Egy 2000 km-es turat, erintesi pontokkal (nem a legrovidebb vagy nem a legtyorsabb utvonsl) nehez fejbol lenyomni. Nekem es sok ismerosommnek hibatlan. Nem mindegy, hogy ki kapcsolod vagy sleep modba teszed. De nem bonyolodok vitaba. Olyan mint a boxer. Van aki dicseri van aki szidja es van akinek nem volt.
Napszemuvegben nspsutesben is latom, nem fagy le, vizallo. Ennyi. Sok ev tobb tizeter km van benne.
Nekem az nyomja fel a vérnyomasomat nagyon hogy tetű lassú. Egy szaros telefon sokkal sokal gyorsabb holott az tud fényképezni, telefonálni, netezni...
Akkor melegedett túl a telóm ha zárt tokba raktam, ollós kis csipesszel nagyon príma.
Pont annyira látszik a telefon is mint az xrider a napsütésben.
A googlemaps meg ezerszer jobban navigál mint az igo primo.
Mindent meg lehet magyarázni, de csak ezért nem vennék egy 35e körüli kütyüt.
Van a fiókban régebbi telefon, 4.5" körüli....akár csak navira azt is lehetne használni, de felesleges. Egyébként is én előre megnézem hova megyek, pár fő támpont és go.....
Nekem meg egy 2013-as LG G2-esem van, nem süt...működik. Auto módban állítja a fényerőt, ahogy kell. Vízhatlanságról megy egy koton is véd....
5 éve ingyen adta a Telenor a 20+ éves előfizetésemhez.
Túlmelegszik, napsütésben nem látszik, esőben tokba kell tenni, na meg az ember a drága telefonját nem szívesen rázatja szét a motoron, hátha más célra is szükség lesz rá.
Motoron próbáltam nyáron a telót, igaz csak egy hülyevej, de attól még múködnie kéne, ment kb 15 percig oszt kikapcsolt mert túlmelegedett. Marad a navi.
Ez így igaz
Az enyém pár hónapos aztán kb 2 hét és leseggel az akku úgy hogy nincs bekapcsolva
Szerencsére nagyon kicsi pénz adtam érte vagyis pálinkát
nekem egy coolpad r116 telóm van, ami a nevével ellentétben navigáláskor süt , mint a vasaló. Ha már a navigáláshoz is százezres teló kell, akkor mind1 ha veszek egy minőségibb navit
Ha sikerül szét szedni akkor nem
4 csavar fogja + patentok körben
Nekem van egy gitár pengető szerű biszbasz avval 2 perc volt szétszedni
Fiatal volt a GPS megúszta minden patent
Nemrég egy laptopot szedtem szét ott megsérült néhány fülecske
Azt a hengerest már kellet cserélni egyet, mert kifeküdt és egy szivargyújtós is megpusztult már. Most az utóbbi évben ismét az az akkuhoz bekötött hengeres volt, mert kaptam 1et ajándékba, de azt tapasztalom , mintha nem töltene rá annyit, amennyit elhasznál a napi működéshez. Ha kikapcsolom éjszakára, de a tartóban van(töltődik), akkor másnapra ismét összeszedi magát. Meg lehet mérni vhol, h mennyi a töltőáram? És h mennyinek kellene lenni az optimális működéshez, ha egyébként minden kontakt jó?
Napszemuvegben nspsutesben is latom, nem fagy le, vizallo. Ennyi. Sok ev tobb tizeter km van benne.