Nekem sem volt benne furulya elég nagy hangja volt én trabant olajszűrőből csináltam a nagyobbik felét (csak a vékonyabb lyukacsos cső volt benne) ehhez hegesztettem hozzá a nagyobbik felét. Ha szét vágtad a kipuffot akkor a méretek naggyából adottak. A vékony cső hosszát pontosan nem tudom de az átmérőjét ugy határozd meg hogy a kipuffogóban a kisebb lyukba beleszoruljon. A nagyobbik csönek az átmérőjét pedig értelem szerűen a nagyobbik lyukba szoruljon be fontos hogy szoruljon mert különben elhagyod
Értem. Ilyen sport dolgokra nem gondoltam :D Ilyen régi motorba szerintem is hülyeség! A kipufogóval kapcsolatban az enyémből valszeg nincs a végében hangtompító, lefürészeltem a végét, és üres, szeretnék csinálni bele valami hangtompító betét, már ott járok, hogy a vége felcsavarozható. Ehhez van valami trükk a tarsolyotokban?
simson fúvóka kell bele, vagy mz. ugynaaz a mentméretük, mzből meg van 130-ig legalább! ahol van szimófúvóka, ott van mz is. ha égse, ott az oszlopos fúró. direktszűröt felejtsd el. a házi szivacsa meg jó, (lehet kapni mocisboltba is vághatót) csak egy kis wd-40-et vagy vmi olajat permetezz rá, hogy többet fogjon meg. Gyertya: lényeg hogy hosszúmenetű, 7-es hőértékű legyen, ha nagyon precíz akarsz lenni akkor meg olyan, amiben kilóg az elektróda a menetből. gyertyán sok múlik, HA A RÉGI MÁR SZAR (pl dadog, túl magas a hőértéke [9-es pl] vagy már lepusztult eléggé külsőre is) sportszűrőknek, versenygyertyáknak, sportkbeleknek nincs értelme, parasztvakítás. egy tiszta gyári kipuffnak, jó beállításnak, és viszonylag drágább olajnak (a magas átlagmotorfordulatszám miatt) már annál több.
Húh, köszi srácok! Nem gondoltam volna, hogy ilyen hamar ilyen sok infóhoz jutok, még valami. Fúvókát hol tudok venni, mert a környékünkön nincs olyan bolt, ahol fúvókaméretben gazdagok lennének, csak simson fúvókájuk van azis max 72-es. Esetleg valami webshop? Ahonnan rendelni is lehet. A másik dolog a levegőszűrő, nekem a házából hiányzik a betét, csináltam bele házilag, de erősen gondolkodom egy direkt szűrőben, érdemes? vagy a motor rovására megy? Nekem a motornál a végsebesség nem cél, olyan 60-80 tempóval közlekedek ált, hosszabb utakon, ezért fontos az alacsony fogyasztás és a megbízhatóság, nekem ez az elsődleges célom. És még valami, a gyertyán sok múlik? ti milyet használtok?
Esetleg ha valaki ráérős perceiben van és mbx fan vagy szakértő felvehetne msnre is, címem: hzoltan@pr.hu
Üdv.: Zo£i
120-as, hát 90 nél kisebbet nemigen raknék bele, azalatt már szegény lenne a keverék nagyon. vegyél 90-100-110-est mindegyikkel menj egy pár km-es próbautat, próbálgasdd a motort minél több féle üzemmódban, húzatásban, nyugodt közlekedésben, ami neked szükségesebb AZ alapján dönts. ha a motor üzembiztonságát és élettartamát tartod szemelőtt, minden próbaút után ellenőrizz gyertyaképet. eg yegy út legyen legalább 2-3 km. ha a kicsavart gyertyaelektrda világosbarnás, akkor jól össze tudtad hangolni a gyújtást és a karburátort. ha sötétbarna, esetleg fekete, akkor túl dús a keverék,(hibás részterheléstű helyzet, túl nagy főfúvóka) vagy nagy az előgyujtásod. Ha nagyon világos, melegszik a vized a szokottnál jobban, falfehér, vagy nagyon világosbarna a földelektróda, akkor szegény ak everéked, szintén shuber tű helyzet, ill túl pici főfúvóka esetleg fals levegő szívása. Hajrá!
ovális a kiképzése az alaplapcsavarpályának. beállítod középre. beindítod, kipróbálod. óramutatójárással megegyezően csökkented, ellentétesen növeled az előgyújtást. ha úgyérzed, hogy kicsit lomhán veszi a fordulatot, nempörög, alapjáraton akadozik, köhög, instabil (jó porlasztóállítás mellett) akkor csökkented, ha úgyérzed, hogy csak pörög és nincs ereje a motornak, akkor növeled. 2 mmnél többet nem érdemes tekergetni jobbra vagy balra, ott lesz valahol az optimális előgyújtás.
A honda mbx 80 - ba 115-120 as főfúvókát szoktak belerakni nekem is az van benne így kb 5 litert eszik ha azt akarod hogy kevesebbet egyen akkor belerakhatsz 80 asat 90eset de ennek az a következménye hogy kisebb lesz a végsebessége vallamint nagyobb fordulatnál fulladni fog nem nagy összeg a fúvóka kb 20 ft, de szerintem nem érdemes kissebbet belerakni mert nemfog olyan eszeveszetten csökkeni a fogyasztás max 0.5 litert.
Honda MBX 80-hoz keresek vázat, illetve elektronikát, gondolok itt a tirisztoron kívül mindenre, ami az akksihoz és az indexhez kell. Továbbá abban kérném a segítségeteket, hogy mekkora az mbx gyári főfúvóka mérete? Illetve fogyasztáscsökkenést, hogy érdemes kivitelezni. És a végére, az alaplapot 3 csavar rögzíti, ott lehet valamit állítani a gyújtáson, hogy érdemes azt állítani, hogy optimális előgyújtása legyen a motornak?
Tudom, hogy sok a kérdés, de gondolom lesz rá sok válasz is, az eddigiek alapján!
Ennyit a fakabátokról amúgy meg meg mielött megvettem volna a mocim azelött a haverom (akkor még nem ismertem) az csinált ilyet a kertjükbe betonon többek között egy yamaha champ típusú robogó járművel
A jobboldali majrécsíkos gumiról jut eszembe, volt néhány arc, akik a köki parkolójába jártak "pályázni". Namost ezek az urak többször megcsinálták, hogy odamentek pénteken melóból, suliból, és reggel mentek haza, szóval kanyarogtak gazdagon ! Na az egyik ilyen urat, lemeszelte egy fakabát, szeme a gumira tévedt, ami középen majdnem 100 százalékos volt, de oldalt meg tükör sima(pont az inverze a tiednek) na azonnal fel is tett egy okos kérdést: Maga szeret kanyarban fékezgetni mi? :)
Elmentem abba az üzletbe amit mondtál pehhemre pont bezárt Az egyébként nem a HUBER motorbolt volt? mert ez is sárga meg volt elötte parkoló na mind1 végül is vettem gumit kistarcsán 5500 ért szerintem nem rossz ilyen mintázatú volt fennt előzőleg is most már csak a hétfőt várom hogy felrakják.
hmm... számot sajna nem tudok. :( én is keringőztem egy darabig rajta. Ráadásul ha eltéveszted vissza se tudsz fordulni mer az egész egyirányú. De itt van a térkép ezen megnézheted.
Namost ami itt a Nagysándor József utca és a Hunyadi utca, az valójában egy híd ami el megy a nagykőrösi felett. Ha Népliget felöl jössz, amikor meglátod azt a hidat, akkor már elötte le kell térned a nagykőrösiről, mert pont ott nem tudsz lejönni. Sajnos nem látszik, de a nagykőrösi mellett fut végig egy úgynevezett szervízút. Azon kell menned, amint elhagyod ezt a hidat, és természetesen a szervízúton vagy, akkor meg fogod látni ott lesz jobbra egy nagy sárga épület elötte nagy parkolóval. Figyelj oda, hogy ez a híd nem összetévesztendő az illatos úti híddal, valamint a gyalogos átkelő hidakkal. Nem tudom hogy most az ünnepek alatt hogy vannak nyitva sajnos. Érdemes szilveszter után, mikor már minden szokás szerint lesz nyitva. Remélem ez segített valamit... ha esetleg nem találod meg elsőre, ne keseredj el nézzed végig újra az elejétől. Nekem is 2X kellett végig mennem mire észrevettem, pedig nem kis ház, csak nem hirdetik magukat semmilyen táblával sem.
kösz wolfy megnéztem utvonaltervel egész egyszerü odamenni csak az a baj hogy a Nagykőrösi ut kb 3 km hoszzú, ha az üzletnek a házszámát megtudnád adni azt megköszönném mert így pár órás sétától mentenél meg.
hy.köszi a választ akkor még jo hogy nem vettem 80as hengert. viszont érdekelne pár dolog mbxhez.egy elsöfék.tárcsám az van csak a többi hiányzik. megVALAMI NORMÁLIS KIPUFOGO.az enyémnek olyan hangja van mint egy kávédarálonak.akinek van és meg válna tölle szivesen megvenném
Üdv, mindenkinek. Akkor ezek szerint szét kell szedni a gépet , mer bordás mind a 2. Na nem baj valamikor el kell kezdeni a generált. Majd akkor értekezünk mire jutottam.
Üdv.: Zo£i
Esetleg ha valaki ráérős perceiben van és mbx fan vagy szakértő felvehetne msnre is, címem: hzoltan@pr.hu
Üdv.: Zo£i
Honda MBX 80-hoz keresek vázat, illetve elektronikát, gondolok itt a tirisztoron kívül mindenre, ami az akksihoz és az indexhez kell. Továbbá abban kérném a segítségeteket, hogy mekkora az mbx gyári főfúvóka mérete? Illetve fogyasztáscsökkenést, hogy érdemes kivitelezni. És a végére, az alaplapot 3 csavar rögzíti, ott lehet valamit állítani a gyújtáson, hogy érdemes azt állítani, hogy optimális előgyújtása legyen a motornak?
Tudom, hogy sok a kérdés, de gondolom lesz rá sok válasz is, az eddigiek alapján!
Széles utat mindenkinek!
Üdv.: Zo£i
terkep.t-online.hu/?L=1&S=1&M=...
Namost ami itt a Nagysándor József utca és a Hunyadi utca, az valójában egy híd ami el megy a nagykőrösi felett. Ha Népliget felöl jössz, amikor meglátod azt a hidat, akkor már elötte le kell térned a nagykőrösiről, mert pont ott nem tudsz lejönni. Sajnos nem látszik, de a nagykőrösi mellett fut végig egy úgynevezett szervízút. Azon kell menned, amint elhagyod ezt a hidat, és természetesen a szervízúton vagy, akkor meg fogod látni ott lesz jobbra egy nagy sárga épület elötte nagy parkolóval. Figyelj oda, hogy ez a híd nem összetévesztendő az illatos úti híddal, valamint a gyalogos átkelő hidakkal. Nem tudom hogy most az ünnepek alatt hogy vannak nyitva sajnos. Érdemes szilveszter után, mikor már minden szokás szerint lesz nyitva. Remélem ez segített valamit... ha esetleg nem találod meg elsőre, ne keseredj el nézzed végig újra az elejétől. Nekem is 2X kellett végig mennem mire észrevettem, pedig nem kis ház, csak nem hirdetik magukat semmilyen táblával sem.