségel, hogy nagyob fordulaton kiég az összes izzom (régebben is ez volt a baj,de akkor vettem új fesszabályzó és új gyújtáskapcsolót és utána jó volt ) valami ötlet?
Hello!
Neked akkor mennyit érne meg ami a képen van? Írj egy árat és viheted! Nekem őszintén nem kellenek ezek, igaz hogy van egy Mtx-em, és azthiszem egyeznek ezek az alkatrészek, de épp drz SM-re gyűjtök
A blokkot még meglesem majd.
a 80-é Keihin Pf18
Aszem...