nekem is úgy indul a ktm..pöccre. amúgy rájöttem mér könnyű berúgni,meg volt feszülve a dekó bowdenje,igazából soha nem adta le a motor az igazi teljesítményét,mert kicsit mindig be volt húzva a dekó. csodás
Én mentem a kis szépségemmel a parkolóban egy kicsit! Képzeld Döme, az új kipuff olyan brutál jó hatást tett a motornak, hogy még az indítás is gyors lett!
Ajánlat:
Vedd fel a kapcsolatot a Török (trialos) Janival, Ő szervez Hétvégi motortesztelést és guruljatok egyet. . .
Illetve próbáld végig a téged érdeklő motorokat és utána dönts belátásod szerint.
Szevasz!
Igen, 2008 tól elvileg lesz FSR 515. konkrétan nem változott semmi benne, csak a dugattyú átmérője.
Viszont!
A gyár 2003 ban ráfaragott a 400-450 változtatásra ezért most rendesen megnővelték a tesztek idejét, szóval lehet, hogy csak tavasszal jönnek az elsők! (plusz az Euro 3 szabvány).
Az indítás nem az elektronika miatt volt, hanem az önindító áttételezése miatt.
Az enyémen (2007) már nincs ilyen gond. . . (Az előzőn se volt 2005/6)
Olvastam sok GasGas oldalt ahol a 2008-as modellek közt észrevenni 450 ccm mellett 515 ccm-et is.
Valaki is GasGas márkakereskedést vezet ( nem tudom, hogy ki ) , de ő talán tudna választ adni, hogy milyen fejlesztéseket változtatásokat vittek végbe a köbcenti emelésen kívül. Sokat hallani róla, hogy az olasz elektronika ( szóljatok ha tévedek ) miatt nagyon nehéz az önindítózás. Vajon ezt orvosolni tudták a 2008-as modellekben? Tetszenek ezek a GasGas-ok, nekem 1-2 éven belül motorváltásom lesz és szemezgetek ezzel a márkával is a Sherco, Husaberg, Husqvarna mellett.
Az, hogy legyen GasGas-od csakis Rajtad múlik
Hogy gyorsulnék. . .
3 hét után pöccre indult a drága!
Vedd fel a kapcsolatot a Török (trialos) Janival, Ő szervez Hétvégi motortesztelést és guruljatok egyet. . .
Illetve próbáld végig a téged érdeklő motorokat és utána dönts belátásod szerint.
Igen, 2008 tól elvileg lesz FSR 515. konkrétan nem változott semmi benne, csak a dugattyú átmérője.
Viszont!
A gyár 2003 ban ráfaragott a 400-450 változtatásra ezért most rendesen megnővelték a tesztek idejét, szóval lehet, hogy csak tavasszal jönnek az elsők! (plusz az Euro 3 szabvány).
Az indítás nem az elektronika miatt volt, hanem az önindító áttételezése miatt.
Az enyémen (2007) már nincs ilyen gond. . . (Az előzőn se volt 2005/6)
Olvastam sok GasGas oldalt ahol a 2008-as modellek közt észrevenni 450 ccm mellett 515 ccm-et is.
Valaki is GasGas márkakereskedést vezet ( nem tudom, hogy ki ) , de ő talán tudna választ adni, hogy milyen fejlesztéseket változtatásokat vittek végbe a köbcenti emelésen kívül. Sokat hallani róla, hogy az olasz elektronika ( szóljatok ha tévedek ) miatt nagyon nehéz az önindítózás. Vajon ezt orvosolni tudták a 2008-as modellekben? Tetszenek ezek a GasGas-ok, nekem 1-2 éven belül motorváltásom lesz és szemezgetek ezzel a márkával is a Sherco, Husaberg, Husqvarna mellett.
Annak viszont nagyon jók. . .