Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerintem a kitöredezett forrasztások miatt hol érintkezik, hol nem. (Benn a töltőben).
Maga a töltő (az a hengeres kis dobozka) szokott tönkremenni, nekem 3 év alatt már 3x is. Szétrázódnak a forrasztások benne a motoron. Kétszer megjavítottam, harmadik alkalommal egy vadiújra cseréltem, de pár hónap alatt az is kimúlt. Most szivargyújtós aljzatba dugott USB-s töltőről megy, USB-kábelen keresztül, immár egy éve. Ez még bírja. Kellemetlenség, hogy dugdosni kell a GPS oldalába a kábelt.
Az mitől lehet egy 2éves xridernél, h be van kötve a töltője a motor akksijára, mutatja is h töltődik bekapcsolt állapotban, viszont délutánra v estére lemerül. Azt már csekkoltam , h a tartóban az érintkező pontok nincsenek eloxidálva, ha nézem járó motornál az akkufeszt, az 13,9 úgy ,h be van kapcsolva minden fogyasztó. Mi lehet a bajság?
Nem elég otthon az asszony?
Én meg igen! Hadd dumáljon!
Nekem jól műkszik!
Én sosem használtam GPS-t hangutasítással. A Térkép megy és ha idegen helyen vagyok vagy már a pontos cím kell, akkor ránézek.
A hangutasítás sokszor késik/késhet és motoron, de autóban is az már bizony sokszor későn jön....
Nagy kunszt benne az akksicsere? Nem akarták vállalni sehol, már újkorától gatya alig bírt 20 percet, de ma már be 1mp-et sem mükszik akksiról pedig a készülék jó legalábbis amire nekem kell évente 3X.
Egyébként én ha motoron kell a GPS, akkor a belsőzsebembe teszem, és csak az utasításokat hallgatom fülhallgatóval! " menjen jobbra, menjen balra , menjen a csicsába" stb!
Nem vagy kampós orrú, nem is lesz palotád a várban Budám B+!
Mihez képest
Mert egy olyan hangszóró kb 100 Ft
Én nemrég nyúztam még a WayteQ GPS kütyüt rátettem egy 200 forintos fóliát és tiszta új lett
Kínában még a gombok is gombokba kerülnek ha van idő onnan kell rendelni mindent
Ha csak annyiba került akkor szinte ingyen volt!!
Elkészült az xrider javítása, hangszórót kellett cserélni benne, 2500 magyar pengőért.
Itt javítják az xRidert, a javítási árlista a linken (kb. az 1/4 részénél felülről). Akkucsere gyári akkuval és munkadíjjal: 4.500,- forint.
http://wayteq.eu/hu/warranty
Szevasztok!
Döglődik az aksi a waytek xriderem aksija ezért vettem egy navitel g550-est mert az xridert sajnos augusztus óta nem lehet kapni.
3 perc alatt kiderült, hogy a gyári programnak mennie kell!
Ha csinálok biztonsági mentést, simán lemásolom vissza lehet másolni baj nélkül?
Ha az exe-t átnevezem, hogy ne induljon el autómatikusan akkor előjön a menü mint a wayteknél?
Vajon átkel irkálnom az elérési utakat a config.ini-be?
Köszi
Tobbe lenne az üzemanyag mint a kábel
Meg akkor is ha épp Miskolcon járnék
Ez az USB cucc jó lesz mert az aliról rendeltem néhány 70 centes töltő elektronikát 1 amper meg elég a GPS kütyünek és volt hozza egy USB-Mini USB kábel is
Bár ha az is meghal 3 használat után akkor tényleg venni kell majd
Adok ingyé
Kb ezer ft. A fenykepezo gepekben is elofordul.
Nem az a gond hogy nem kapni
Hanem az hogy pénzt kell adni érte
És egy olyan kábelért ami máshova nem is jó mert ez a Mini USB már szinte semmi készülékben nincs
Amúgy a gyári töltő ki lesz belezve és egy USB elektronika lesz beépítve aztán tudom másra is használni
Sot most latom a netes valtozat mellett van androidos verzioja is.
Ha kanyargos utat akarok tervezni foleg ismeretlen terepen akkor ezt hasznalom. Ki lehet ugyanugy kapcsolni az autopalyat, 3 fele kanyargasi szint kozul lehet valasztani es az utvonalat exportalni is tudja amit az igo is megesz.

Hatranya, hogy nem minden telepulest ismer, igy neha a szomszedos telepulest kell beutni.

Viszont motoros utvonal tervezeshez fejlesztettek ki.

https://kurviger.de
Autostolto nem gond. Meg a tescobsn is vannak 2a-s toltok. Meg egy adat usb-s kabel es kesz.
Nem tudom konkrétan miért tartod kritikán alulinak a tapadókorongos tartót? Nekünk az autóban eddig hibátlanul feltapad, stabilan tartja a navigációt és sosem volt gond a megfelelő pozícióba állítás.
Semmi, a primo is igo, csak más skin van rajta, ezért más a felület meg a kezelés kicsit, motoros szempontból egyikben sincs semmi extra, mindegyik tök átlagos navi program, ugyan azokat a térképeket lehet használni hozzájuk, egyiknek sincs mondjuk kanargós út funkciója vagy ilyesmi. Én annyi különbséget találtam, hogy a primot eddig bármire fel tudtam tenni, az igo valahogy kényesebb, az volt hogy nem volt hajlandó elindulni azon a navin, amin a primo simán.
A Wayteq gyári tapadókorongos tartója is kritikán aluli, ezért rendeltem hozzá olyat, ami masszív a német HR Richter-től - régebben ez a gyártó szállított a Mio-nak (pl. C320/C520/C720 típusok voltak gyárilag HR Richter tartóval csomagolva).
Autós töltőt illetően nem izgulok, mert maradt még néhány a Mio-s időkből, azok is minőségi darabok, bár igaz, hogy csak 1 Amperrel töltenek.