Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szerintem ne furogassatok, használjátok egészséggel a 125ös NSR-t mert egy nagyon jó motor (mentem már ilyennel és tekerjétek ki a nyakát had visítson (mármint a motor)


aztan cseréljétek le egy 250esre vagy egy 400asra kiki hogyan érzi esetleg 600asra ha több köbcentiot akartok. én igy vagyok vele. szubjektív vélemény
én még mindig nem értem ezeket a furogatásokat felfelé meg a kisebb papírokat lefelé:)

biztos bennem van a hiba

szerintem ennek semmi értelme. amaotor az motor. összrakták hadmenjen. én nem látom értelmét sanyargatni főleg az ilyen drága gépeknél. én sosem tennék ilyet egyik motorral sem. szerintem nincs értelme de valószínű nálam van a hiba.
pl én ne mgondolkozok hogy a 636ból hogyan lehetne új, 646 vagy 650es gépet fabrikálni. mert az 636 és kész. igy építették. az élettartam is rövidül, és az kinek jó?
Bocsika ilyen szinten nem tudotam ahogy te....
MINDENKITOL BOCS,HOGY NEM KÉRTEM ELÖTTE SZERELŐ TANÁCSÁT MEG ÁRAJÁNLATOT!

Elhiszed,hogy engem nem zavar az a + - 2-3 LE ???
Én motoroozok és nem olyan vagyok aki arra veri a faszát,hogy az enyém hány lovas meg ilyenek.
De szerintem ha valaki odáig eljut,hogy hüvelyezni kell akkor az pont szarni fog arra,hogy mennyivel lesz kevesebb.....én speciál örülnék,hogyha tudok motorozni ahogy készvan!
ennyi!
A nikasilt pedig NEM lehet fúrni!Csak hónolni lehet századokkal erősebb dugóhoz.A B C és D túlméret létezik az A és C közötti túlméret lépcső pedig kb 6század! Nem 2.5 tized túlméretenként,mint az acélperselyes hengerhez való dugóknál.
A Kawa valószinű acélperselyes volt,azért lehetett fúrni.
Ne haragudj kero,de az a hüvely,amit 10e-ért megcsinálnak..Egy rendes hüvely minimum 25-e mert az NSR-be van 6 ablak,ablakonként 1000Ft-ért csinálják.Ezen felül ki kell fúrni a nikaszilt,Meghónolni az aluminiumot a hengerben,a rendes hőleadás miatt.Utánna hőkezeltetni a hüvelyt az ablakolás után.Majd beletenni a hengerbe,utánna le kell síkolni,majd megfúrni és hónolni. És ha hüvelyezed a motort,2-3LE-t tuti elvestesz
Hát sokmindentol lehet a szorulás...
1.: valami nehéz kaját ettél....
2.: nem volt elég kenése....
3.: beszart a hütese ........
4.: lehet,hogy az illesztés tul kevés volt..

Ha járatás közbe szorult be akkor meg az,hogy nem jol járattad...

AZTÁN NEKEM NEM MEG SÉRTŐDNI MERT VICCELTEM!!!
Ja!!!!
Nem a blokról volt szó hanem a hengerről!
DE ÉRTEM MIRE GONDOLSZ! CSAK HÜLYÜLTEM!
OKÉ! Ebben teljesen igazat adok!!
Csak egy PL volt! Tudom nem a legmegfelelőbb!!
Mindenesetre fúratni lehet!
szerintem összehasonlíthatatla negy 125ös honda blokk egy 750es Kawasaki blokkal:)
Csak csatlakozni tudok az előttem szólóhoz!
Egy kicsit hihetetlennek tünt, hogy nem lehet fúratni az NSR-t! Pont az NSR-t!
Havernak Kawája van 750-es és az is fúrva lett! Egy éve járkál már vele és semmi gond!
És szerintem a gyártó se arra törekedett, hogy egyszer használatos hengert gyártson egy sport mocihoz! Ha szorúlt az csak azért lehetet mert nagyon passzosra lett fúratva, vagy gány munka volt. Vagy nem volt kellő figyelemmel bejáratva!
háhh ezt a sok választ.....
Még,hogy nem lehet furni a hengert?!
Ez azét faszság...mert hiába nicasilos...a nicasil az kb 3dugot elbir,ha nem basztad össze teljesen....
Utána meg el kell vinni max 10e ét belebasznak egy hüvelyt amit utána 2500,3000Ft ért furnak! Ennyi....
Nekem HONDA CRM 125 van,ugyan az ablokk mint NSR be ..onnan tudom,mert enyém is hüvelyes már!
Üdv
Hali!
Én 183 cm vagyok. Nekem is NSR 125-ös mocim van.
Szerintem el férsz te is rajta! Csak nekem a ráfekvéssel van gond nagy sebességnél.
Ugyanis hátrébb kell csuszannom, hogy kényelmes legyen.Csak nem egy 600ccm feletti motorrol. Ha Babettán vagy robogón mennek 2-méteres emberek akkor te miért ne mennél egy gyönyörű Honda NSR 125-tel MOTORRAL.
Hajrá!!
Hello!
Én csak annyit szeretnék kérdezni hogy egy 184 centis ember is elfér egy nsr-en?
Vagyis, nem lesz egy kicsit olyan mint majom a köszörűkövön?
S.O.S.!!!!
Segícsetek!
Sziasztok!
Bocs az előző rövid mondatért de 1 hete nem tudok írni erre az oldarra és próbáltam, sikerült. Nos ha valaki tudna nekem küldeni HONDA NSR 125-ös mocihoz fesz.szabályzót kérem írjoní! A motor 1991-es gyártmányú. Ha nem, valaki tudja hogy néz ki? Mellékeltem egy képet én azt gondolom ,hogy az a fesz.szabályzó.Ha nincs kép és valaki mégis olyan segítőkész és segítene akkor E-mail címére elküldöm. Minden este kb 20-h kor jövök a netre és akkor válaszolok. Előrre is köszi mindenkinek!
Sziasztok!

Tudtok olcsón fesz.szabályzót?

majd lesz valami
Hali Saka, nem akarlak elszomorítani, de az NSR hengerét nem lehet fúratni ugyanis van rajta egy réteg ami nagyon vékony. Ha ez megsérül akkor csere!!!!!! Hidd el nekem is volt ilyen gondom. Az enyémen 150-es pollini henger volt és megragadt egy párszor, és akármit csináltunk nem lett jó, a végén csak a henger cseréje segített!!!
értem,köszi a helpet!!
hát az megint embertől függ, mert ha azt mondom hogy 60 azt lehet 2 ben is meg 6 ban is.
tehát olyan sebesség ahol nem forogja szét magát a motor.
kulturáltan nem forgatva.
:((
és milyen sebességgel lehet max menni?
az bizt hogy bejáratós lesz, az meg hogy menyit kell vele menni az a szakembertől függ hogy hogyan fúrja.
álltalában olyan 500 km az a min.
OK,rendben,kösz a segítséget!
még annyit hogyha megcsináltatom akkor bejáratós lesz?
és hány kmétert kell vele menni?
hűtővíz volt benne nem melegedett nagyon?
megragadt a dugo azt eltörte a gyürüt azé nem indul.
még annyit,hogy amikor beáltt a kerék utána viszont lehetett tolni,sebességben is csak nem indult be!