száábusz,szia Döme!nálatok milyen kilátások vannak elektronika témakörben?ja GAS-GAS Attila vagyok,csak anno Poki néven regisztrálódtam!bár az adatlapból rá lehet jönni,úgyhogy most két sort potyára írtam!íme 1 tisztább kép!
tegnap átgumiztam elöl-hátul, két elfordulás gátloval, kb egy ora mulva beviszam Alient az anyukájához, és onnan megyk ki motorostul kocsival, beöltözve,
olyan fél 11-11 körűl , kbcirka,
ugyis az amerikai forumokat bujod állandoan, tedd már meg légyszives nekem hogy feldobsz egy kérdést nekik oda erröl az ujj NUETECH Tubliss nevű belsőről,,,
biztos van már aki ott használja egy jo ideje, mivel ez a holmi már megjelent tavaly év végén, a nagy amerikába.
a kérdések amikkel bizonytalan vagyok:
- mennyire alacsony nyomáson használták folyamatosan, a 0,4-0,5 igaz -e lessz-e baja esetleg nem volt olyan hogy a gumi elfordul és eltekeri , vagy elnyirja a szelepet,?
-mennyire érzékeny a cucc egy használt felninél ami már 1-2 helyen huplis kifele, valamint vannak benne karcok is a sok év alatti szerelésektöl, letömit-e egy ilyen felnit is, vagy esetleg laposabb használatnálfellép az hogy lassan enged lefele,?
van-e bármilyen kényes pontja, a kis piros belső mindig megtalálja szerelésnél a helyét, vagy van hogy el kell vele játszani hogy tömitsen,,?
Dani légy jo, és faggasd ki az Amcsikat mi a tapasztalat a holmirol, mert a nagy dilemma az hogy nagyon szuper giga csucsnak irkják le mindenhol, DE még eggyetlen profi Europai versenyzöt sem láttam hogy ezzel menne,de az amatörők körében sem terjed szélvészként, hanem megmaradtak a Michelin BIB mousse-nal, meg annak a Golyos verziojánál,,,,
vajon miért,,hol a hiba ha mégis annyira jo a holmi,,?
Holnap hívj és megbeszéljük.
Bár szerintem is a tekerccsel kellene kezdeni.