Egy anlgaii etegyem ktuasátai szenirt nem számít, melyin serenrodbn vnanak a bteűk egy szbóan, az etegyeln ftonos dloog, hogy az eslő és az ultosó bteűk a hűlyeökn lneegyek, A tböbi bteű lheet tljees összevabisszásagn, mgiés porbléma nlküél oalvsahtóa szveög. Eennk oka, hogy nem ovallusk el mniednigyk bteűt mgaát, hneam a szót eszgébéen ltjáuk.
az tény hogy ennyiért veszel egy másik motort..
De a te döntésed: vagy veszel egy 2t gépet,aminek a blokkfelújítása (hajtókar, dugó, csapágyak) kb 70-80ezer, vagy veszel egy 4t gépet,aminek már jóval több lesz...(szelepek, csapágyak, szimeringek,dugó, vezlánc, hajtókar...)
Mindenki maga dönti el,amikor motort választ...
Az biztos hogyha egyszer megint endurót veszek és ne adj isten 4T-t,akkor az karbis lesz...
mivel a gasgas EC 450 FSE-nél a veztengely a hnegrfejben fut (és mivel nekem a veztengely szétdarálta a hengerfejet) ezért a komplett hengerfej 460ezer forint.
Bontottan nincs, mivel eleve az országban alig van belőle. (jó, nem 1-2 db, de nem is annyi mint pl Suzuki DRZ)
Akkor kéne még hozzá vezlánc, hajtókar, dugó, csapágyak, egy komplett olajpumpa...Ezekből egy sincs bontott, meg hát gondolod hogy nem rakok bele egy bontott dugót, hajtókart vagy láncot hogy aztán szétbassza a felújított blokkot..
A nikacilos (fasz tudja hogy írják) henger felújítása 60ezer forint...
Ugy ehogy hamar megvan az a 8 kiló?
ha nagyon kell persze van pénz...de inkább ésszerű próbálok lenni...és most ugyebár amúgy sincs szezon.persze brümmögtetném a garázsban.de szezonra csak kész lesz.....
te is várnál, ha nem akarnál kicsengetni 8 kilót...
Az én Gasgas-omra is 860ezret mondtak a hőn szeretett CSiki-begében...Vártam, most úgy néz ki hogy töredékéből meglesz...aki csóró az ne válogasson! (ezt most magamra értem, nem tudom hogy Gyurikának mennyi lóvéja van)
Na de ennyit vár Akármilyen különc motor ennyit nemvárnék rá!( csak halkan megjegyzem szerintem blokkcsere lesz a vége,mert sok a variálás vele...)De nelegyen igazam....
chevy, választhatott: vagy vár és akkor ugyan kivonja a gépet egy időre a forgalomból, vagy nem vár, beviszi egy szervízbe, de akkor otthagy érte kb 800ezer forintot....
Sziasztok.xlzx még mindig nincsen kész?Te én biztos adnék 1 határidőt(ha másnem magamnak)amennyit még várok rá,aztán ha nincsen kész biztos beletennék 1 komplett blokkot....
ez mókás
de ez kocsi volt
mondjuk olyan enduros helyek vannak hogy beszarás
557KM Szlovákiában
http://uk.youtube.com/watch?v=...
De a te döntésed: vagy veszel egy 2t gépet,aminek a blokkfelújítása (hajtókar, dugó, csapágyak) kb 70-80ezer, vagy veszel egy 4t gépet,aminek már jóval több lesz...(szelepek, csapágyak, szimeringek,dugó, vezlánc, hajtókar...)
Mindenki maga dönti el,amikor motort választ...
Az biztos hogyha egyszer megint endurót veszek és ne adj isten 4T-t,akkor az karbis lesz...
Bontottan nincs, mivel eleve az országban alig van belőle. (jó, nem 1-2 db, de nem is annyi mint pl Suzuki DRZ)
Akkor kéne még hozzá vezlánc, hajtókar, dugó, csapágyak, egy komplett olajpumpa...Ezekből egy sincs bontott, meg hát gondolod hogy nem rakok bele egy bontott dugót, hajtókart vagy láncot hogy aztán szétbassza a felújított blokkot..
A nikacilos (fasz tudja hogy írják) henger felújítása 60ezer forint...
Ugy ehogy hamar megvan az a 8 kiló?
Az én Gasgas-omra is 860ezret mondtak a hőn szeretett CSiki-begében...Vártam, most úgy néz ki hogy töredékéből meglesz...aki csóró az ne válogasson! (ezt most magamra értem, nem tudom hogy Gyurikának mennyi lóvéja van)
reggel 7-ig még műsorban vagyok...