Elnézést mindenkitől de ez a lakásfelújítás kiszámíthatatlan beosztást eredményez. Akkor van idő (ha váratlanul - általában előtte való nap este) közlik, hogy holnap mégsem jönnek a "mesterek".
Igy meg túrát sincs értelme kiirni. Viszont ha végre motorra ülhetek (néha 2-3 hét után) akkor oda csapok a lovak közé.
A bakancslistán rajta volt, hogy Szlovákiában kelet felé is kerüljek, no meg a Lőcsei Fehér Asszony legendája is izgatott.
Kicsit el vagyok veszve. Sok idot elvesz a gyerekek lakasfelujitasa. Ki probaltam a zseles ulesemet. Mar az erdelyi turan is jol bizonyitott. Tegnap szinte megallas nelkul (csak tankolas es ebed) toltam le vele a 700 km-t.
Éppen javasolni akartam,hogy ilyenkor tartani kell egy kis lazító szünetet,nem kell a dolgon gondolkodni. Szinte biztos,hogy egyszerű dolgokról és megoldásokról van szó,csak pont az egyszerűsége miatt nem gondol rá az ember. Látod,nálad is a benzintömlő esete vagy az enyémnél a benzincsap! Mennyit anyáztam és átkozódtam...
Jól értettem,idén nem lesz több túra? Éppen érdeklődni szerettem volna,hogy a közeljövőben lesz-e tervben valami,már kicsit unom az állandóan egyedül motorozást. Ifjonc koromban nagyon jó kis csapatunk volt Gyöngyösön,MZ-vel,Jawáwal nyomattuk,egész nyáron csak mentünk : )
Hali! Na, röviden a sztori: 3 éve vettem a gépet, a vásárlás után nem sokkal ki is cserélgettem pár dolgot az olajon, szűrőkön, gyertyákon kívül is, például a benzincsap membránjait Tourmax gyártmányúra, gondoltam nem árthat, mivel nem egy mai gépről van szó. A gép annak idején nem ment túl jól, 130 fölött adódtak problémák és hiába nézegettem mindent, hibátlannak tűnt. Aztán a másik karbiból ötletszerűen áttettem a membránokat és csodák csodája megtáltosodott a motor. Viszont ahogy írtam időnként, tartós nagyobb gáznál jött a torpangatás, rángatózás, főleg autópályán volt észrevehető amikor nagyobb sebességgel haladtam volna. Pár napja megint megelégeltem a dolgot, szétkaptam atomjaira a karburátort, minden hibátlan. Alapjáratot állítottam, szinkronizáltam, benzintömlőt nézegettem, minden okés, a hiba mégis megvan, nagyon úgy érződött, hogy egyszerűen nem kap elég üzemanyagot mikor kellene. Tankot leürítettem kínomban, kivettem a szűrőt, szinte semmi szennyeződés. Mi lehet még? Mivel már nincs más, visszacseréltem a benzincsap membránjait a régi gyáriakra, amiket eltettem vész esetére, mert még nem néztek ki amúgy rosszul. Vasárnapi ebéd után teszt, sztrádára fel. Kezdtem a gázt húzni, na mondom megint jön a rángatás...hát nem jött! Ilyen jól még soha nem ment, óra szerint 210-ig gyönyörűen felgyorsul, semmi torpanás, rángatás, hát el se hittem. Mondom most már mindegy, előre! Úgyhogy lett a tesztből egy kb 325 km-es kör, Mátra, Bükk, Miskolc aztán haza. Az egész út alatt egy tüsszenést nem produkált, piszok jól ment, "kaptam egy új motort"! A megfejtés az lehet, hogy a nem gyári membrán nem nyitotta meg eléggé a benzin útját és máris megvan a hiba oka. Sztrádán például ahogy írtam-ellenszélben szinte mindig rángat (?)- a megnövekedett menetellenállás miatt ugyanolyan sebességhez, például 140-hez jóval nagyobb gázt kellett húzni és máris jött a rángatás az elégtelen benzinellátás miatt. Rövid,intenzív gyorsításoknál meg azért nem volt érzékelhető szerintem, mert még volt annyi "tartalék" az úszóházban, benzincsőben, hogy még ellátta a szükségletet. Szóval ilyennel is be lehet szívni csúnyán. Csak tudnám, hogy ha egyszer tényleg cserések lesznek a csap membránjai, honnan kapok majd totál gyárit?
Igy meg túrát sincs értelme kiirni. Viszont ha végre motorra ülhetek (néha 2-3 hét után) akkor oda csapok a lovak közé.
A bakancslistán rajta volt, hogy Szlovákiában kelet felé is kerüljek, no meg a Lőcsei Fehér Asszony legendája is izgatott.
NIncs még egyeztetett időpont. Mostanában nekem csak a vasárnapok a jók.
Csak a 400 km már sokaknál vizválasztó..
https://goo.gl/maps/38bJB2Sq7t52
En soha nem gondoltam volna ha a karbiban levo benzinnel kepes percekig jarni, hogy gyorsitas kozben keves lehet az uzemanyag.
Mindenesetre az eseted tanulsag keppen bemasolnam a motorszeres es cb500 topikba is.