Sokban különbözik a két motor, kezelhetőség, üléspozíció, motor karakterisztika, fék…
Nekem, amit nehéz volt megszokni, az a V4 motor karakterisztika, többet kell használni a váltót, nem szeret az alacsony fordulatszám tartományban menni, 2500 felett inkább.
Mindkét motor 175 le körüli, de mégis a Honda nyomaték rugalmassága gyengébb, ezért extrém előzésnél jobban vissza kell kapcsolni.
Viszont ha pörgeti az ember, akkor idegesebb, elkapar, emeli az elejét, magas fordulatszám tartományba kifejezetten sportosan viselkedik.
A kezelhetősége sokkal jobb, egyszerűen könnyebb kezeli, játékosabb, pontosabban irányítható, alacsony sebességnél is nagyon jól lehet vele manőverezni.
Nekem nagyon tetszik a kombinált fékrendszer, a fékhatás több mint elég.
Fogyasztása e legkevesebb eddig: 5,4 l/100km , a legtöbb: 6,6 l/100km volt.
Összességében, elégedett vagyok a motorral, számomra jobban motorozható, és úgy gondolom ésszerűbb motor.
Idáig nem lapult a kerék egy kicsit sem.
Ki érti ezt?