Csőváz.
Szóhoz sem jutok .
Gyárilag 45KM/h volt a vége szinte hihetetlen ugye?
Folytáskivételkor lett az összes módosítás(tuning)megcsinálva úgyhogy passzz....
De nekem TECNIGAS E-Nox tuning kipuffom van és dobtam rá egy twin air légszűrőt is ami magában
10-15%-kal nagyobb fuvókát igényel.
A új blokkoshoz 17.5-es karbi van a régi blokkoshoz meg 14-es.
A műszaki részéhez nem értek így megy faszásan azt jóvan.
Hello!
De az normális hogy 11esel enyit megy?
bár mondjuk neked ugy látszik más a helyzet, mármint hogy sztem a sebesség áttételek se ugyanazok nálunk.
Mert neked 13 asal megy 110et, nekem megy 11 esel 80a kipörög és megy 70 et.
Neked menyit ment 11esel?
Ahoz mit szolsz hogy GhostRidernek 74 es fúvókálya van neked meg 130as:P
De ahogy tudom it a töbségnek 95 ös fúvókálya van, ugy többség?:D
Hello!
Nekem supermoto, de nem is Derbi hanem Aprilia SX , csak a blokk ugyanaz.
Azt hogy csinálod hogy 74 es fúvóka?
Nekem gyári 75 ös volt, de még a 85 ös is böven kevés volt, most van 90 es de sztem elmenne a 95 ös, de elöb a 13as kereket rakom fel...
Estét :
Alakul a dolog .
Én nem is a végsebesség miatt tetem fel 13-ast.
Túl rövidek voltak a fokozatok nem győztem rakosgatni.
A gári adatlap is 13/53 Ír.
Hello chuchu!
Na megcsinálták a motort, vakcső megcsinálva, leszűkítés rendesen kivéve!
Raktak bele egy 90es fúvókát!
Most 70 a vége, és it kb 80%on pörög a motor.
11es lánckerék van még fent mindi.
Te mit szólsz?
van uj fuvokám ! ! 62-es volt benne a gyári most 74-es nagyon jól megy a kipufogoba már nem volt bene a fojtás... most veszek 14-es lánckereket aztán ÍZIRÁJDER ÖCSÉM !
nektek kelett uj lánc vagy elég hoszu ?
Csőváz.
Asszem a henger felöli oldal van leszűkitve az tuti meg a vakcső ,a karbiba a légszűrő felől van egy rézlap passz .Kérdezd Danit az övét nem rég herélték ki.
Én 1.8 ra szokom mindegyiket.
Estét :
Szerintem ezt motorja válogatja.
Pl:mekkora a karbi ,milyen a kipuff , légszürő.
Szerintem bízd szerelőre a dolgot.
Mert az sem jó ha túl nagy.Akkor csak pocsékol és nem megy tőle jobban.
Fekete TOP