ez egy egyirányú szelep /rezgőszelep/ és azért van mert ezek a motorok a forgattyúsházfelé nyitottak oda szívnak és a lefelé mozduló dugattyú visszanyomnáa karbiba a cuccot..ja és alul enélkül így még elősűrítés se lenne......régebbi motoroknál a dugattyú résvezérelte ezt ......a membránosaknál ez már csak részben van így.....
aztán voltak a másik tuning kétütemek ott a forgótárcsa vezérelt és forgattyúsházra szerelték a karbit......ismertebb tipusa a trabi .....de komoly versenymotorokban a mai napig alkalmazzák ...de ott is az injektor térnyerése a trendi
Árat most nem tudok, de a benzin-levegő tökéletes keveredését segíti.
Minél jobb, annál jobb a hatásfok. . .
Jól mondom, Faisst?
(motorszerelést tanul!)
Ahham énis valami karbon dolgot láttam, és még egy utolsó kérdés:
Ami az 50esekbe való az mit tesz a motorral? és mijen árban van ( csak hogy tudjak viszonyitani )
mert tudtommal nem nagyon van a kereskedőknél...
Kicsi drágám! Ez Lampkin bácsi és egy Montesa! Nyem GasGas! De nem baj!
Lampkin, és bácsinak mondom......közben pont velem egy idős, bár Ő 7 szeres világbajnok! Sőt még az apja is az volt!
Szar egy család
aztán voltak a másik tuning kétütemek ott a forgótárcsa vezérelt és forgattyúsházra szerelték a karbit......ismertebb tipusa a trabi .....de komoly versenymotorokban a mai napig alkalmazzák ...de ott is az injektor térnyerése a trendi
Zoozee mi a pálya? Zala jó volt múltkor? Hétvégére pont jó hideg lesz, nem tudom lesz-e valami mutatvány így?
Minél jobb, annál jobb a hatásfok. . .
Jól mondom, Faisst?
(motorszerelést tanul!)
Olyan pont aládvaló......nem?
Ami az 50esekbe való az mit tesz a motorral? és mijen árban van ( csak hogy tudjak viszonyitani )