Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Menya!
Idáig nem lapult a kerék egy kicsit sem.
Ki érti ezt?
Hi!
Itthon.
Five és segítői, köszi mindent!
Ezért nem kellett volna itthon maradnod, oda adtam volna én.
Mi is itthon!
Itthon!
Köszönöm a vendéglátást a házigazdának! Sok Boldog Születésnapot Kívánok mégegyszer!
Itthon
22:30 ra.
a sok finomságért

Ja a szél olyan nagyon fújt hogy egyenesen lapon voltam
most szólok!
a libamájas kaviárt Gáborom nem nálam vette!
egészségedre!
Na mostmár előveszem a libamájas kaviárt is
igen,de ez a klasszikus verzió.
majd referálok.....
Voltam tesztvezetèsen a suzukinál, ime egy èrdekes szìn 2012-es!
Mi az új meló, szintén hentesbolt?
Nem.
de ezzel az is megoldódott.....
All!

Nekünk nem jó a Zilahi túra mert 17.én megyünk horvátba kocsival és 24.én jövünk haza...
Nem főzők, sütök és nem marhát, az magam vagyok!

A piacon voltam, bepálinkáztam, mostmár jöhettek
Hola
Ököröt
Mit fôzôl?
Marhát?
Na kezdek fözni
Sokban különbözik a két motor, kezelhetőség, üléspozíció, motor karakterisztika, fék…
Nekem, amit nehéz volt megszokni, az a V4 motor karakterisztika, többet kell használni a váltót, nem szeret az alacsony fordulatszám tartományban menni, 2500 felett inkább.
Mindkét motor 175 le körüli, de mégis a Honda nyomaték rugalmassága gyengébb, ezért extrém előzésnél jobban vissza kell kapcsolni.
Viszont ha pörgeti az ember, akkor idegesebb, elkapar, emeli az elejét, magas fordulatszám tartományba kifejezetten sportosan viselkedik.
A kezelhetősége sokkal jobb, egyszerűen könnyebb kezeli, játékosabb, pontosabban irányítható, alacsony sebességnél is nagyon jól lehet vele manőverezni.
Nekem nagyon tetszik a kombinált fékrendszer, a fékhatás több mint elég.
Fogyasztása e legkevesebb eddig: 5,4 l/100km , a legtöbb: 6,6 l/100km volt.
Összességében, elégedett vagyok a motorral, számomra jobban motorozható, és úgy gondolom ésszerűbb motor.
4 vagy 5 alkalommal motoroztam.
Szép estét mindenkinek

Five naon sok boldogot kívánnék néked