Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem is aktualis...
Holnap eső lesz....
Elnézést mindenkitől de ez a lakásfelújítás kiszámíthatatlan beosztást eredményez. Akkor van idő (ha váratlanul - általában előtte való nap este) közlik, hogy holnap mégsem jönnek a "mesterek".

Igy meg túrát sincs értelme kiirni. Viszont ha végre motorra ülhetek (néha 2-3 hét után) akkor oda csapok a lovak közé.

A bakancslistán rajta volt, hogy Szlovákiában kelet felé is kerüljek, no meg a Lőcsei Fehér Asszony legendája is izgatott.
Kicsit el vagyok veszve. Sok idot elvesz a gyerekek lakasfelujitasa. Ki probaltam a zseles ulesemet. Mar az erdelyi turan is jol bizonyitott. Tegnap szinte megallas nelkul (csak tankolas es ebed) toltam le vele a 700 km-t.
Hááát én egy kicsit tartanék tőle ,de hát ez az én gyengeségem(meg a kissé kényelmetlen ülésé)...
sok a km?
A vasárnapok jók,csak az a kár,hogy a gyűlölt hétfő követi őket
A vasárnapok nekünk is megfelelnek.
Szivesen látunk benneteket.

NIncs még egyeztetett időpont. Mostanában nekem csak a vasárnapok a jók.
Sziasztok! Mikor lenne ez a túra? Esetleg jönnénk mi is!
Na igen. De Zolyom 150 km, Brzno kb 160 km. Tehat meg nem is kerultel es 300 km. Egyebkent orankent vagy 75-120 km-nt meg szoktunk allni.
Nem semmi,ennyit még tényleg nem mentem én sem egy nap alatt! Seggel kell bírni.
Valami ilyesmi.

Csak a 400 km már sokaknál vizválasztó..

https://goo.gl/maps/38bJB2Sq7t52
Hali! Várható mostanában valami szlovákiai tekergés tervezete? Most már talán rendben lesznek a Hondák
Éppen javasolni akartam,hogy ilyenkor tartani kell egy kis lazító szünetet,nem kell a dolgon gondolkodni. Szinte biztos,hogy egyszerű dolgokról és megoldásokról van szó,csak pont az egyszerűsége miatt nem gondol rá az ember. Látod,nálad is a benzintömlő esete vagy az enyémnél a benzincsap! Mennyit anyáztam és átkozódtam...
Ez pillanatnyi, hangulati allapot. Tul kell lendulni rajta valahogy no meg a hibajat megjavitani
Jól értettem,idén nem lesz több túra? Éppen érdeklődni szerettem volna,hogy a közeljövőben lesz-e tervben valami,már kicsit unom az állandóan egyedül motorozást. Ifjonc koromban nagyon jó kis csapatunk volt Gyöngyösön,MZ-vel,Jawáwal nyomattuk,egész nyáron csak mentünk : )
Ez csupán az én elméletem,de megoldódott az x-akta. Nyugodtan bemásolhatod,hátha segít valakin
En most tendeltem az enyemre komplett gyari vakumcsapot gyari cikkszam alapjan. 12 volt szallitassal.

En soha nem gondoltam volna ha a karbiban levo benzinnel kepes percekig jarni, hogy gyorsitas kozben keves lehet az uzemanyag.

Mindenesetre az eseted tanulsag keppen bemasolnam a motorszeres es cb500 topikba is.
Ja, én most hozzá se merek nyúlni, főleg, hogy a tiéd is megint "szarakodik"...
Hali! Na, röviden a sztori: 3 éve vettem a gépet, a vásárlás után nem sokkal ki is cserélgettem pár dolgot az olajon, szűrőkön, gyertyákon kívül is, például a benzincsap membránjait Tourmax gyártmányúra, gondoltam nem árthat, mivel nem egy mai gépről van szó. A gép annak idején nem ment túl jól, 130 fölött adódtak problémák és hiába nézegettem mindent, hibátlannak tűnt. Aztán a másik karbiból ötletszerűen áttettem a membránokat és csodák csodája megtáltosodott a motor. Viszont ahogy írtam időnként, tartós nagyobb gáznál jött a torpangatás, rángatózás, főleg autópályán volt észrevehető amikor nagyobb sebességgel haladtam volna. Pár napja megint megelégeltem a dolgot, szétkaptam atomjaira a karburátort, minden hibátlan. Alapjáratot állítottam, szinkronizáltam, benzintömlőt nézegettem, minden okés, a hiba mégis megvan, nagyon úgy érződött, hogy egyszerűen nem kap elég üzemanyagot mikor kellene. Tankot leürítettem kínomban, kivettem a szűrőt, szinte semmi szennyeződés. Mi lehet még? Mivel már nincs más, visszacseréltem a benzincsap membránjait a régi gyáriakra, amiket eltettem vész esetére, mert még nem néztek ki amúgy rosszul. Vasárnapi ebéd után teszt, sztrádára fel. Kezdtem a gázt húzni, na mondom megint jön a rángatás...hát nem jött! Ilyen jól még soha nem ment, óra szerint 210-ig gyönyörűen felgyorsul, semmi torpanás, rángatás, hát el se hittem. Mondom most már mindegy, előre! Úgyhogy lett a tesztből egy kb 325 km-es kör, Mátra, Bükk, Miskolc aztán haza. Az egész út alatt egy tüsszenést nem produkált, piszok jól ment, "kaptam egy új motort"! A megfejtés az lehet, hogy a nem gyári membrán nem nyitotta meg eléggé a benzin útját és máris megvan a hiba oka. Sztrádán például ahogy írtam-ellenszélben szinte mindig rángat (?)- a megnövekedett menetellenállás miatt ugyanolyan sebességhez, például 140-hez jóval nagyobb gázt kellett húzni és máris jött a rángatás az elégtelen benzinellátás miatt. Rövid,intenzív gyorsításoknál meg azért nem volt érzékelhető szerintem, mert még volt annyi "tartalék" az úszóházban, benzincsőben, hogy még ellátta a szükségletet. Szóval ilyennel is be lehet szívni csúnyán. Csak tudnám, hogy ha egyszer tényleg cserések lesznek a csap membránjai, honnan kapok majd totál gyárit?
Azt ne mondt, hogy a trafó, a gyertyapipa, a kábel és a másik karbi tök felesleges kiadás volt....
Mert en belepiszkaltam felul es megint dadog de feljebb Igazitok meg rajta de rendeltemm kemenyebv benzincsovet
Este megírom,némileg hasonló a tiédhez!