Akkor érdekesek itt a fogyasztói törvények,és a biztosító szabályzata!
Azt is megcsinálhattam volna(utólag),hogy felkérem a Honda Hungary képviseletét!Mivel ők 2 év teljes körű garanciát vállalnak aztán jön a biztosító a szabályzattal!(az nem PTK!)Tehát kötelezni lehetne a biztosítót a bíróság által a Fogyasztóvédelmi Törvény alapján!
Az,hogy nekik mi a szabályzatuk az házon belül van,és a bíróság leszarja,mert az nem törvény!És itt a hangsúly!
megszűnt ez az aim
de a pénzt bassza visszaküldeni
ilyen ezerpárszáz forintért meg kár telefonálgatni mert többe van
minden biztosító egy szemét szarkupac
Úgy,hogy a Generali Biztosítónak is piti összegeknél van nagy pofája!
Több milliós kárnál nem mernek ujjat húzni az ügyféllel,mert tudják akkor a károsult ügyvédjét,és a bírósági eljárást is nekik kell fizetni a
kárkifizetésen felül!
Mi az,hogy avultatnak?
A fogyasztó védelmi törvény szerint nem avultathat!
Ezt ők is tudják akár azt is,hogy nem fogadsz ügyvédet,mert sokba
kerülne!Így hát a jogi apparátusuk semmit nem csinál!
Mert amikor valaki nagyobb összegre pereli a biztosítót a biztosító 20 ügyvédje fülét-farkát behúzza,mert tudják a bíróság utálja őket,és,ha fellebbeznek akkor a másodfokon még többet ítélnek meg a károsultnak!Szóval ilyen szaralakok!
a DAS. Na az egy szép cég Szerinted ha olyan faszák, akkor én megélnék ebből a szakmából?
Amúgy semmi nincs az alap szolgáltatásukban, csak a telefonos ügyfélszolgálat, lsd. milyen eredménnyel. Van olyan szolgáltatásuk havi 30 körül, amiért ügyvédet kapsz, de jött már ügyfél tőlük hozzám, kétségbeesve, szal.......
A motor le lett fotózva, amikor megésült, a kárszaki gyártotta képeket rendesen, de előtte még sosem volt törve, minden sérült elem gyári volt rajta, és pl a hátsó kerék alatti műanyag idom, az fényezetlen fekete műanyag, de újonnan 42900 HUF, bontóban meg 10000..és az sincs szétverve, meg agyonkarcolva....de lehet hogy velem van a baj, hogy az egyszerú újrahasznostott palackokból gyártott műanyag fröccsöntött szarért sajnálok kiadni a 43ezret.
"Elvileg" jogi tanácsadás van, amit akármikor lehet hívni. Ez abban merül ki, hogy megmondja mi a teendőd balesetezés esetén. Amúgymeg hűségnyilatkozat van, kb 3 év.
Süldő korom emlékére . A ladámon akkora felni volt, hogy nem lehetett teljesen alászedni a kormányt, mert beleért a lengőkarba, a kipu meg a szokásos koppány. Nem is értem miért utaztak rám
Rendőrök csesztettek, felhívtam az ügyfélszolgálatukat. Az ügyfélszolgálatos beszélt a rendőrrel. Az eredménye az lett, hogy majdnem előállítottak az örsre, valamint a rendőr megbüntetett sárfelhordásért.
szépeket irtok és tanulságos dolgokat de egy valamit nem kellene azt hogy feketén fals számlával javítotok meg valamit. sok motort lefényképeztem de azt amit ellenőrizni lehetett fényképen hogy már javítva volt azt keményen avultatni kellet. a kárszakértő csak a seggét védi mert évek múlva is elő vehetik a fényképeket és azt egy falnyi kivetítőn nézik nagyítóval. én lerontom a gépet max 1 megapixelesre de így meg baszogatnak hogy szétesik a kép nagyításnál. de azért nagyon nagy összegszerű különbségekről irtok. ez elgondolkodtató
Olvasni itt szép történeteket /
Arra volnék kíváncsi, hogy a DAS nevű céggel kapcsolatban kinek van tapasztalata, véleménye? Miben jobb/ rosszabb mint egy ügyvéd, kárrendező?
A'la Miskolc