Basszus, miből maradtam ki megint!
Szétröhögtem az agyam a szövegeken Mikor olvastam Tarka azon hozzászólását hogy "új rendszámot kap az ember ha átlépi a határt" azt hittem lefordulok a székről
honnan is indult a dolog, ja hogy leszóltad Totte a cibert, meg fűnyíróztál itt. nos gondolom a fűnyíróval nem szoktál városba közlekedni és nem tudod milyen ez a gép, felteszem mert nem ültél még ilyenen.
de elárulok egy titkot, nsr em volt, ez a cbr elődje volt. én nagyon rossz szájízzel láttam meg, hogy mennyire el tudták rondítani ezt a gépet, és hasonló érzésekkel ültem fel egy cbrre. DE kellemeset csalódtam benne, mert átéreztem a tervezők célját!
nem 2 ütemű 20-30 lovas benzin és olaj zabáló gépet akartak készíteni, hanem vmi újjal előrukkolni, mint általában a hondások szokták. És sikerült is. egy városi gépet szerettek volna tervezni, mi a nagy forgalmú városokban rendkívül jól helytál keskeny kis termetével, és 4 ütemá révén szinte termeli a benzint. ezért kérlek, akkor véleményezd ezt a gépet, hogy ha kipróbáltad és veszed a tiszteletet, hogy egy kis időre átülsz a gixeredről erre, mész vele, és utána véleményezed.
ha ez megtörtént, tiszteletben tartjuk a véleményedet, de lécci ezt viszonozd is, és te is hasonló tiszteletet tanusíts az itt forumozóknak.
Ezzel szerintem ezt a témát akár le is zárhatjuk, és lépjünk tovább. mindenkinek így elsz jobb, hisz kulturált motorosok vagyunk, de ha vki nem érzi azt hogy beletartozik ebbe a fogalomba, akkor megkérjük távozzon köreinkből. ezzel én a témát lezártam.
Szétröhögtem az agyam a szövegeken Mikor olvastam Tarka azon hozzászólását hogy "új rendszámot kap az ember ha átlépi a határt" azt hittem lefordulok a székről
ehhez mit zsóltok?
nem ám!
Tarka, kussss!
Szópd ki anyádbol amit a mult héten belle vertem.
Az ilyen férget mint te el szóktam taposni!
Meg adod a cimed!
Valaki tudja a cimét?
de elárulok egy titkot, nsr em volt, ez a cbr elődje volt. én nagyon rossz szájízzel láttam meg, hogy mennyire el tudták rondítani ezt a gépet, és hasonló érzésekkel ültem fel egy cbrre. DE kellemeset csalódtam benne, mert átéreztem a tervezők célját!
nem 2 ütemű 20-30 lovas benzin és olaj zabáló gépet akartak készíteni, hanem vmi újjal előrukkolni, mint általában a hondások szokták. És sikerült is. egy városi gépet szerettek volna tervezni, mi a nagy forgalmú városokban rendkívül jól helytál keskeny kis termetével, és 4 ütemá révén szinte termeli a benzint. ezért kérlek, akkor véleményezd ezt a gépet, hogy ha kipróbáltad és veszed a tiszteletet, hogy egy kis időre átülsz a gixeredről erre, mész vele, és utána véleményezed.
ha ez megtörtént, tiszteletben tartjuk a véleményedet, de lécci ezt viszonozd is, és te is hasonló tiszteletet tanusíts az itt forumozóknak.
Ezzel szerintem ezt a témát akár le is zárhatjuk, és lépjünk tovább. mindenkinek így elsz jobb, hisz kulturált motorosok vagyunk, de ha vki nem érzi azt hogy beletartozik ebbe a fogalomba, akkor megkérjük távozzon köreinkből. ezzel én a témát lezártam.