Az M5 a Metzeler Interact technológiájával készül, csak úgy, mint a Racetech versenygumik. Ennek az a lényege, hogy a futófelület különböző dőlésszögekhez tartozó területein – a keverék megváltoztatása helyett – a kerék forgási síkjával párhuzamosan futó acélsodronyok eltérő feszessége és sűrűsége biztosítja, hogy a gumi minden helyzetben megfelelő teljesítményt nyújtson. Az úgynevezett 0 fokos acél öv középen feszesebb, biztosítva ezzel nagy sebességnél és féktávon a stabilitást, a gumi két oldalán a sűrűbben elhelyezett acélsodronyok lazábbak, nagyobb tapadási felületet és ezáltal jobb tapadást biztosítva, majd kicsit lejjebb, azon a részen, amit maximum dőlésszögnél használunk, megint egy kicsit feszesebbek, a jobb tartás és jobb visszajelzések érdekében.
Én a busán 3 garnitúra gumit próbáltam, a Pilot Sport az nagyon hamar kopott, és nehéz volt dönteni a motort.
Azt eladtam még mielőtt elkopott volna, és vettem az M3-at, az már jobb volt, de kanyarodás közben kicsit billeget a motor, nehéz volt szépen az íven tartani a motort.
Miután elkopott vettem a Pilot Powert, és le voltam döbbenve, hogy micsoda különbség van gumi, és gumi között. Könnyebben kezelhető a motor, szépen lehet az íven irányítani, nekem nagy biztonságérzetet ad.
igazán a fentlévő metz m3 al sem volt gondom....csak a fene tudja...
(csak valahogy nem voltam biztos benne.(vagy magamban.)
de majd kiderül a vallatásnál.
Joci!
Nem akarok okoskodni, de ha van rá lehetőséged, akkor cseréld le az elsőt is ilyen gumira.
Meglátod sokkal jobban fog kanyarodni a motor, teljesen más érzés lesz vezetni.
Azt eladtam még mielőtt elkopott volna, és vettem az M3-at, az már jobb volt, de kanyarodás közben kicsit billeget a motor, nehéz volt szépen az íven tartani a motort.
Miután elkopott vettem a Pilot Powert, és le voltam döbbenve, hogy micsoda különbség van gumi, és gumi között. Könnyebben kezelhető a motor, szépen lehet az íven irányítani, nekem nagy biztonságérzetet ad.
(csak valahogy nem voltam biztos benne.(vagy magamban.)
de majd kiderül a vallatásnál.
de ha megtetszik az uj hátsó akkor lehet hogy hozzácserélem.....
Mi is ezt használjuk!
(Mondjuk én még ki akarom próbálni a Dunlopot is mert Andry nagyon mondja, hogy jó... )
Nem akarok okoskodni, de ha van rá lehetőséged, akkor cseréld le az elsőt is ilyen gumira.
Meglátod sokkal jobban fog kanyarodni a motor, teljesen más érzés lesz vezetni.
A legjobb az utcai gumik között!
De ez terepezni nem jó!
de ne precizkedjetek! nekem jó lessz azt kész.
na.
mikori a gumi?
de gumit akartam!