Udv. En egy oreg lannyal kinlodok mar egy ideje! Igy mez ki jelenleg, de ezutan kap egy vfr felkaru lengovillat, egy ujabb faridomot. Plusz most hoztam el az elektromostol aki a releket, biztositekot athelyezte a fejidombol az ules ala. Mert ugye az nem loghat csak ugy ott ( viz, idojaras...stb )
Amit en eddig csinaltam:
Vtn - sarvedo, lancvezeto, tanksapka, kuplung es fekkarok tartoja.
Fek-kuplung kar csere
Kormany csere
Komplett kipuf csere
Elso hatso felni szinterezes+uj csapagyak
Labtartok szinterezese
Kuplung bowden csere ( hossza nem volt jo a gyari )
Lancszett csere
Muszerfal csere digitalisra
Elso kerek csere 16"-rol 17"-re
Bukocso
Tankbor
Ules atkarpitozas
+ ami mindig kell egy motorvasarlaskor: olaj....blabla, de meg a kuplungot is cserelnem kellett,
Hirtelen ennyi jut eszembe, de biztos higy ez csak a fele volt. Elegge megviccelt engemez a motor. Tobbet allt szerelonel mint a seggemalatt ;-((
Jó állapotban eladó egy HONDA CBR 600 PC35-re való gyári kipufogó (2001 utáni modellről)
2 helyen felületi karc van rajta, de nincs horpadva és nincs átlyukadva.
E-jelzéssel, hangtompítással (tehát nem nyitott).
A katalizátor környéke barna, de az elszineződést a hő okozta, nem rozsdás.
Ára: 18.000 Ft
Sziasztok! Meg tudja nekem nézni valaki, hogy 2004-2005-ös 1000RR-nél mennyi hely van kb. a hűtő és a leömlő között? Az enyémnél kicsit keveslem. Köszönöm
Ruczak, mondom a frankót, lelőve hosszas hozzászólásom poénját: vegyél "olyat", ami már most "olyan".
A kormányátépítést, idomok eldobálását, világítótesteket mind-mind-mind be kell vizsgáltatni és engedélyeztetni még műszaki előtt. Ugrabugrálnak a 20.000 ezresek egy-egy ilyen vizsgálaton, és akkor még ez csak a papír. Kormány átalakítása kapásból 25 felett kezdődik, ha mákod van és nem kell a bowdeneket is mind lecserélni.
Sokan túl vannak már ezen, beölve súlyos százezreket a sztrítes átépítésbe, mind-mind bukják a befektetésüket a motor továbbadásánál. Csapj le egy ilyenre, de mindenképpen olyanra, ami volt már műszakin az új "dizájnnal".
Én türelmetlen voltam, és az nem kifizetődő.
Megéri kivárni és kifogsz egy fasza kis mocit, ami neked való.
Good luck
Ha elment az erő, akkor valszleg megadta magát egyik-másik henger.
Simán gyújtáshiba lesz (gyertya, trafó, ilyesmi), az megválaszolná a durrogást is és a gyengülést is.
Saját magától nem fog meggyógyulni, told csak el szépen egy ügyes szerelőhöz.
Nem lehet távban javítani, csak amikor konkrét a hiba! Mert ez, hogy "elment egy kis erő" ez nem hibamegállapítás! Van -e rendes gyújtás , nincs-e kontakt-hiba a gyújtókörben, gyertya meghibásodás vagy esetleg üzemanyag ellátás gond lehet-e?
Friss hus erkezett.
Sc 28 bontodik. Rengeteg alkatresszem van.
Postazok is.