nálam is hasonló a helyzet...
én novemberben kivonattan ideiglenesen,jött a papír,hogy megszünt a szerződés /vagy a biztosítás?/ és visszakaptam a pénzt is...most meg jött egy levél évforduló előtt 40 nappal,hogy akkor most elfogadom-e a felkínált folytonosságot-e..?
mondjuk én személyesen megyek majd be intézni,az a biztos,de szerintem nálad az évforuló kavar be,elötte legkésöbb 30 nappal köthetsz új biztosítást,mert ezek szerint maga a szerződéses kötvényszám folyamatos,csak biztosítás nincs...kérdés,hogy ez mennyire jogszerű...mikor van az évfordulód?
Tavaly októberben kivonattam ideiglenesen a vasat forgalomból,az után bementünk a biztosítóhoz (K&H),és bejelentettük ott is! - Lemásolták a forgalmit,nyomtak rá "érkezett" bélyegzőt is!
Idén márciusban,amikor ismét forgalomban van a paripa kötöttem rá a NETRISK-en kötelezőt (1 nappal a forgalomba vissza helyezés előtt). Vissza igazolták,minden frankó!
Ma kaptam egy levelet a K&H-tól,hogy nem tudják az új biztosítást megkötni velem,mert még érvényes az előző és egy járműre csak nyilván egyet lehet...
Ez meg hogy lehet? Ha érvényes lenne a tavalyi,akkor kellett volna fizetnem már rég,ha meg nem fizetek felszólítanak,ha meg nem reagálok díjnemfizetés miatt megszűnik a biztosításom... Na ilyenkor mi a helyzet?
Tud valaki valami megoldást erre?
Szia.
Annyi, hogy az összeg, amit kiutaltak az, amit kapsz, számlával igazoltan sem nagyon kapsz mást, ugyanis az alkatrészt is avultatják. De ha jól értem utaltak, és az a kérdés kell-e számla, itt a válasz: nem
ha nem küldesz számlát, akkor a kiutalt összeget úgy veszik, hogy elfogadod.
Ha az utalt összeg alatt javíttattad meg, akkor jól jártál, a biztosítót nem érdekli.
Ha az utalt összegnél többe van a javítás, akkor kell csak számlát küldened a biztosítónak.
(nem maci, de doki...)
Adott a szitu: bandukolok kocsival, előttem satuznak, megállnak, én is satuzok, megállok, mögöttem satuznak, nem állnak meg, hanem belémcsúsznak. Kiszállok, látom nincs nagy kár(lökös hegesztés+fényezés kb. 30-40 e Huf). Örülés, mert a károkozó is ugyanannál a biztosítónál van. Kárfelmérés megvolt, elemcserét javasolnak, ami többszöröse a sima javításnak. Biztosító levelezés: "Az általunk kiszámolt kárösszeg x Ft, mely összeget átutaltuk a tulajdonos részére. Amennyiben a javítási számla meghaladja a kalkulált kárösszeget, úgy szíveskedjen a számlát megküldeni, a különbözet átutalása miatt. "
Többszöri kérdésre sem nyögik ki, hogy kell-e számla, vagy sem ha a javítás 30-40-ről szól.
éves,csekkes,kocsi is, motor is.
Írtam nekik.
Nem elég hogy sorra gyártják az újabbnál újabb lehúzásokat mindenféle idióta jogcímen,még én könyörögjek hogy befizethessem.
Az egész kgfb az
Soha (82 óta) nem okoztam semmilyen kárt a közlekedésem során senkinek, ezzel szemben befizettem már többszáz ezret mivel több járművet használok. Aztán. pl utánfutóra hogyan számolhatnak kgfb-t, amikor az önerejéből menni sem képes, hogyan lehet vele balesetet okozni?
Jellemtelen rablás ez az egész
Alap az volna, ha már kgfb, h a jogosítványra kelljen kötni, mert nem a jármű okoz balesetet, hanem az ember , aki vezeti.
Korábban az üzemanyagba volt beépítve a felelősségbiztosításra kitalált pénz is. Az is igazságosabb volt ennél a mostani rendszernél.
Csak hát így jóval többet lehet kaszálni a semmiért
jó, tudom mi aza a fedezetlenségi díj. undorító egy dolog. mikor az előző motorom vettem csak 4 nappal később tudtam biztosítást kötni rá ezért 400 forintot felszámoltak ezalapon. csak kiváncsi vagyok ebben az esetben a fedezetlenségi időszakban történt káresetet vajon megtérítették volna e? képzelem. pénzt beszedni azt tudnak. mást nem nagyon.
de engem még mindig a baleseti adó alapja érdekelne, mennyi lesz? 11350 a félévi biztosításom és 10700 az adó fél évre.
Mivel a kivonás mentesít a baleseti adó fizetése alól, így azt majd csak akkor kell fizetned, mikor újra lesz élő köteleződ. Ellenben ha nem vonatod ki, de nem is rendelkezel érvényes kötelezővel, akkor elég sokat kell fizetni, Fedezetlenségi Díj címen.
én novemberben kivonattan ideiglenesen,jött a papír,hogy megszünt a szerződés /vagy a biztosítás?/ és visszakaptam a pénzt is...most meg jött egy levél évforduló előtt 40 nappal,hogy akkor most elfogadom-e a felkínált folytonosságot-e..?
mondjuk én személyesen megyek majd be intézni,az a biztos,de szerintem nálad az évforuló kavar be,elötte legkésöbb 30 nappal köthetsz új biztosítást,mert ezek szerint maga a szerződéses kötvényszám folyamatos,csak biztosítás nincs...kérdés,hogy ez mennyire jogszerű...mikor van az évfordulód?
Tavaly októberben kivonattam ideiglenesen a vasat forgalomból,az után bementünk a biztosítóhoz (K&H),és bejelentettük ott is! - Lemásolták a forgalmit,nyomtak rá "érkezett" bélyegzőt is!
Idén márciusban,amikor ismét forgalomban van a paripa kötöttem rá a NETRISK-en kötelezőt (1 nappal a forgalomba vissza helyezés előtt). Vissza igazolták,minden frankó!
Ma kaptam egy levelet a K&H-tól,hogy nem tudják az új biztosítást megkötni velem,mert még érvényes az előző és egy járműre csak nyilván egyet lehet...
Ez meg hogy lehet? Ha érvényes lenne a tavalyi,akkor kellett volna fizetnem már rég,ha meg nem fizetek felszólítanak,ha meg nem reagálok díjnemfizetés miatt megszűnik a biztosításom... Na ilyenkor mi a helyzet?
Tud valaki valami megoldást erre?
Annyi, hogy az összeg, amit kiutaltak az, amit kapsz, számlával igazoltan sem nagyon kapsz mást, ugyanis az alkatrészt is avultatják. De ha jól értem utaltak, és az a kérdés kell-e számla, itt a válasz: nem
Ha az utalt összeg alatt javíttattad meg, akkor jól jártál, a biztosítót nem érdekli.
Ha az utalt összegnél többe van a javítás, akkor kell csak számlát küldened a biztosítónak.
(nem maci, de doki...)
Szerintem ezzel le van rendezve (mivel nincs további követelésed).
Adott a szitu: bandukolok kocsival, előttem satuznak, megállnak, én is satuzok, megállok, mögöttem satuznak, nem állnak meg, hanem belémcsúsznak. Kiszállok, látom nincs nagy kár(lökös hegesztés+fényezés kb. 30-40 e Huf). Örülés, mert a károkozó is ugyanannál a biztosítónál van. Kárfelmérés megvolt, elemcserét javasolnak, ami többszöröse a sima javításnak. Biztosító levelezés: "Az általunk kiszámolt kárösszeg x Ft, mely összeget átutaltuk a tulajdonos részére. Amennyiben a javítási számla meghaladja a kalkulált kárösszeget, úgy szíveskedjen a számlát megküldeni, a különbözet átutalása miatt. "
Többszöri kérdésre sem nyögik ki, hogy kell-e számla, vagy sem ha a javítás 30-40-ről szól.
Vélemény?
amit befizettem,abban benne volt a balesetiadó
Írtam nekik.
Nem elég hogy sorra gyártják az újabbnál újabb lehúzásokat mindenféle idióta jogcímen,még én könyörögjek hogy befizethessem.
A biztosítás egy törvényileg elismert lehúzás
Soha (82 óta) nem okoztam semmilyen kárt a közlekedésem során senkinek, ezzel szemben befizettem már többszáz ezret mivel több járművet használok. Aztán. pl utánfutóra hogyan számolhatnak kgfb-t, amikor az önerejéből menni sem képes, hogyan lehet vele balesetet okozni?
Jellemtelen rablás ez az egész
Alap az volna, ha már kgfb, h a jogosítványra kelljen kötni, mert nem a jármű okoz balesetet, hanem az ember , aki vezeti.
Korábban az üzemanyagba volt beépítve a felelősségbiztosításra kitalált pénz is. Az is igazságosabb volt ennél a mostani rendszernél.
Csak hát így jóval többet lehet kaszálni a semmiért
de engem még mindig a baleseti adó alapja érdekelne, mennyi lesz? 11350 a félévi biztosításom és 10700 az adó fél évre.
http://www.mabisz.hu/hu/ugyfel...