Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Normálisak az utak.
látom, tényleg az..
Mondjuk mondok egyszerűbbet. Felmegyünk Salgótarjánba, Szlovákiában ebéd, Salgótarjánban meg lemegyünk a földalá a bányamúzeumba a földalá...

https://www.google.com/search?...
Rudabányán a tó gyönyörű!!!
Más látványosság nem nagyon van.
Viszont a tó, páratlan.
Rudabánya. Ott nem ismerem a helyeket, ha odáig megyünk, akkor Józsfafő-Aggteleket nem szabad kihagyni. És ha nem ugyanarra akarunk visszajönni, az már 300 km.

DE majd szavaznak.. .

https://goo.gl/maps/mu81dU2k2X32

És az alkalmas időt.
Na várjuk a többieket..
Csak Pusztavacs, minimalista és Monori erdőn valamelyik csárdában ebéd..

https://goo.gl/maps/wqL4Hn3Fgjs
Ez is jó.
Ötletek vannak, majd a többség dönt.
Én bármelyikbe benne leszek
Vagy Pusztavacs (ország közepe), Kakucs és Gödöllő

https://goo.gl/maps/y8NpMR63Up52
Azt nem tudom. De Tiszaörvényben a kanyarban a vizparton is jó a hal. Poroszlón meg meg lehetne nézni (ha nincsennek sokan) az óriás akváriumot...

https://goo.gl/maps/2njdttXHes52
Kíváncsi vagyok milyen nyomot hagyott a tél azokon a részeken?
Majd kiderül
Esetleg kompozunk egyet és Mezőkövesd felé jövünk vissza?
Egynek jó. Én utoljára horganyoztatni voltam ott 13 éve.
Rudabánya?
Szia!
Tiszacsege? Egy forró halászlé?
Nagy a csend. Lassan lehet gondolkodni a szezon nyitón.

Ismérvek:
- hegyekbe még ne, mert ott hideg van és még a téli sózás/kőporos terítés nyomai megvannak és csúszik
- ne legyen nagyon hosszú táv, max 180-220 km.
- inkább poroszkálós (télen új kátyúk születnek)

Ötletek jöhetnek.
Oda vissza kellene tévedni.
Az nem is. DE szlovéniában és ausztriában csodaszép helyeken mennek. Mi anno Norbuval eltévedtünk (két út ment egymás mellett párhuzaomosan és rossz helyre tettem a jelölőt. Sehogy se hitte el, hogy véletlen volt. Olyan utakon mentünk az erdőben hogy csorgott a nyálunk...
http://www.motorun.eu/esemenye...

Amit tudni kell róla a fenti linken van.

Előnye, hogy jó csapat jön össze, viszonylag kis költségvetéssel.

Hátránya, hogy pl innen, hogy oda érj a regisztrációra már reggel korán el kell indulni vagy előző este. A szállás vagy kolesz vagy olcsó panzió. Enni napközben benzinkút, mert nincs idő megállni ebédelni.

Érdekesség, hogy mi anno begyűjtöttünk több 100 km hátrányt, de mégis 27-ik lett a csapat a több mint 60-ból.
No erről mesélek. A tájékozódási versenyre roadbook-ot kapsz. Itt vajmi kevés segítségét veszed a gps-nek.
https://www.google.com/search?...:

A verseny lényege:
A csapatoknak (minimum 2, de célszerűbb három motor -errő majd később) minél kevesebb hibaponttal kell teljesíteni a távot és az ellenőrző pontokat érinteni.

- Hiba pontot kapsz, ha a vezérmotor több km-t megy mint a megadott táv (itt a vezérmotornál van lehetőség km óra korrekció megadására, ha pl 5 %-al többet mér, akkor a nevezésnél ezt be kell mondani és a megtett táv 95 %-át veszik figyelembe.
- Hibapontot kapsz ha az átlagsebességet több vagy kevesebb mint a megadott tűréshatár.
- Hiba pontot kapsz ha kevesebb km-t mész mint a megadott táv.
- Hiba pontot kapsz ha ellenőrző pontot hagysz ki (ez lehet több vagy kevesebb km vagy csak egyszerűen nem álltál meg).
- Hiba pontot kapsz, ha a pihenőbben több időt tölt a csapat.
- Hiba pontot kapsz, ha eltévedsz és gps koordinátát kérsz a követkekző ponthoz vagy haza találáshoz.

Hogy miért kell legalább 3 motor? Mert ha útelágazáshoz érsz (konkrét példa) és az van a roadbookban- hogy keresd a malacokat, akkor a 2. motor balra megy, a 3 jobbra. A vezérmotor marad a kereszteződésben. Előírás, hogy válaszút esetén a jelölő információnak 500 m-en belül kell lennie. A mi esetünben a malacok egy hentes üzlet kirakatában voltak muanyagból. Ha ekkor a vezérmotor is kóvályog akkor a km gyűlik.

Az eltévedés (nálunk is volt). Szlovákiában Kassa felé volt az ellenőrző és a pihenő (mindig olyan helyen van ahol lehet enni, tankolni). A következő iránymutatás arról szólt, hogy az utat keresztezve (felül vagy alul) fordulj először jobbra, majd haladj keresztbe az űton balra Dobsina felé.

No mi elindultunk és felváltottunk 6-ig. Azt senki sem gondolta, hogy ez a felüljáró az ellenőrző ponttól 400 m-re van, igy felmentünk Kassáig, ahol az első hasonló felüljáró volt. Be is gyűjtöttünk 100 km kerülőt.
Ráadásul füredi vagyok....
Jaja, ott az utcák rengetegében...
Azt még tavasz előtt megnézem, de van egy új is, lehet hogy ki is cserélem ha már megvettem.