Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

háhá, ez úgy néz ki típushiba. Norbi MBX-ével is pont ugyan ez történt. Egy mellékes megjegjegyzés:
Simson alsó tűgörgője ízre, szagra állagra(no és persze görgőszámra átmérőre GYÁRTÁSI HELYRE) ugyan az mint amit árulnak hozzá. Csak közel tized olyan áron!
Nos helyzetjelentés Wolf ex motorjáról: Hajtókar alsó görgöskosár törés(ripityomra) ettől néha összekuszálódnak a görgők.
Hali Srobi !

sajnos sehol se kaptam ezér elatam. most keresek másik motor ...
ugyhogy nem tudok segiteni bocs ...
a 2 villaszárat mennyiért adnád el belőle? lehet tudnék rá vevőt
Heló Ghost&Rider!

Láttam, hogy korábban MT50-hez kerestél 80-as hengert. Érdeklődnék, hogy sikerült e beszerezni iőközben, és mennyiért.
Nekem MT80 van, ami működik, de van egy komplett MT 50 is. Ez is működik, csak egy kicsit gyenge valami miatt. Aztán engem is érdekelne valami megoldás.

Van hozzá egy rakás alkatrészem,ha esetleg érdekel valami.

Üdv: Srobi
úristen, dee hülye vagyok.... csak most esik le, hogy rosszra válaszolál ....:D bocs :)
kapcsolóvilla a VÁLTÓBAN VAN. Ez mozgatja az áttételeket.
Nekem olyan nincs, láttam már olyan mbx-et amin van, de sztem az enyém nem abba a sorozatba tartozik, mert az enyémre pl a nagy idomot sem lehet feltenni. Tehát ebből gondolom, hogy régebbi széria
vagy kapcsolóvilla
ha megnézed a rugóstag egyik végét, látod hogy állítható a motor seggmagassága, van még egy hely a sárvédőnél, ahova át kell dugni a csavart, ami fogja a telót. kb 4cm-et magasít rajta, én visszatettem az eredeti helyére.
Én hasonlóval már találkoztam, ezt menet közben produkálta? mert akkor lehet hogy eltört egy váltófogaskerék, nekeme gyszer azért állt be mint a gerely:D
Úgy megszorult a főtengely, vagy éppenséggel a dugattyú, hogy sebességbe téve a motornak akkor az ellenállása, mintha egy IFA t akarnál betolni. Én erre gondoltam elsőnek, és szerintem igazam is van.
Sziasztok

Olyan magasító toldalékot próbált már valaki, amit a teleszkóp alá kell tenni, és megemeli a motor hátulját? Nem nyírja szét ezzel a lánc a legővillának azon részét, amelyik csatlakozik a vázzal? Megéri ilyet csináltatni? Remélem gondoljátok mire célzok, de ha nem itt egy két kép.
Ha kiontottam a belét elmesélem mindenki okulására.
jójó, de mi történt vele?
A moci elkelt. Már ne keressétek.
uhbazz... mitörtént, csak nem főtengelyes lett??
Hááát, 125ös rg-t vettem 25ért.
MEGVETTEM!!! de már ne is haragudj, ez a 30 eccerüen faszság, legyen 50 ! MIccósz?
Áhh gyerekek tegnap a szépnek és jónak hitt motorkám lehalt . Így most már kénytelen vagyok felajánlani, alkatrésznek. Szóval akinek kell vigye el, mondjuk irányár 30 000, de a blokk rossz. Minden más azonban jó rajta, felnik szépek, és a gumik is újak rajta.

Vigyétek el, nincs szivem bontóba bedobni
nekem sose volt gondom
ja természetesen honda mbxre.
hali.
Ha lenne valakinek egy elado első féke azt megvenném.a tárcsa nem lényeg.
Ja igen és itt vannak a képek is.
Hát akkor most már ide is leírom teljesen. Segítesetek.

IRÁNYÁR: 120 000 Ft - csak meg tudunk egyezni :)
Motorikusan kíváló állapotban van. Elől tárcsafékes, hátul dob, 80cm3 is, de 50esként segédmotorkerékpárként használható. Amik újak rajta: 2 db gumi elől 100% hálul 50%, folytásmentes sportkipuff, felpolírozott alufelnik (króm hatásúak), vízhűtés, 6 sebességes váltó, NGK sportgyertya, 110 KM/h végsebesség, 1 évre kifizetett biztosítás, pöcre indul, télen garázsban tartott. Sajnos azért válok meg tőle, mert nagymotorra váltok. Kiváló kezdőmotor, jól húz. Amióta nálam van sosem volt vele semmi gond 1 gyertyacserén kívül, bárhova elvitt. Ha érdekel akkor az a legbiztosabb ha hívtok telefonon, de akár értekezhetünk e-mail be is. Minden jelentkezőt szívesen várok!
farkas.tamas@interware.co.hu
Vagy itt a telefonom: 30 - 584-4880