háhá, ez úgy néz ki típushiba. Norbi MBX-ével is pont ugyan ez történt. Egy mellékes megjegjegyzés:
Simson alsó tűgörgője ízre, szagra állagra(no és persze görgőszámra átmérőre GYÁRTÁSI HELYRE) ugyan az mint amit árulnak hozzá. Csak közel tized olyan áron!
Láttam, hogy korábban MT50-hez kerestél 80-as hengert. Érdeklődnék, hogy sikerült e beszerezni iőközben, és mennyiért.
Nekem MT80 van, ami működik, de van egy komplett MT 50 is. Ez is működik, csak egy kicsit gyenge valami miatt. Aztán engem is érdekelne valami megoldás.
Van hozzá egy rakás alkatrészem,ha esetleg érdekel valami.
Nekem olyan nincs, láttam már olyan mbx-et amin van, de sztem az enyém nem abba a sorozatba tartozik, mert az enyémre pl a nagy idomot sem lehet feltenni. Tehát ebből gondolom, hogy régebbi széria
ha megnézed a rugóstag egyik végét, látod hogy állítható a motor seggmagassága, van még egy hely a sárvédőnél, ahova át kell dugni a csavart, ami fogja a telót. kb 4cm-et magasít rajta, én visszatettem az eredeti helyére.
Én hasonlóval már találkoztam, ezt menet közben produkálta? mert akkor lehet hogy eltört egy váltófogaskerék, nekeme gyszer azért állt be mint a gerely:D
Úgy megszorult a főtengely, vagy éppenséggel a dugattyú, hogy sebességbe téve a motornak akkor az ellenállása, mintha egy IFA t akarnál betolni. Én erre gondoltam elsőnek, és szerintem igazam is van.
Olyan magasító toldalékot próbált már valaki, amit a teleszkóp alá kell tenni, és megemeli a motor hátulját? Nem nyírja szét ezzel a lánc a legővillának azon részét, amelyik csatlakozik a vázzal? Megéri ilyet csináltatni? Remélem gondoljátok mire célzok, de ha nem itt egy két kép.
Áhh gyerekek tegnap a szépnek és jónak hitt motorkám lehalt . Így most már kénytelen vagyok felajánlani, alkatrésznek. Szóval akinek kell vigye el, mondjuk irányár 30 000, de a blokk rossz. Minden más azonban jó rajta, felnik szépek, és a gumik is újak rajta.
Hát akkor most már ide is leírom teljesen. Segítesetek.
IRÁNYÁR: 120 000 Ft - csak meg tudunk egyezni :)
Motorikusan kíváló állapotban van. Elől tárcsafékes, hátul dob, 80cm3 is, de 50esként segédmotorkerékpárként használható. Amik újak rajta: 2 db gumi elől 100% hálul 50%, folytásmentes sportkipuff, felpolírozott alufelnik (króm hatásúak), vízhűtés, 6 sebességes váltó, NGK sportgyertya, 110 KM/h végsebesség, 1 évre kifizetett biztosítás, pöcre indul, télen garázsban tartott. Sajnos azért válok meg tőle, mert nagymotorra váltok. Kiváló kezdőmotor, jól húz. Amióta nálam van sosem volt vele semmi gond 1 gyertyacserén kívül, bárhova elvitt. Ha érdekel akkor az a legbiztosabb ha hívtok telefonon, de akár értekezhetünk e-mail be is. Minden jelentkezőt szívesen várok! farkas.tamas@interware.co.hu
Vagy itt a telefonom: 30 - 584-4880
Simson alsó tűgörgője ízre, szagra állagra(no és persze görgőszámra átmérőre GYÁRTÁSI HELYRE) ugyan az mint amit árulnak hozzá. Csak közel tized olyan áron!