Szia.K6- K7-es K8-as hoz van kifejlesztve, utána kell nézni hogy régebbihez megoldható-e. Egyedi gyártású 12 ezer az ára
Ma szereltem be egy GSX-R 750 K6
Ha szeretnél télen is motorozni,szavazz a Superbike.hu-n a HAVI SZAVAZÁS-nál.
Igényfelmérést készítek,hogy lenne-e igény egy fedett,fűtött,megfizethető...stb. pályára.Kiváncsi lennék,hogy a sport és egyéb mocikon edződött kollégák,ínséges téli időkben vagy bármikor,felpattannának-e egy-mondjuk -125-ös mocira állatkodni,ha lenne egy nagyobb csarnok,ahol ezt megtehetnék?
Szavazz vagy dobj egy üzit a bukucszoli@freemail.hu címre!Köszi!
Igazán nagyon köszönöm a segítséget, de megoldódott a problémám. Csak mellékesen annyit, hogy a nagy Suzuki szerviz nem találta meg a bajt, elkért 10.000.- ot. Egy lelkiismeretes szerelő aki otthon a garázsban szerelget, még a szalon szervizéből kijövet este, csak a maga szórakoztatására, na ő volt aki megtalálta. egyszerűbb volt mint gondoltam volna. A hiba oka a generátor állórésze volt. Még annak idején, teszem hozzá nem nálam, kapott egy ütést a dekli és elcsúszott a tekercs össze ért a másikkal, és nem töltött annyit az aksira mint kellett volna. Ezt mikor a baleset volt állította a szerviz, hogy nem kell kicserélni (bár a biztosító fizette volna), nem lesz attól semmi baja. Ennek ellenére mégis lett, igaz nem akkor hanem kb 5 évre rá, de én míg ezt kiderítették nem kicsit rámentem idegileg, nem beszélve arról hogy elég cinkes volt túra közben betologatni, ugyanis nem volt hajlandó melegen beindulni. Szóval ez a történet lényege, bízom benne, hogy tanulságos volt és tudtam vagy fogok tudni segíteni még valakinek ezzel.
Szia, okoskodás helyett csak javaslom mit próbálnék - a legvalószínűbb ok szerintem a feszszabályzó - ha ez mégis jó lenne akkor kábelköteget nézegetnék, legutoljára CDI. Ha személyes segítség kell hívj nyugodtan a 06209816880-on. Péter
Sziasztok!
Van egy 1999-es Srad-om. A problémám az, hogy nem tudom mi a baj, de a legnagyobb az, hogy 3 szerelő sem találja a hiba okát.
A jelenség a következő. Hidegen semmi baja nincs gyönyörű szépen indul, de mikor eléri az üzem hőmérsékletet vége. Elhalványodnak a lámpák, az önindító alig teker. Amikor visszahűl mintha misem történt volna azonnal elsőre beröffen. Nincs valami tippetek merre keressük a hibát?
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni. A gsxr600 as motoromba Q8 sbk 10w50-es olajat ajánlottak, És csak 15w50-est kaptam. Szerintetek az is jó? mit jelent az hogy15w50?
Előre is köszi!
Helló! Nem régiben vettem egy Gsx-t 400at papir szerint 87es de a váz és idomok alapjan 85-86os inkább, És a henger alatt dupla tömités van és nemtudom h miért lehet? Esetleg valaki tapasztaltmár hasonlót? Vagy h miért csinálhatták igy?
Ma szereltem be egy GSX-R 750 K6
Ha szeretnél télen is motorozni,szavazz a Superbike.hu-n a HAVI SZAVAZÁS-nál.
Igényfelmérést készítek,hogy lenne-e igény egy fedett,fűtött,megfizethető...stb. pályára.Kiváncsi lennék,hogy a sport és egyéb mocikon edződött kollégák,ínséges téli időkben vagy bármikor,felpattannának-e egy-mondjuk -125-ös mocira állatkodni,ha lenne egy nagyobb csarnok,ahol ezt megtehetnék?
Szavazz vagy dobj egy üzit a bukucszoli@freemail.hu címre!Köszi!
Van egy 1999-es Srad-om. A problémám az, hogy nem tudom mi a baj, de a legnagyobb az, hogy 3 szerelő sem találja a hiba okát.
A jelenség a következő. Hidegen semmi baja nincs gyönyörű szépen indul, de mikor eléri az üzem hőmérsékletet vége. Elhalványodnak a lámpák, az önindító alig teker. Amikor visszahűl mintha misem történt volna azonnal elsőre beröffen. Nincs valami tippetek merre keressük a hibát?
SAE / ºC
0W / -35
5W / -30
10W / -25
15W / -20
20W / -15
25W / -10
20 / 30
30 / 35
40 / 40
50 / 45
60 / 50
Én is 15W-50-et használok
számok a viszkozitást jelölik
Segítséget szeretnék kérni. A gsxr600 as motoromba Q8 sbk 10w50-es olajat ajánlottak, És csak 15w50-est kaptam. Szerintetek az is jó? mit jelent az hogy15w50?
Előre is köszi!