Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

jol van akkor,örömmel,hallom akkor én le ipiapacsoznám azt a gumát
a mindent tudos gyerek meg a quad-topiocban van
Andris verd le! nem jön ma senki koncertre?
wow!
Zoo, tudsz valakit, aki ért az elektronyikához?
kijjjjjez a pöcs?
Melyik boltban van?
magamnak hoztam vazze, csak most láttam hogy 19-es....nekem meg ugye 18-as a hátsóm..
Hát ha addig nem megy el, megkapod.....
Különben sem rajtatok akarok meggazdagodni cukorfalat!
Én ezért dolgoztam!Jártam a srácokat, meg hazahoztam...alig fértem el tőle a kocsiban...
morgen !

már megint ellentétes műszakba vagyunk?

apropó ventillátor .........
a crossra azért nem kell ventillátor mert nincs benne termosztát és ezért olyan mintha kissé túl volna méretezve a hűtése szabadon kering az egész vízmennyiség és ez elég neki max terhelésnél is.... ....siratón se forralja meg a vizet .......de leginkább az melegíti a gépeket ha egyhelyben menetszél nélkül terheled valami szopósban

az endúróknak meg kifejezetten jót tesz/olyan helyeken mész vele sokszor ahol nincs menetszél ezért hűtés sincs/ ....sokszor megy a gépeken ...főleg mikor felérsz valami hegyre és már leszálltál akkor indul el .......de szokott menni amúgy is soxor...
kifejezetten azért jó mert mivel nem melegíted túl a vizet nincs akkora nyomás a rendszerben ....ez ktm esetében annyit jelent elsőre, hogy a vízpumpaszimeringed tovább bírja ........ ja meg nem baj ha uraljuk az üzemi hőmérsékletet mert a motor százszor tovább bírja élettartamilag.........az is baj a crossnál , hogy sokszor hideg ez nem crosspályán fordul elő vele......na szóval élettartama amiatt is kicsi egy motornak ha túlhűtött ....
ezért a motorok üzemi hőmérsékletét termosztáttal és hűtőrendszerrrel szabályozzuk pontosan aminek része a ventillátor ......90 fokon kéne járatni a lovat ...ez azért is fontos még mert a motorbeállítások ide vannak jól kalibrálva és kisebb hőfokeltérésnél teljesítményt vesztünk nagyobbnál meg motort !
Rosszul tudod!
A triálokat a Mongol-Indonéz határ közelében csinálják. . .
ja amugy a kókai pálya végig fel le fel le nyélgázon,van sirató is
mentem zsolt huskyjával hétvégén..elég patent gépezet
na tessék és egy csoka megint mondja a magáét,hogy a gas-gas quad az kinai"ezt tanusithatom" ezt mondta a gasgas lassan egy világmárka lesz,még a végén kiderül,hogy a tirál gépeket a magyarok gyártják
vagyél sirató motort ne endurót
némá a hegyivadász az erzberges gazdag fiuk kidobott gumiajival rajtunk akar "meggazdagodni"
tárold még 2-3 hétig andris azt a gumát és 2,5 megveszem
na?
kell neked vagy valakinek 85-90%-s gumi?
110/90-19 (2 db) meg egy elsőm is van...a hátsó 3000, az első 2000 forint
crosson persze hogy nncs...egyrészt mert nincs benne aksi, másrészt plussz suly, harmadrészt nem siratózol vele versenyen..
2T Gasgas-kon sincs, csak a 4T-n....
Hogy minek?Hát multkor kenegettem a szája szélét venti nélkül (siratózás), osztfelforrt a víz...
de minek rá venti?
crossmotorokon sincs....
nekem itt kéne valaki sügősen Szentendrén, aki vágja az elektromosságot mocikon
ktm-hez 26.000 ft egy új ventillátorszett....de van kedvezményem
addig míg alszotok viszaolvasok
szevasztok ! pont megérkeződtem ti meg léptetek aludni
még nem szedtem ki...holnap...
Jó éjt mindenkinek!
Ja jóéjt mindenkinek.
Na asszem megyek alvadni. nehogy szóljanak hogy én is menjek melozni és menet kőzben aludjak.
csá. ja vissza térve az áram szűnetre egyik kolegám jó pár éve beakart menni egy discoba nem engedték be mert részeg volt. elment és azon a kőrnyéken ahol a dizsivolt kikapcsolta az áramot.
nem csinál semmit? akksiról sem?