legalábbis gyárilag igen! De he valakinek jobban tetszik a kék és lecseréli az idom és matrica szettet, vagy csak olyan szinű idomot kapott hozzá akkor már nem nagyon tudnád olyan könnyen megmondani, hogy miről is van szó!
Ja és ennél a szépségnél látszik a tankmatrica "bebarnulásán", hogy nem volt cserélve a matrica szett vagyis nem kell attól tartani, hogy ccm-er gond lehet!
az előbb feltettem képeket, azok közül a piros a 280-as!
Ő legalább nem titkolja, hogy használta! Épp ezért valószínű, hogy törődött is vele! Nem leplezi tisztogatással és szilikonnal a használtságot! Nekem ez jobban bejön!
Mindenféleképp ezt a sorrendet választanám! Elsőként ha tudod akkor mindenféleképp azt nézd meg ami a tavalyi évben volt a versenygépem mert azt ismerjük! A Géza féle motor lenne a következő mivel azt is ismerjük és ha nem jönn össze egyik sem akkor irány Espana és ott nézz szét!
A triálmotorok minden kétséget kizáróan nagyon sokat kibírnak de ha a gazda nem motoros hanem egy igénytelen állat akkor mindegy mit raknak alá.......még egy fűrész bakot is tönkre tud tenni!
Sajnos sok ember csak az üzletet nézi az eladásban és még az alap információkat sem idmeri a motornak! Volt már olyan tapasztalatom is, hogy gyönyörűen felmatricázott GasGas TXT 280Pro 2004-est árult az illető, nagy boldogan megvették majd egy közös edzésen kipróbáltam és akkor lett gyanus a motor viselkedése..............kiderült, hogy az a motor egy TXT 200-as volt csak szépen átmatricázták!
Vigyázni kell, elsősorban olyat nézz amelyiknek az életét is ismered, majd ha mégis másik mellett döntesz akkor csak óvattal és odafigyeléssel! (a triálmotor ccm-ét kívülről nem lehet megmondani mivel a henger 200 és 300 között ugyan akkora, persze kívülről)
Pedig nekem sem első szériás.Na de végülis mind1 mert apró kis problémákról van szó. És ezek ellenére kurvára szeretem a telefont. Szerintem nagyon jó. De szeretnék lassan majd én is egy 95öst
Igen elolvastam és igazad van viszont elfelejted amit mindig is mondasz, hogy olyan fain kis technika amin nincs mi tönkre menjen, de ha mégis akkor kevés pénzből lehet javítani. vagy tévedek?
gondolatmenetem a következö ezzel kapcsolatban
ha holnap sikerül a te mocidat elintéznem akkor minden megoldva ha nem akkor 470-ért van a Gézánál egy kb 2001-es 300as ami dugó csere után van.
de ha kimegyek veszek 300 körül egyet és közben megnézem spanyol országot is mert ott még nem jártam akkor kb 400 és agy élményel leszek gazdagabb na ez a dillemám ! te mit döntenél?
Sárga színű és mégis 300ccm-es! Láthatod a villán is, vagy mégsem az?
az előbb feltettem képeket, azok közül a piros a 280-as!
Például itt van 3 kép 3 azanos évjáratú de teljesen más kategóriás motorról!
Az egyik egy felső kategóriás a másik egy profi és van egy junior köztük!
http://motos.coches.net/ocasio...
http://motos.coches.net/ocasio...
A triálmotorok minden kétséget kizáróan nagyon sokat kibírnak de ha a gazda nem motoros hanem egy igénytelen állat akkor mindegy mit raknak alá.......még egy fűrész bakot is tönkre tud tenni!
Sajnos sok ember csak az üzletet nézi az eladásban és még az alap információkat sem idmeri a motornak! Volt már olyan tapasztalatom is, hogy gyönyörűen felmatricázott GasGas TXT 280Pro 2004-est árult az illető, nagy boldogan megvették majd egy közös edzésen kipróbáltam és akkor lett gyanus a motor viselkedése..............kiderült, hogy az a motor egy TXT 200-as volt csak szépen átmatricázták!
Vigyázni kell, elsősorban olyat nézz amelyiknek az életét is ismered, majd ha mégis másik mellett döntesz akkor csak óvattal és odafigyeléssel! (a triálmotor ccm-ét kívülről nem lehet megmondani mivel a henger 200 és 300 között ugyan akkora, persze kívülről)
gondolatmenetem a következö ezzel kapcsolatban
ha holnap sikerül a te mocidat elintéznem akkor minden megoldva ha nem akkor 470-ért van a Gézánál egy kb 2001-es 300as ami dugó csere után van.
de ha kimegyek veszek 300 körül egyet és közben megnézem spanyol országot is mert ott még nem jártam akkor kb 400 és agy élményel leszek gazdagabb na ez a dillemám ! te mit döntenél?