Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szeva!
hiányzik már a CS.B pláza..majd valamelyik nap lehet begurulok a kis xtvel
na, bezár a Páza, mentem haza!
További jó hétvégét mindenkinek!
Közben itt volt Döme is és mondta hogy igen, kb 80 kg-os versenyzőre van belőve a teló..
KÖSZÖNÖM!
nem, sajnos nem voltam...de ezentúl már csak munkahelyi kötelességemből kiadóan is kint kell lennem..
Meg úgy néz ki hogy megtűrt versenyzőként is ott kulloghatok az enduró versenyeken...valahol messze, a többiek mögött....úgyhogy MINDENHOL ott leszek ezentúl!
Kösz Andris a jó kivánságokat!Viszont neked is minimum 3 szor annyit mind ahányadik az enyém!(17)
Ok,kösz a segítséget addig is....
Te kint lehettél a Gas Gas-zal május elsején a H.ringen, a nyitott napon?
Tudtommal átlag versenyzőre, azaz kb 75-80 kg-os emberre van belőve...
De ezt talán az importőr, illetve Döme74 tudná megmondani pontosan (ők a kizárólagos importőrők Magyarhonban)
Köszönjük Skyro.
Azok az Öhlins telókból még mennyit lehet így gyári állapotukban kimaszírozni?
Hány kilós emberre van belőve?
bonjour neked is...
hello hello.
Szia,
Standard beállításokkal érkezik.
olaj csere már úgyis ideális lesz majd...hamár új szezon akkor új gumik és új olaj a telóban...hátsó gátlóm szerencsére elég jó. Kakucson segített beállítani egy srác,nem pattogott el sehol.
nincs nyomaték kulcsom
Hali....na mondok egy gyors és hasznos tippet..lazítsd fel szépen sorjában a villabefogókban található M8-as csavarokat,majd szépen húzd vissza őket a megfelelő nyomatékkal.
Az alsó villabefogóknál:15NM
A felső villabefogóknál:20NM
és egyszerre csak az alsót vagy a felső csavarokat lazítsd ki,hogy ne tudjon kiesni a telód

Ha erre nem javul meg,akkor már az komolyabb okai vannak....
Említetted hogy teló őrült is vagy a karbin kívül...mennyibe fájna nekem megcsinálni az első telókat? ragadnak. Szóval lehet hogy a teflon gyűrűket is kellene cserélni vagy mi a frász. szimering+porvédő+olaj+neoprém védő=20ezer+ munkadíj mondjuk akkor 27 körül(?),és még a teflon gyűrűk?
Szervusztok!Bocs a bepofátlankodásomért,de láttam,hogy olyan témát érintettetek ami engem is érdekel.

KelemenAndris, látom te a közeljövöben egy EC300 Racingel leszel gazdagabb,és engem az érdekelne,hogy ezek a versenygépek az Öhlins futóművel teljesen standard alapon érkeznek,vagy pedig a ti általatok kért,már a pilóta súlyához hangolt futóművel érkezik?
jaja...ha nem smnek vettem volna... pff akkor nagyon sokba lenne...mert a szett amin gurul az 350 környéke fékekkel.
aha
SM nek vetted már?
könnyített enduro. mint egy lc4 csak épp nincs rajta semmi luxus, ami elektronikához kapcsolódik.
SXC alapból milyen típusú motor?
ok,köszi
csak hétfőn tudom megkérdezni...nincs ma bent, telefonja meg ki van kapcsolva....