jurosportot néztem minden este, az hitelesebb és hozzáértőbb volt.
rtl-t csak a magyar nyilatkozatok miatt.
Mivel ráértem napközben netezni, élőben figyeltem ki hol tart a szakaszon.
Nem hallgatom az RTL-es kommentárokat...biztos össze-vissza beszél, mert az első szalaszokon meg az volt a baja, hogy sokat mentek 180 körül...A többi versenyző meg nem nyilatkozik inkább, hanem a gázt nyomja...
Arra a nyilatkozatára gondoltam amiben megfeddte a verseny rendezőket, hogy ő még gyorsabban is ment volna, de mindíg felfeküdt a nagy nyomokban az autója alja.
Akkor a többiek hogy vertek rá? ugyanolyan autóval...
Akkor kaptam sokkot utoljára...azt mondja a szaki, amikor megláta a gyűrűket a kormányon, hogy ez egy szekvenciális váltó, ami olyan, mint a wrc-ken van, és úgy működik...Abba nem volt ideje belegondolni, hogy szegény deréktól lefelé béna, és hogy talán az a fék, meg a gáz lehet, mivel a lába nem működik...
Jövendőbeli? Az már remake lesz ... Győzni indult, ez lett belőle. Ez is nagy siker, szerintem. Már a jövőévi fejlsztésekről beszélt tegnap, hogy mit fog változtatni, hogy gyorsuljon...
De miért kellene megmagyarázni neki bármit is? A lengyel srác gyerekkorától autóversenyzik, sokszoros rally bajnok, nyert EB-t is. A Palik kitalálta magának, hogy szeretné ezt csinálni, megteremtette a feltételeit és megy. A támogatók miatt el kell adnia magát a médiába, hogy legyen pénz, és mivel ezt meg is tudja tenni, ezért ilyen a közvetítés, amilyen. Ő ennyire képes. Azért ilyen eredményes, mert nincs a vérében a versenyzés, és kvázi megfontolt a többiekhez képest. Ezzel a stílusával nyert 2008-ban OB-t, és sokáig nagyon előkelő helyen állt a Dakaron. Ami köszönhető a kifogástalan autójának, és a gyári csapatok csillaghullásának is...
Ugyanolyan autóval ment mint Tolefsen,Holowcyc. Dél-Afrikában csináltatták az autót egy cégnél mindhárman.
Ha eltekintek a 12 órás büntetéstől akkor a márkatársaktól kapott 6-6 órát. Ezt kellene neki megmagyarázni.
Nem Palik ellen vagyok , de a komunikációja felháborít.
Mért nem lehet azt mondani, hogy igen, elkurtuk, hogy bennt maradtunk a dűnék közt.?
Van egy stílusa, ami gyomorforgató, de felejtsük el, hogy nem hasonlíthatjuk az elsőhöz. A gyári csapatok egy külön kasztot képviselnek. A 4-5. helyezett versenyzőhöz lehet hasonlítani, mert ők ugyanolyan privát épétésű Nissan Navara-val indultak...
üdv.
Több éve figyelemmel kisérem a Dakart. Szurkolok minden Magyarnak.
De Palikot megutálltam. Minden interjúban nyavalygott, meg bírálta a rendezőket. osztotta az észt, hogy miként kellene egy ilyen versenyt lebonyolítani. Mit veri a nyálát, inkább nézze meg mennyivel maradt el az elsőtől. szerénység, szerénység.
Nem semmi a verda az tuti Csak a külső jegyei utalnak a Hummer-ra...egyébként teljesen egyedi az autó...- mit nem adnék egy körért benne
Viszont most megyek srácok...meg akarom nézni a szenzációhajhász RTL-es összeállítást.
Jó éjt!
Azért az a Gordon gyerek nem semmi... A mai napig mutogatják azt amikor vki szenved az előtérben a ?vasúti átjárónál?...ő megcsak úgy lendületből átugrat rajta..
azon nevetgéltem a múltkor, hogyha összejönne, hogy induljak, akkor az esti beérkezés után, ahelyett, hogy az autót szerelném, a depóba bandáznék a Gordonéknál, és autogrammokat gyűjtenék a Sainz-tól, meg a többiektől...
AUGE MEDINA (ESP) SSANGYONG 332:26:36 284:15:39 202:41:00