pszt!
elárulok egy titkot!:
nekem a busa is bejön...csak nem merném megvenni,mert azt az oltást már nem vállalnám be......
de lehetnek még érdekes szituációk.....
(pl ha zolicbr olcsóért hirdetné a mociját,és mondjuk pont ugy állnék............)
asszony pajti imádta,megsiratta,amikor elvitték......
Csak az a fránya lumbágója ne lenne... Még most is felkapja a fejét ha látunk egyet,főleg a fehér újabb tipusra....
Fazert meg megszerette mert a túráé a főszerep nem a kapaszkodásé
félreértettél!
a "tápos" nem rád vonatkozott!
Természetesen nem is oltásnak szántam!
Semmi problémám más márkákkal!
csak azzal nem értek egyet, ha valaki sportmotort túrává alakít.....(most abba ne menjünk bele,hogy az xx sporttúra kategória)
Ezenfelül nekem sem az xx a mindent jelentő deszka.
Csak jelen helyzetemben (anyagi) ez az elfogadható alternatíva.....
de ha mondjuk......
sok pénzem lesz.....akkor egy 1000rr-re mindenképpen tartósan ráfixálom a kicsi seggemet.(repsol fényezésűről beszélek természetesen)
Te már meg vagy fertőzve busa által, és nem tehetsz ellene semmit, szerintem csak egy Hayabusa nyergében kapod meg azt, amiért motorra ülsz.
Én is nagyon sokat gondolkodom, hogy veszek egy "univerzálisabb" motort, de csak is a busa mellé, és nem helyette.
orában 54000km utólag derült ki hogy a hajtókar leszakadt és blokkot cseréltek benne,olyan motorból amit a rendörségtől kaptak vissza mert ellopták ölték és visszakerült rossz váltóval! Első tulajtól vettem!
Láncszett kuka első féktárcsák lógtak....előéletét útólag megtudva km órában is sok volt....Túrakormányal együtt rá kellett volna dobni 3 kilot... Kereskedő vette meg..(utólag derült ki) amikor első tulajként makulátlan állapotúként hirdette ..Csak azt sajnálom akit így vert át..Attól függetlenül a motor jól müködött ! Vettem az árából egy makulátlan fazert...
Nézd eddig ha 200km.nél többet mentem a Móni itthon maradt...
Most le sem birom vakarni
Mint olvastad odairtam ,hogy SZERINTEM. Szó sem volt oltásról! Leirtam a véleményemet és ennyi. Tök mind1 a márka és a lóerő. Lényeg ,hogy két kerék! Nem?
hát el is adtam a busát.
Arra amire mi használtuk nem felelt meg NEKÜNK!
Ez táposság kérdése ...
az összes hozzászólásomban a magunk tapasztalatait irtam le.. Nem fikázva másokat,hogy neki mért ez meg mért az...
Ha neked épp az xx-a minden üsse kavics nekem se több se kevesebb.. Mi nem a fazerröl fogunk nyugdíjba menni..Mindig cserélgetem a motorokat 1-2 szezononként ..a Fazernek ez lesz a második,tehát utána csere VFR 1200
Egyszer hívtalak régebben vásárlás ügyben...Akkoriban volt lent a hengerfej...
elárulok egy titkot!:
nekem a busa is bejön...csak nem merném megvenni,mert azt az oltást már nem vállalnám be......
de lehetnek még érdekes szituációk.....
(pl ha zolicbr olcsóért hirdetné a mociját,és mondjuk pont ugy állnék............)
Mi van ezzel a világgal?
asszony pajti imádta,megsiratta,amikor elvitték......
Csak az a fránya lumbágója ne lenne... Még most is felkapja a fejét ha látunk egyet,főleg a fehér újabb tipusra....
Fazert meg megszerette mert a túráé a főszerep nem a kapaszkodásé
vannak megmagyarázhatatlan dolgok......
Csak két dolog jött közbe...
1 : 3 év szünet
2: valami megmagyarázhatatlan vágy.... hayabusa
nálunk meg éppen forditva van....
Vehetek bármit , csak a Fazert nem adhatom el nem engedik
a "tápos" nem rád vonatkozott!
Természetesen nem is oltásnak szántam!
Semmi problémám más márkákkal!
csak azzal nem értek egyet, ha valaki sportmotort túrává alakít.....(most abba ne menjünk bele,hogy az xx sporttúra kategória)
Ezenfelül nekem sem az xx a mindent jelentő deszka.
Csak jelen helyzetemben (anyagi) ez az elfogadható alternatíva.....
de ha mondjuk......
sok pénzem lesz.....akkor egy 1000rr-re mindenképpen tartósan ráfixálom a kicsi seggemet.(repsol fényezésűről beszélek természetesen)
Te már meg vagy fertőzve busa által, és nem tehetsz ellene semmit, szerintem csak egy Hayabusa nyergében kapod meg azt, amiért motorra ülsz.
Én is nagyon sokat gondolkodom, hogy veszek egy "univerzálisabb" motort, de csak is a busa mellé, és nem helyette.
orában 54000km utólag derült ki hogy a hajtókar leszakadt és blokkot cseréltek benne,olyan motorból amit a rendörségtől kaptak vissza mert ellopták ölték és visszakerült rossz váltóval! Első tulajtól vettem!
Láncszett kuka első féktárcsák lógtak....előéletét útólag megtudva km órában is sok volt....Túrakormányal együtt rá kellett volna dobni 3 kilot... Kereskedő vette meg..(utólag derült ki) amikor első tulajként makulátlan állapotúként hirdette ..Csak azt sajnálom akit így vert át..Attól függetlenül a motor jól müködött ! Vettem az árából egy makulátlan fazert...
Nézd eddig ha 200km.nél többet mentem a Móni itthon maradt...
Most le sem birom vakarni
Megint vettem egyet!
Zorro tett fel kérdést a témában..Én csak arra válaszoltam
Nem a fazert akartam sztárolni...nem vagyok elszállva tőle
Régi szép idők:
Arra amire mi használtuk nem felelt meg NEKÜNK!
Ez táposság kérdése ...
az összes hozzászólásomban a magunk tapasztalatait irtam le.. Nem fikázva másokat,hogy neki mért ez meg mért az...
Ha neked épp az xx-a minden üsse kavics nekem se több se kevesebb.. Mi nem a fazerröl fogunk nyugdíjba menni..Mindig cserélgetem a motorokat 1-2 szezononként ..a Fazernek ez lesz a második,tehát utána csere VFR 1200