szasztok!
Hát igen...érdekes volt a tegnapi csapatás...az a 6-7 méteres zuhanás azért durva volt....
Szegény lacit nem láttam, de ahogy hallom, kijött a csont a bőrén keresztül..(nyílt törés)...gyógyulást neki!
Volt 1-2 jó rész is, de összességében tényleg egy őrült rohanás volt....
Holnap kinézek Csonlokra is!
Faisstnak üzenem hogy ha elfelejti a filmeket, kiherélem!
A siratózás most már ilyen szinten megy...(kösz Jani a fényképet!)
A GasGas EC 125-ös 40 LE teljesítményű! Mint minden GasGas motor ez is 1 év teljeskörű garanciával kerül ki!
Mivel alap verseny endúróról beszélünk ezért az EC 125 is természetesen nem különolajozású hanem neked kell bekeverni a benzint, mindig!
a mondandokád utolso része nekem is ismerös mikor a hátul lévök egyike,valamiért megálni kényszerül,és ezt 1-2-3 ember veszi észre az elsö 3-4 meg még csapt pár km-ét ,és ezután tünik fel neki h mi ujság
Azért jó volt gurulni egy nagyot!
És még pár statisztika:
Lenyomtunk 132 kilométert
megmásztunk 2 kicsi és egy hatalmas siratófalat (tiszteletem mindenki előtt aki merte teljesíteni)
eltévedtünk kb. 15-ször
nem törtünk össze egy motort sem
kiidegeltünk pár turistát és öregasszonyt
elégettünk 124 liter benzint
jópárszor elvesztettük egymást de mindig előkerültünk
egy ember kórházban (itt próbáltuk hívni a Medicopter 117-et de Molnár Laci barátunk a quaddal gyorsabb volt és elszálította a sérültünket!)
Na itten vagyok hát! Húúúú, hol is kezdjem? Szóval a tegnapi GasGas Kalandtúra egy kicsikét most nem teljesen olyanra sikeredett mint ahogyan azt anno megálmodtam!
Nem tudom, hogy pontosan mi is volt mindenkivel (lehet, hogy fronthatás, vagy a nemzeti ünnep volt kihatással a motoros barátaimra) de az biztos, hogy ez a túra most egy fékevesztett őrület volt!
Lényegében ennek a nem odafigyelek motorozásnak is köszönhető, hogy sajnos két igen csak súlyos baleset is történt!
Laci barátunk sajnos igen szerencsétlenül esett és a védőfelszerelés ellenére is többszörös törést szenvedett!
Levente barátunk, háááát az Ő esete nem mindennapi! Most ezt komolyan mondom, de szerintem valami védőangyal tutira vele volt mert 6-7 méter zuhanás után bele a jó nagy nyárfák közé, mindenütt letört ágak és mégis valahogy pont úgy esett, hogy se nem lett baja sem az ágak nem szúrták nyársra (aminek igen nagy volt az esélye)!
Egyszóval a legnagyobb tanulság! SOHA NEM MOTOROZUNK NYÉLGÁZON ISMERETLEN ÉS BELÁTHATATLAN TEREPEN! És ha endúrózunk és főleg csapatban akkor mindig kövessük figyelemmel a mögöttünk motorozót is! Ezt azért mondom, mert Laci esését csak ketten vettük észre a 11-ből a többiek elhúztak! Igaz még páran azért észrevették, hogy valakik mintha eltüntek volna a csapatból, de sajnos volt 3 emberke akik csak sok-sok kilométer múlva vették észre, hogy hol is lehetnek a többiek!
nem én becsületesen fogom......kimegyek rajtból és szisztemetikusan folyamatosan ,túlpörgetett kerekekkel nyomom nekik a földet ..............míg nagy kupac nem lesz az ölükben....akkor billenthetnek
Az ugrásodért!
Azt mesélték, hogy eddig csak kisebb motorokkak mentél ennek tükrében jó, hogy túlélted a napot!
Bár azt IGAZÁN SAJNÁLOM, hogy csak a túra végére állt össze a csapat...
Sebaj, lesz ez még sokkal SZARABB is Skacok!
(Sürgősen szereznem kell egy motort)
ugyis csak akkor szoktam megálni nekik miokor jó fiu vagyok ( ha meg lesz az új akkor lesz 1-2 irigy ember és akkor jöhet a hajsza mert beköpnek ) és nem tudnak akkorse elkapni
na neki is állok irogatni