Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egy 2000 km-es turat, erintesi pontokkal (nem a legrovidebb vagy nem a legtyorsabb utvonsl) nehez fejbol lenyomni. Nekem es sok ismerosommnek hibatlan. Nem mindegy, hogy ki kapcsolod vagy sleep modba teszed. De nem bonyolodok vitaba. Olyan mint a boxer. Van aki dicseri van aki szidja es van akinek nem volt.
Napszemuvegben nspsutesben is latom, nem fagy le, vizallo. Ennyi. Sok ev tobb tizeter km van benne.
Nekem az nyomja fel a vérnyomasomat nagyon hogy tetű lassú. Egy szaros telefon sokkal sokal gyorsabb holott az tud fényképezni, telefonálni, netezni...
Akkor melegedett túl a telóm ha zárt tokba raktam, ollós kis csipesszel nagyon príma.
Pont annyira látszik a telefon is mint az xrider a napsütésben.
A googlemaps meg ezerszer jobban navigál mint az igo primo.
Csak a töltője.
Mindent meg lehet magyarázni, de csak ezért nem vennék egy 35e körüli kütyüt.
Van a fiókban régebbi telefon, 4.5" körüli....akár csak navira azt is lehetne használni, de felesleges. Egyébként is én előre megnézem hova megyek, pár fő támpont és go.....
akkor csak nekem nincs szerencsém semmivel
Lehet nem a motorral van a baj, hanem a telefonokkal.....
Nekem meg egy 2013-as LG G2-esem van, nem süt...működik. Auto módban állítja a fényerőt, ahogy kell. Vízhatlanságról megy egy koton is véd....
5 éve ingyen adta a Telenor a 20+ éves előfizetésemhez.
Túlmelegszik, napsütésben nem látszik, esőben tokba kell tenni, na meg az ember a drága telefonját nem szívesen rázatja szét a motoron, hátha más célra is szükség lesz rá.
Motoron próbáltam nyáron a telót, igaz csak egy hülyevej, de attól még múködnie kéne, ment kb 15 percig oszt kikapcsolt mert túlmelegedett. Marad a navi.
Ez így igaz
Az enyém pár hónapos aztán kb 2 hét és leseggel az akku úgy hogy nincs bekapcsolva
Szerencsére nagyon kicsi pénz adtam érte vagyis pálinkát
nekem egy coolpad r116 telóm van, ami a nevével ellentétben navigáláskor süt , mint a vasaló. Ha már a navigáláshoz is százezres teló kell, akkor mind1 ha veszek egy minőségibb navit
Ott a telefon, minek egy plusz kütyü....pénzért.
Ez az xrider ugy szar ahogy van
Lehetne,de nem vagyok muszeresz.
Akkor a tied hibas. Sokunknak semmi gondja nincs vele. Egyebkent van ic ami stabil 5 voltot ad, lehetvepiteni olyat is.
A csatlakozo-tolto-usb-mini usb mind egy csatlakozas ami idovel kimozog a vibraciotol,es kakukk.Leredukaltam a minimumra.
ujkora ota szar.
Szivargyujto toltoben az 1A-os keves, a 2A-as boven jo.
Nekem 4 eve birja az egesz napos turakat is. Tel kivetelevel csak a motor tolti.
A gyari tolto egy határ szar,nem tolt annyit hogy mukodjon vegig.Rakd egy minimum 8-10000 es powerbankra es nincs gond.
Kapcsold be a power managmentben hogy alljon le ha nincs toltes. Akkor rogton latod ha nincs toltes mert folyton ujra fog indulni.
Ha sikerül szét szedni akkor nem
4 csavar fogja + patentok körben
Nekem van egy gitár pengető szerű biszbasz avval 2 perc volt szétszedni
Fiatal volt a GPS megúszta minden patent
Nemrég egy laptopot szedtem szét ott megsérült néhány fülecske
igen az is lehet, persze nem szoktam gépelés közben mindig a navin azt a pici ikont figyelni, h pont tölti-e.
Azt a hengerest már kellet cserélni egyet, mert kifeküdt és egy szivargyújtós is megpusztult már. Most az utóbbi évben ismét az az akkuhoz bekötött hengeres volt, mert kaptam 1et ajándékba, de azt tapasztalom , mintha nem töltene rá annyit, amennyit elhasznál a napi működéshez. Ha kikapcsolom éjszakára, de a tartóban van(töltődik), akkor másnapra ismét összeszedi magát. Meg lehet mérni vhol, h mennyi a töltőáram? És h mennyinek kellene lenni az optimális működéshez, ha egyébként minden kontakt jó?