Köszi szépen, a DVT is desmo rendszer, csak a változó szelepvezérlésével több. Összeraktam a vezérlést célszerszámokkal, de olyan problémám van hogy néha alacsony fordulatról ha padlózom, nincs ereje, ha szepen adagolom a gázat akkor semmi baj, megy mint állat. Találkozott valaki ilyennel?
https://www.dropbox.com/s/hgpt...
Ez az 1200-es manualja, de azt csiripelték a madarak, hogy az elv és a célszerszámok ugyanazok. Megnézed és eldöntöd.
120 oldal tája. Én úgy hallottam, hogy mivel a DVT nem desmodrom, hanem rugós, gyári célszerszámokkal kell szíjcsere előtt rögzíteni, mert nem marad a helyén.
Sziasztok. 1260 DVT egy kis segitség kellene a vezérlés összerakásához. Csinálta már valaki? Pontra forgatom a motort, a hátsó hengernél minden talál, az elsőnél viszont a pontok nem találnak.
Előre is köszi!
Köszönöm, számomra így a legegyszerűbb, hogy nem lehet másképp megoldani. 🙂
Böngésztem már épp eleget youtube-videódat, hogy mindenféle autóink szervízjelzését nullázzam.
......hogy miért nem a szakszervíz, ahol alapból megoldják ? Ahhoz ott kellene javíttatni........ ez már nem az én döntésem.........de az én problémám.
Szevasztok! Keresek sérült első generációs Multit, leginkább csúszottat. Cafe racer donornak kellene, így nem gáz ha minden idom/felni/lámpa sérült, de a váz-blokk-villa triónak hibátlannalk kell lennie.
Nagy eséllyel ez lett az új aprós, akkor viszont én is meghirdetem itt, újra eladóvá vált hű és alig használt kiváló cuccom amit rendkívül kedvező áron adnék ami persze még csak irányár, érdeklődni privátban!
Emmeg olaszul van, de Google fjordító segíthet.
Ez az 1200-es manualja, de azt csiripelték a madarak, hogy az elv és a célszerszámok ugyanazok. Megnézed és eldöntöd.
120 oldal tája. Én úgy hallottam, hogy mivel a DVT nem desmodrom, hanem rugós, gyári célszerszámokkal kell szíjcsere előtt rögzíteni, mert nem marad a helyén.
http://youtu.be/w8UMjIgc5g0
http://youtu.be/Ly_o7LErPF8?si=C7GzQZWxOf0OE6Ze
Előre is köszi!
Böngésztem már épp eleget youtube-videódat, hogy mindenféle autóink szervízjelzését nullázzam.
......hogy miért nem a szakszervíz, ahol alapból megoldják ? Ahhoz ott kellene javíttatni........ ez már nem az én döntésem.........de az én problémám.
http://youtu.be/PHvLlAZymYE
Kell
-számitógép/laptop
-egy software pl.: melcodiag vagy más diagnosztikai aplikáció
-egy OBD csati,
-egy ducati csati: https://www.ebay.de/sch/i.html...
Többfelől is az az info, hogy diagnosztikai műszer kell.
Ha vetted volna a faradsagot, es pontosan megjelölöd az evjaratot / tipust…
Szerviz nullázása valóban csak szakszervíz , illetve computer?
Látom itt is van fóruma a motoromnak.
Személyesen Tatabányán átvehető
Posta megoldható
Előre utalással: 1000 Ft
Utánvétellel: 2000 Ft
Protektoros nyári kesztyű kedvező áron
http://jofogas.hu/komarom_esztergom/Uj_Protektoros_nyari_kesztyu_kedvezo_aron_45210663.htm
KTM kesztyű
http://jofogas.hu/komarom_esztergom/Ktm_motoros_kesztyu_46379043.htm
Kawasaki kesztyű
http://jofogas.hu/komarom_esztergom/Kawasaki_motoros_kesztyu_43523836.htm
Váll táska: Kawasaki, Dainese!
http://jofogas.hu/komarom_esztergom/Uj_Kawasaki__Dainese_Valltaska__hattaska_47175575.htm
Combtáska
http://jofogas.hu/komarom_esztergom/Dainese_motoros_Combtaska_47181147.htm
Övtáska:
Ducati övtáska
http://jofogas.hu/komarom_esztergom/Ducati_ovtaska_elado_46379078.htm
KTM övtáska
http://jofogas.hu/komarom_esztergom/Uj_KTM_ovtaska_45650778.htm
Berik övtáska
http://jofogas.hu/komarom_esztergom/Uj_Berik_Motoros_Ovtaska_47175201.htm
Tankpad
Karbon harású
http://jofogas.hu/komarom_esztergom/Karbon_hatasu_tankpad_44950462.htm
Monster tankpad
http://jofogas.hu/komarom_esztergom/Monster_Tankpad_43519785.htm
Elérhetőség:
E-mail: macsoman@hotmail.com
Tel.: 06 70 7737 822