Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na, ha öreg leszek akkor fog jönni majd a Sidecar Trial!
De Heboban megy!
Ismét tanultam.. . .
szerintetek honnan lehetne szerválni zsír új 2t-t?
mert tudtommal nem nagyon van a kereskedőknél...


Kicsi drágám! Ez Lampkin bácsi és egy Montesa! Nyem GasGas! De nem baj!


Lampkin, és bácsinak mondom......közben pont velem egy idős, bár Ő 7 szeres világbajnok! Sőt még az apja is az volt!

Szar egy család
jaja...jó lenne egy ilyen
ez egy egyirányú szelep /rezgőszelep/ és azért van mert ezek a motorok a forgattyúsházfelé nyitottak oda szívnak és a lefelé mozduló dugattyú visszanyomnáa karbiba a cuccot..ja és alul enélkül így még elősűrítés se lenne......régebbi motoroknál a dugattyú résvezérelte ezt ......a membránosaknál ez már csak részben van így.....
aztán voltak a másik tuning kétütemek ott a forgótárcsa vezérelt és forgattyúsházra szerelték a karbit......ismertebb tipusa a trabi .....de komoly versenymotorokban a mai napig alkalmazzák ...de ott is az injektor térnyerése a trendi
Sziasztok!
Zoozee mi a pálya? Zala jó volt múltkor? Hétvégére pont jó hideg lesz, nem tudom lesz-e valami mutatvány így?
Beégettem magam?
Hanem?
nem
Wasz!
Köszönöm a linkeket és a segitséget mindenkinek a membránnal kapcsolatban !
Árat most nem tudok, de a benzin-levegő tökéletes keveredését segíti.
Minél jobb, annál jobb a hatásfok. . .
Jól mondom, Faisst?
(motorszerelést tanul!)
Csini kis parippppppppaaaaaa





Olyan pont aládvaló......nem?
szewasztok
ja, aham ...........tudom.............
Ahham énis valami karbon dolgot láttam, és még egy utolsó kérdés:
Ami az 50esekbe való az mit tesz a motorral? és mijen árban van ( csak hogy tudjak viszonyitani )
Ugye? A 2T! ! !