Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

elég szar endurósok lehettek
Mindjárt rakok fel képet!
de mindegy vegyetek pamperát és menjetek vele boltba
nem körbe!hanem az endurokkal nem tudtak felmenni csak a triál és a pampi!
Hát, én nekem csak hobbirakéne, meg én eddig még nem motoroztam soha terepen.Meg kell tanulnom valamin...Meg jóárban is van aránylag.
teljesen más futómű a jani szerint
a kétütemünek írja
a 280-as!
ugyan az a futomű majdnem mind a triál csak a fékek ugyan olyanok mind az endurokon!
melyik az a pampera ?
Mentem volna én a cr-rel ha nem kellet volna mindig furni-faragni de inkább 200-as aztán ha beválik akkor majd tovább lehet lépni
elék makutyifüles ülhet az fse-n ha a pampi körbemotorozta
te aztán ismered!
a 400-nak!
0 futómű gyenge blokk
csak nevess!Csak a triálokkal tudtak felmenni!
97kg száraz tömeg
hehe
Zsolti!a pampéra 78-80 kg!és nem boltbajáros!Majd megkeresem van egy hosszú teszt,olyan heleken mennek , hogy a 450FSE esélytelenül indulna!
ne vegyél pamperát az egy boltbajárós motor semmiképpen nem enduró és több mint 100 kg semmirekellő motor ha jól értem te endurózni szeretnél,hát azzal nem fogsz hidd el az egy hobbimotor!
jók a helyek
cr 250-nel bírtál menni faszán ?..és élvezted ?
mert ha igen akkor veheted az ec 250-est és akkor egy darabig le lesz a gondod a motorrról és abban van tartalék is jobban meg extrémebb dolgokra is képes ........
Az a magassági méret nem is rossz, lehet alacsonyítani vhogy?Mert, ha nem akkor biztos Pampi lesz belőle!
2007 augusztus 05-21 Erdély országban!
de inkább egy 200-as ha lehet választani