2009. január 19. 14:15
Az egység a tereprali-viadal utolsó napjáig vezette kategóriáját...
A 2009-es Dakar-rali legeredményesebb magyar egysége a Szaller Zoltán, Pócsik László, Csitári Tibor trió volt. A Palik Racing Team kamionos alakulata összetettben a 10. helyen végzett, megnyerte a kis köbcentis kategóriát, míg a szériaversenygépek között a harmadik pozíciót kaparintotta meg!
A csapat tagjai érthető módon mégsem voltak maximálisan elégedettek. Az egység a tereprali-viadal utolsó napjáig vezette kategóriáját, az abszolút értékelésben pedig a hetedik helyen állt, ám a csütörtöki szelektív szakasz eredményeinek megváltoztatása és az időbüntetés miatt mindkét küzdelemben hátrébb csúszott.
– Az elmúlt két esztendőben rengeteget dolgoztunk azért, hogy az idei Dakar-ralin jól szerepeljünk – nyilatkozta az MAN navigátora, Pócsik László. - Az egész verseny alatt a maximumot nyújtottuk, gratulációkat és elismerő szavakat kaptunk a vetélytársainktól, erre tessék, egyetlen döntés miatt minden kárba veszett. Nagyon csalódottak vagyunk.
A kiválóan vezető Szaller Zoltánt is megviselték a történtek.
- Pénteken még azt mondta a sportbíró, hogy magabiztosan vezetjük a kategóriánkat, s elég, ha csak beérünk a célba szombaton – mondta szomorúan a pilóta. - Aztán minden megváltozott.... Rengeteg munka veszett kárba.
megreklamáltam a verseny zsűrijénél a tegnapi döntésüket, miszerint összesen egy óra büntetést kaptak azok a versenyzők, akik nem fejezték be a tegnapi szakaszt, hanem a 175. km-nél lejöttek a pályáról. – nyilatkozta Szalay Balázs - Igazságtalannak és a Dakar szellemével ellentétesnek tartottuk, hogy ezen döntésük azokat a versenyzőket juttassa előnyhöz, akik nem küzdenek meg azért, hogy egy szakaszt teljesen befejezzenek.
itt most nem aról van szó ,hogy jól mondom a fogalmakat vagy nem én sem vagyok hülye mindenki tudja szerintem miről van szó és még senki sem okoskodot az meg ,hogy te ennyire értesz mindenhez akkor mért nem vagy az idulok közt egy ilyen okos gyereknek ott a helye vagy mértnem jelentkeztél mindjá a szervezök közé leggalább magyar szervezö is lett volna nem csak indulo
Én csak azt nem értem, hogy a Szalayék miért nem estek ki amikor eltört a kormányrúdjuk, mert külső segítséget vettek igénybe, hogy meghegesszék. Én úgy tudom, hogy csak versenyben lévők segíthetnek egymáson.
meg még az igazsághoz az is hozzátartozik ,hogy szalaiéknak baszta a csörét ,hogy elöréb végeztek palikék és nem 1-2 helyel
(magyar társadalomra val ez a jó indulat )
Elárulok neked valamit. Magyarországon tv-ben szerepelni, CSAK pénz kérdése. Tehát ebből következik, hogy ha akar, akkor fog is... A Palik meg saját magát minősíti ezzel a lejárató hadjárattal...
Mivel április körül van a következő Dakar nevezési határidej, biztos lehetsz benne, hogy már dolgoznak rajta, ha nem állt már össze mostanra a költségvetésük nagy része...
milyen érdekes még ,hogy miután kirobbant az ügy palik nem adott interjut állandoan csak darázsit láttuk szerintem nem akkart inkább hátha csúnyát mondot volna
de szerintem innentöl szalaiéknak sem kell attol félni ,hogy tul sokat fognak szerepelni az rtl ben (véleményem szerint nem a piloták hanem a szervezök voltak a balfaszok )
Én azért óvatosan fogalmaznék a helyedbe, ha nem vagyok tisztában a fogalmakkal...nincs szó ÓVÁS-ról, csak gy észrevételt írtak. Ez több ok miatt is lehet. A Dakar szellemisége (ami maradt belőle) az összefogásról, a segítségről ésa sivatag (kijelölt útvonal) teljesítéséről/legyőzéséről szól, mellette persze egymás ellen is küzdenek. Ebbe nem nagyon fér bele az óvás, és nagyon kevés dolog ellen lehet egyébként óvni. Pl. időmérés ellen soha nem is lehetett...
igy van pontosan ez csak leirat akkor a vele készült interjuban mért ismerte el,hogy igaz több csapatal de ök voltak az óvás elkészitöi és a versenybíróság felé is ök juttatták el.
mostmár mindegy de 1 bizti szerelmi viszonyban nem lesznek egymással mostanában
Nah ez egy korrekt kis beszámoló. Mondtam én, h várjuk ki a végét...
Sok szál és érdek van a háttérben - lásd Mitsubishi lobbi- amiről mi nem is tudhatunk.
Az RTL persze rögtön rávert mindent a Szalayra...kell az a nézettség.
Köszi giraffe. Amúgy mi a keresztneved, ha nem túl indiszkrét?
2009. január 19. 14:15
Az egység a tereprali-viadal utolsó napjáig vezette kategóriáját...
A 2009-es Dakar-rali legeredményesebb magyar egysége a Szaller Zoltán, Pócsik László, Csitári Tibor trió volt. A Palik Racing Team kamionos alakulata összetettben a 10. helyen végzett, megnyerte a kis köbcentis kategóriát, míg a szériaversenygépek között a harmadik pozíciót kaparintotta meg!
A csapat tagjai érthető módon mégsem voltak maximálisan elégedettek. Az egység a tereprali-viadal utolsó napjáig vezette kategóriáját, az abszolút értékelésben pedig a hetedik helyen állt, ám a csütörtöki szelektív szakasz eredményeinek megváltoztatása és az időbüntetés miatt mindkét küzdelemben hátrébb csúszott.
– Az elmúlt két esztendőben rengeteget dolgoztunk azért, hogy az idei Dakar-ralin jól szerepeljünk – nyilatkozta az MAN navigátora, Pócsik László. - Az egész verseny alatt a maximumot nyújtottuk, gratulációkat és elismerő szavakat kaptunk a vetélytársainktól, erre tessék, egyetlen döntés miatt minden kárba veszett. Nagyon csalódottak vagyunk.
A kiválóan vezető Szaller Zoltánt is megviselték a történtek.
- Pénteken még azt mondta a sportbíró, hogy magabiztosan vezetjük a kategóriánkat, s elég, ha csak beérünk a célba szombaton – mondta szomorúan a pilóta. - Aztán minden megváltozott.... Rengeteg munka veszett kárba.