b)
libegő felmelegítve (az oda utat már ismerjük a szombatról :)
393 km
Mint tudjuk ezek a kirándulós programok egész hosszúra sikerednek https://goo.gl/maps/1uF9qDxUKuD2
- Dobsináról lefelé pedig az 533-son kell jönni. Kb mint a Cered-Salgótarján vagy Borsodnádas-Balaton szakasz. Több komoly visszafordító hajtűkanyar. Itt nagyon sokat kellett dolgozni. Ezt a Dobsinaki szerpentin meg sem közelíti.
Nos ha valaki hirtelen meggondolná magát, vagy kedve támadna hüsölni egyet a Dobsinai jégbalangban (ahol minusz 2 fok van és 8 eur a belépő) akkor szombaton reggel 9-kor indulunk a toronyháznál lévő molkúttól.
meg ez is :)https://www.google.hu/maps/@48...!3m7!1e1!3m5!1scP-GEw_vz5d1xtqZIVBc-Q!2e0!6s%2F%2Fgeo2.ggpht.com%2Fcbk%3Fpanoid%3DcP-GEw_vz5d1xtqZIVBc-Q%26output%3Dthumbnail%26cb_client%3Dmaps_sv.tactile.gps%26thumb%3D2%26w%3D203%26h%3D100%26yaw%3D121.85439%26pitch%3D0%26thumbfov%3D100!7i13312!8i6656
Amit ebből bejártam:
Szécsény - Trenc közötti szakasz: hosszú nyújtott, dimbes dombos kanyarok
Krivan-Brezno: folyamatosan emelkedő, rövid és hosszú kanyarokkal megtűzdelt emelkedő, hajtűkkel tarkított lejövő szakasz
Brezno- Dobsina között még nem jártam, de jónak tűnik.
Dobsina fel és lefutó oda vissza.
A dobsináról lejövő unalmas egyenes szakasz helyett térképen kinéztem a mellette lejövő kanyargós szakaszt.
Sajnos ez akkor most nem jött össze, de azért remélem sikerül összehozni hamarosan ezt az utat! Úgy néz ki a motor is alakul, a mai tesztkör alatt nem volt probléma,igaz, csak 150-et mentem vele, de biztató. A trafók ellenállása kissé magasabb a gyári értékektől, de egyformán mindkettőnél. (2,6-3,6 a gyári érték, nálam 4,2 ohm).
elég kiszámíthatatlan az időjárás és komoly esőket igér. Mivel egésznapos túráráról van szó, ebbe nem fér bele egy 1-2 órás álldogálás a vihar miatt, ráadásul a hegyekben sem hiszem hogy jobb lenne az idő.
Amikor kinéztem az időpontot 2 hete még kánikulát igért, most meg 14-20 mm-es esőket. Kisértetiesen hasonlít a Brno-i sorozésre, ahol jó időben indultunk el és 200 km eső menet lett a végén.
Igy ezt elhalasztjuk.
Sorry, de sok a bizonytalansági tényező. Aztán ha jó idő lenne akkor igy jártunk... :(
Elég érdekes, 1-5 fokozatban nem lehet érezni a dolgot, akár 10.000 fölé is lehet pörgetni (ritkán teszem ezt), megy, húz, minden okésnak tűnik. Viszont hatodikban, kb. 130 fölött kicsivel apró torpanásokat produkál a gép, ami épp elég ahhoz, hogy nem is igen lehet 140-től gyorsabban menni vele, pedig majdnem 200-at mennie kellene. Múltkor, mikor a gyújtáshibát megoldottam, akkor a hevenyészve beszerelt pipákkal meg régi sima NGK gyertyákkal csak kétszer-háromszor éreztem ezt sztrádán, simán ment 170-es (nem volt módom tovább húzatni), ezen felbuzdulva kapott új NGK pipákat és Denso iridiumos gyertyákat, azóta rosszabb lett
Kiméregettem az ellenállásait,az értékek jók, persze attól még okozhat ilyet, csak abból még nincsen "tesztpéldányom", amivel helyettesíthetném a próbakörre. Elég dühítő, hogy itt a nyár, az ember meg csak szív.
Nekem kezd veszélybe kerülni a szombat,ma megint elkezdte a gép azt a szórakozást,amit azt hittem,hogy elhárítottam múltkor (2 napig jó volt), 130 fölött meg-megtorpan a gép. Igaz,mielőtt nekiestem átnézni már 100 fölött csinálta. Kicseréltem a gyertyakábeleket,pipákat,utána gyönyörűen ment. Ma újra kezdte. Holnap még cserélem a cdi-t kíváncsiságból,de már lassan fogynak a tippjeim,igaz még 100 dolog okozhatja...
https://goo.gl/maps/w2ByzvmAZ4C2
Donovally-n ebéd