Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

jó de az lc4-be többet megy
nyomasd bele az r4et,jó volt eddig is az
én 3-5 ezrenként cserélek... szal mondjuk 4 most lett volna amúgy is csere, asszem 4ezer van az órában is...
többi motorjaimba csak castrol...ez az egyedüli amibe nyomatom ezt a motorex dzsuvát...de ha ez a jó bele akkor leszarom ...nálunk ktm-be bejött ezrenként ledobjuk a faszba és mindenkinek megy sok-sok ezer km-et
de az olaj az uccsó,előbb tudjuk hogy nagyon beteg e a kecske
a castrol literje is 3 meg a motorexé is(amit linkeltem), 5ezerig votl bent a castrol,nem volt vele gond.
de rakhatok bele castrolt is .......te döntessz mi legyen te vagy a főnök
most vizes r4 van benne. http://olajshop.hu/termekek/mo... ez az?
hát előtte beindítom 5 percre valami szar molos kutyaszarral......aztán csere ...szerintem jó a motorex full synthetic ....én is azt használom......eddig jó
így is zsír puha volt a kuplungom,de hát ha meg van ez a magura akkor már használom... eladni nem tudtam még 20ért se... olajat motorexet teszel majd bele?
szóval az teljesen hivatalos hidraulikus kuplung szett.....csak ez olyan cucc ami kiváltja a bowdent
mi ez a kuss? Zozi, mesélj már nekem arról a maguráról amit vittem neked... mer ugye az csak ilyen átalakító vagy mi a fene, nem is igazi olajos kuplung,szal nem úgy van mint az újabb gépeknél a blokkban nem? na szóval érted mit akarok tudni
majd én megmondom neke........HE
ez durva
köcsög a kurva anyád
MIT?
szerintem nekem van a gépen valami láncvezető,de lehet rosszul emlékszem alul tuti van.
ilyesmi
?
alig van meg 5 hónapja a motor
"A rohadás öljön meg"
Meghalgattam
megeszi?
meghallgattátok gátvéderen a cuccot? komoly?
olyan csak a ktm-nél magas a fala is és eltűnik benne a lánc