Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Vazze akkor az egy zongora?
Nincs Hayabusám ! Suzuki után átültem egy Yamaha R1-esre.
lehet a srác szert tett egy GSV-R -re
"/ akkor még csak egy GSXR 750-es gépem volt / "

miért most hayabusa van?
Nightrun ! Abszolút nincs igazad a Yarddal kapcsolatosan, de mindegy.

Leírok két esetet, hátha leesik belőle valami.

Régebben /vagy 10 éve / tépek az MZ-mel este az Üllőin kb. 45-50-nel és megállítanak igazoltatni. A tiszteletet természetesen megadtam a jardnak, mivel minden rendben volt így elengedtek. Amikor megkérdeztem, miért állítottak meg, csak annyit mondtak feltünt nekik, hogy túl lassan megyek. Jó mi !!!

A másik eset csak 1,5 éve történt a Szentendrei külső részén befele jövet, kb. a Brico magasságában. Haverral jöttünk Dobkőről és pirosat kaptunk. Szépen a kocsik elé gurultunk és zöldre ami a csövön kifért / akkor még csak egy GSXR 750-es gépem volt /
Egyszer csak feltűnik az úton 2 /motoros/ rendőr teljesen a két sáv közepén persze, ahogy illik megálltunk. Igaz kb 200 méterrel odébb sikerült mint ahol ők meg akartak minket állítani, de sebaj. Visszatoltuk a motorokat és normális hangnemben elbeszélgettünk velük. 1 perc után odajött egy autós kollégájuk és megkérdezte, hogy ezek a motorosok azok, akik jöttek mint a mérgezett egér, a kollégájuk intett. Azt mondja a társuk, hogy 208 km/h-val jöttek a srácok 70 km/óra helyett. A két rendőr azt mondta a kollégájuknak, majd ők elintézik az ügyet. Hosszas beszélgetés után elengedtek minket. Azt modta, mivel látta, hogy simán elhúzhattunk volna és nem tettük, ezért elbúcsúztunk egymástól és tovább engedett. Se rimánkodás nem volt se kenőpénz.

Azért egyszer megnéznélek magamnak Nightrun, mert olyan laza vagy mint a riga lánc.
Férre ne érts nincs harag teljesen megértem a véleményedet!
De én 8 évig vezettem jogsi nélkül autót és motort mindig megálltam ha leintettek soha nem volt komoly bajom belölle igaz ez a 80-as években volt és azota is kaptak már el gyorshajtásért és van még mindig jogsim. Csak máshogy közelitjűk meg a dolgokat.
Szívből kívánom, hogy soha ne legyen semmi bajod ha netalántán "lépni" kell.
Tiszteletben tartom a véleményed és el is fogadom, hogy van aki máshogy vélekedik a dolgokról.
Vigyázz magadra, és a lágy szellők és gumifák mellé a lehető legkevesebb trafit neked a szezonban!!!
Én elmondtam, mit csinálok, tölem ti is azt csináltok, amit akartok. Elmondtam a véleményem, ezért van a topic.

Annyit még, hogy ha lekapcsolnak 160-nál, és megállsz nekik, akkor teljesen mindegy, milyen kultúráltan beszélsz a rendörel, mindegy, milyen úriember vagy. Nem fogja érdekelni. Vagy elelnged egy "ejnye-bejnye"-vel? Nem hiszem. Nincs harag, tudom nem baszogatni akartál, csak el akartam mondani, hogy én hogyan látom. És ha mégegyszer lesz ilyen, hogy 160-nál akarnak megállítani, továbbra sem fogok, és nem adom oda a jogsimat. Hogy aztán 2 évig ne vezessek! Meg miután visszakaptam a jogsit, szinte újra kell tanulnom mindent a motorozásról. Igazad van, mindenkinek a saját döntése. Ez nem farok-ság, mert akkor a motorosok 60%-a farok lenne. Pedig nem az. Egyébként nem szoktam városban csapatni, annál jobban féltem a motorom. És öszintén szólva városban még nem is láttam trafit. (Györben élek.) Vagy nem vettem eddig észre. Csak a város határánál vannak. Ott meg lehet akármilyen gyors a rádiójuk, mert kb. 10 fele mehetek. Ebböl kettö az autópálya, ahova nem érdemes menni, ott könnyen lekapcsolnak a kijáratoknál.

Szóval a lényeg, hogy ha lelönek gyorshajtásért (mivel 600-al mész, minimum a duplája lesz a megengedettnek), akkor beszélhetsz akármilyen szépen, rendesen, kultúráltan, bocsánatkéröen, okosan, higgadtan, vagy ahogy akarsz, ö csak átnyújtja a büntetést, elveszi a jogsid, és mutogatja az örsön, hogy te 160-al mentél, mégis megállított, és elvette a jogsidat. Nem vagyok állat, nem vagyok közveszélyes, sem a forgalomra, sem magamra, csak motorozok. Bocsánatkéröen meg nem fogok beszélni. Azt felejtsék el. Nem megyek városban 120-al. Utálok városban motorozni. Jóformán csak én tolom a motort, amíg ki nem értem a városból. Aztán ha szabad a pálya, akkor adok neki, de mindig magam elött járok gondolatban. Nem tépek el két autó mellett 200-al, nem egykerekezek át a piros lámpán, és nem feszülök egy szál pólóban a gépen, hogy csajozzak. Hát ennyi. Nem azért lépek le a rendörök elöl, hogy minél menöbb legyek, meg elmeséljem a haveroknak este, hanem azért, mert szeretek motorozni, és ha ezek a rendörök veszélyeztetik egy pillanatra azt, hogy elveszik a jogsimat, ezzel elvágva motoros pályafutásomat, akkor lelépek. Nem mint egy örült, nem szlalomozok, meg ilyenek. Csak eltünök, mint szürke szamár a ködben. Ilyen egyszerü. (a magyarázat)
Aki megáll, az megáll. Szíve joga. Nem is hinnéd, mennyi lehetöség van itt a város szélén, amerre el tudok lépni. Nem is bírom szinte fejben tartani. Hát ennyit akartam.
Ja. Ez saját vélemény, tapasztalat, nem ajánlom senkinek!!!

Azt hiszem, ezzel rendben vagyunk, ugye? Remélem...
nézd a mocim ezel engem meg nem fognak barmok a yardok
Csatlakozom az előttem szólóhoz!
Faroknak lenni a legkönyebb! Felválalni a tettet az erény a rendéberöre is ember sokkal
jobban fog reagálni ha látja, hogy bánod az esetett. Ha meg farok vagy és le lépsz ezzel csak szítód a tüzet a motorosok ellen és egyre nehezebb lesz nekünk kik megállnak a yardnak. (nem beszélve a megítélésről, álltalánosításról)
Lenyeg ezzel nem vagány vagy hanem statisztikai adat leszel gondolkodj!
vigyázzon mindenki itt a tavasz!
Nem az a baj, hogy nem tudsz lenyomni egy opel astrát, mint a srác is írta a rádió gyorsabb mint mi, és nem egy yard autó lesz hanem több, és több. Ráadásul a lényeg: lépj le ha akarsz te életed te döntésed, de melyikkel vesztesz többet kultúrált beszéd a rendőrrel, és van esély hogy megúszod, vagy beválalsz egy esetleges balesetet, gyalogos gázolást...stb. Ebben az esetben nem csak a saját életed a tét hanem más családtagjának is, és egy ilyen döntéssel a sajátodat és másokét is könnyen tönkreteheted. Nem voltak "szobabiciklieim" soha, de fel sem merül bennem hogy lelépjek, vállalom a tetteimért a felelőséget és ha bebuktam, hát van bennem annyi csibészbecsület, hogy bevállalom. Eddig mág hál isten nem kellet fizetnem sokat, és a jogsim is megmaradt, és ehez csak meg kellett tisztelnem, ha nem is a rendőrt hanem az embert és kúltúrált beszéddel el tudtuk intézni a dolgokat.
És sajnos az emberek álltalánosítanak, ugy mint te a rendőröket, ők a motorosokat.
De ez szintén privát felfogás, aki vezet azé a döntés joga, csak egy rossz döntésért sajnos néha nagy árat kell fizetni. És visszacsinálni már nem lehet............
Nightrun!

elfogadom, hogy te csak véleményt írsz, de ezeket szerintem hagyd ki. akkor hitelesebb leszel a véleményeddel.....:
"Ha meg akarsz állni nekik, akkor vegyél valami robogót. (Vagy szobabiciklit!"

ez azért nem azt sugallja, hogy az én (Nigthrun) véleményem az, hogy......

na. nem baszogatni akarlak, ne értsd félre. csak...

tavasz van emberek! igaz csak március miatt. hőmérséklet miatt nagyon tél van még....
Sziasztok! Mi van akkor ha az ember nem fizeti be a bírságot??? 2 évvel ezelőt "véletlenül" Keszthelyen egykeréken átmentem a piroson, persze előtte láttam hogy nem jön semmi, szemben pedig két motorosrendőr heréskedett, megállítottak, azthidtem tetszett nekik, de elkezdtek kötözködni a slikkek miatt is, és megbasztak 10 ezerrel. Két hülye ostoba majom volt, akik a kúrváik előtt, mutogatták, hogy ők milyen hatalmasa inteligens urak. Lesz ennek valami következménye, ha nem fizetem be???
Sziasztok!

Nem nagy dolog, de azért elmondom. Van az a "Yard, gyorshajtás, megoldások", vagy valami ilyen (nem jut az eszembe) nevü topic. Ott a számláló kb 280 hozzászólást mutat, miközben csak 30 valamennyi van. Ez azért van, mert áttettetek egy két hozzászólást? Vagy miért? Vagy csak ez is nálam van a gépem miatt?
Én nem tanácsokat adok! Isen ments, dehogy! Csak elmondtam, hogy én eddig sem álltam meg, és ezután sem fogok. Ugyanis ha elkapnak gyorsajtásért, akkor (valljuk be öszintén) ugrik a jogsid, mint a picsa. Nem egy évre, többet kapsz. Mire kifizteted a motort kamatokkal együtt, addigra kapod vissza. Ennek több értelme van? Ha elvették, akkor meg jogsi nélkül furikázzak? Nem-nem. Már nem azért mondom, de ha nem Skoda RS-sel mérnek, akkor ezeket az Opelokat (vagy miket) félgázon kettesben lehagyod. Nem kell Rossinak lenni hozzá, nem kell atom hajtani a gépet. Hármasban negyed gázon eléred az Opelek végsebességét! Nem nagyon ördöngösség. Érted, mit akarok mondani? Nem kell pánikolni, nem kell neki húzni, csak felveszel egy sima utazótempót, és ennyi. Az autóknál a 120 már elég sok. De egy ilyen sportgépnél azért szinte egyesben eléred...

Ezek nem tanácsok! Csak egy vélemény a sok közül. Természetesen mindenki maga dönti el, hogy meg kíván-e állni a szervnek. Nekem van egy ismereösöm, akinek a rokona motoros rendör. Egyszerüen betette a jogsijába a motoros rendör névjegykártyáját, és láss csodát! 60-as tábla, 130-as tempó. Leállítják (nem kellett volna megállnia, mert szemböl mértek, és fotóztak), kinyitják a jogsit, aztán annyit mond a rendör, hogy látta-e a táblát. Mondta, hogy igen. Erre a rendör visszaadta a jogsit, és annyit mondott, hogy legközelebb azért jobban figyeljen ezekre. Ha nekem is lenne ilyen ismerösöm, én is megállnék, higyjétek el. Így mindent el lehet simítani. És ha a rendör nem veszi észre a kártyát, akkor egy telefon, és fél óra múlva már meg sem történt ez az egész.
Mondjuk a mi környékünkön úgy szoktt traffi állni,hogy utána ott a rendőr pár száz méterre és úgyis kiszed. Én sem azt mondom,hogy mindeig a megengedettel közlekedek, de számomra a rendőr elől való menekülés ki van zárva. Lehet,hogy baj nélkül megúszod a dolgot,ha lelépsz, de nagyobb árat fizetsz érte,ha véletlenül nem jön be.

De ez csak az én hülye véleményem,mindenki csinálja azt amit jónak lát.
Nagy igazság amit mondasz....
Nekem is be van sározva a rendszámom, de szerencsére még nem igazoltattak e-miatt.
Az a gáz ebben, ha megállít a yard akkor azt látja, hogy tiszta a gép csak a rendszám koszos Ebben a helyzetben meg mit mondjak. Erre nemrég hívták fel a figyelmem. Vagy hagyjam koszosan a gépet De úgy meg nem szép a vas
Valami más ötlet
ennyi isten császár embert egy helyen rég láttam.
mindkettőnek van igazsága.
én megállok mindig. dumálok, elengednek.
egyszer fizettem zsebbe az is besározott rendszám miatt.... gyorshajtás fotót sosem kaptam, pedig sok kép készült szemből... :o)
m3-as bevezető.
bach csomópont... meg az ország egyéb pontjain. hátsós képek ha voltak sosem kaptam semmit.
egy a lényeg. csinálj amit jónak látsz, te vezeted te döntesz. ne adj tanácsot másnak, mert azzal csak megzavarod szegény fejét. megállna, de te azt írtad, hogy menő nem megállni gondolja kipróbálja amikor villognak mögötte. majd dilemma újra, hogy megállok inkább, közbn meg másik énje mondja, ha ha gyorsabb vagyok én, mert szuper 600-asom bárkit odaver. s közben jön eg ykanyar, autó, gyalogos, féktáv meg elfogyott a nagy dilemmában...

tehát, ha meg akarsz állni állj meg, ember Ő is, megérti, hogy azért vettél kurva gyors szuper 600-ast mert kurva gyorsan akarsz menni. próbálja ki, aztán nevet, megért, figyelj oda.... - mondja.

ha meg nem akarsz megállni, s ismered jól a környéket, gyorsan tűnj el.
tanácsot meg ilyen témában szerintem ne adjunk egymásnak.
Igaz, igaz!

Ha meg akarsz állni nekik, akkor vegyél valami robogót. (Vagy szobabiciklit! )
Én sem fogok a második 600-ommal 90-el menni az úton, ha nincs semmi akadály elöttem, az biztos.

Általánosítanak minket a rendörök? Szerintem meg minden rendör sz@r. Ez is általánosítás, és nem én találtam ki, mert engem sohasem láttak a rendörök (megállni)!
Figyelj BerikZ, fogjátok már fel, ez nem büszkeség kérdése. Aki sportmotort vesz, 99%-ban úgy közlekdik vele, hogy ha trafit kap és megáll, szinte tuti ugrik a jogsi jó időre. Egyértelmű hogy én is a kis szaros 600-asommal nem fogok városban 50-el, kint meg 90 -nel menni, nem azért vettem. A sebesség túllépés meg minden sportmotorosnál, aki célszerűen használja járművét többszörös. Így jó hogy nem állunk meg a fakabátoknak, mert jogsi nélkül még szarabb a helyzet. Kb. ennyi a történet.
És most így büszke vagy magadra? Sztem nagyon nem jó dolog amit csinálsz,mert ilyen után általánosítják a motorosokat,hogy biztos mindegyik ilyen hülye.
Na látjátok nekem ezért nincs rendszám a motoron! azt ha arról le tud olvasni valamit a rendőr akkor bekaphatja. Még 12 éves koromba a romettomal is megpróbáltam elmenekülni a rendőr elől persze akkor nem sikerült elkaptak. Azóta viszonrt nem találkoztam velük! mert nem állok meg!
Itt megtudhatsz mindent az itthoni mérőberendezésekről, autókról és azok rendszámairól... traffipax.info
nem lesz itten para
pár év múlva, ha lesz rá lóvé, felszerelnek fasza kamerákat aztán szophatjuk a brét

mikor kint voltunk tavaly a motorsohown, voltak kint a mérnök urak, és elmondták, hogy a mai szar cuccokkal alig lehet jó felvételeket csinálni, mert nincs pénzük arra se, hogy videókazettákat vegyenek

itt van viszont ez a palm-radar kombo amit kiállítanak azt tolja a képeket a memóriakártyára. az optika szab csak határt annak, hogy hány méterről nyomnak le, no meg a képfelbontás.
kiállítják, aztán nap végén meg letöltik a képeket, vagy elől páran állítgatnak

Franciaországban pl. egész szép radarok vannak szerteszét az országban szinte naponta szerelnek fel újakat