mindenképp érdemes megnézni, és váltani sem túl bonyolult. Egy dologra kell csak nagyon odafigyelni, hogy a felmondás alkalmával kérjetek ki Kártörténeti igazolást, mert azzal kell alátámasztani a Bonus besorolást a 2007-es biztosítónál. Ha a kártörténetit EREDETIben nem juttatod el az új biztosítódhoz, akkor beba**nak Malus4-be, ami az alapdíj duplája.
Sok sikert mindenkinek.
Amúgy én tavaly kb 200 biztosítást kötöttem át, többnyire a MÁV-hoz és senki sem jött vissza elégedetlenül, hogy problémája lenne.
Ha valakit érdekel tarifa, annak szívesen segítek, és Szigetszentmiklós környékéről jöhettek hozzám átkötni. A felmondási határidő NOVEMBER 30!!!
Sziasztok!
Biztositó, Allianz Hungaria... Negativ...
Juniusban a parommal egyutt vasaroltunk ket motort.
Egy honap mulva parkolas alkalmaval motorom raborult az overe. Olyan szerencsetlenul dolt el, hogy visszapillanto tukrom kiszabta a masik motor hutojenek csovet. A hutoviz kifolyt, a motor uzemkeptelenne valt. Szerencsenkre seitsegunkre sietett az Assistance. Koltsegmentesen elszallitottak a motort a szakszervizbe.
Masfel honap alatt (!!!) sikerult magyarorszag legnagyobb szakszervizenek (!!!) kicserelni az alkatreszt, s bar a biztosito szerzodeses partnere voltak, megis sajat koltsegre kellett elhozni a motort.
Augusztus vegen hoztuk el, s bar elismertem felelossegemet, a biztositasi eljaras mintegy 5 honapig tartott, parom most jutott a penzehez.
Az eljaras soran karszemlere kellett vinni az en motoromat, tortent karszakertoi vizsgalat a serult motorrol a javitas elott es utan, a biztosito vizsgalta a serult alkatreszt, stb.
Minden biztositasunk - kotelezo, casco, eletbiztositás - az Allianznal van, de az eset utan elgondolkodtato, erdemes-e a jovoben is nekik fizetni.
Nem nevezheto segitokesznek a hozzaallasuk. Informacioval csak akkor szolgaltak, ha rakerdeztunk, hogy all az ugyunk. Akkor is ujabb es ujabb adatokra volt szukseguk, amik nelkul nem tudjak lezarni a folyamatot...
Ha valakinek hasonlo problemaja van, javaslatom az lenne, naponta zaklassatok oket, ne adjatok fel!!! No es baleset eseten lehetoseg szerint fenykepezzetek! Akkor biztosan elhiszik a tortenteket.
Bar nem tudom, 1 honapos motorokat ki torne ossze szandekosan???
---
Bocs a hosszadalmas beszamoloert, nehez szo nelkul hagyni ezeket az eseteket.
Foleg, mikor eves szinten egy vagyont fizetunk nekik!!!
Egyebkent a parom eves dija 10.000 Ft-tal novekedik.
Nalam a baleset miatt varhato volt az emeles, azon nem lepodtem meg, de az Allianz ettol fuggetlenul is emel.
---
Remelem hasznos infokkal tudtam szolgalni. Talan vannak pozitiv tapasztalatok is. Nalunk az Allianz sajnos nem valt be...
Nekem is az Allianznál volt a biztosításom, a mai napig! Kaptam egy levelet, miszerint a jövő évi biztosítási díj 41000 Ft-omba kerülne a tavalyi 29000-hoz képest!
Átmentem a Generalihoz, ott 28000-ért kötöttem meg a jövő évre vonatkozóan!
Azzal indokolják az Allianznál az emelést, hogy túl sok volt tavaly a motoros baleset!
CSak tudnám, hogy ezt miért rajtam akarják behajtani, amikor A0-as vagyok?
Kösz szépen!
Utánnanéztem, még egy kicsit és azt olvastam, hogy novemberig nem köthet a MÁV biztosító új szerződést, mert a nyilvántartási rendszerük nem felel meg a jogszabályban meghatározott paramétereknek, egyébként semmi roszat nem találtam!
Mégegyszer köszi!
Nekem idén semmi gondom nem volt velük, bár idén megyek a K&H-hoz, mert több mint 2 ezer forinttal lesz kevesebb negyedévenként (!!!) a biztosításom az R1-re!
Annyit még ne felejts el számoláskor, hogy a MÁV az egyesület, tehát van egy 2 ezer forintos éves tagdíj is!
A páromnak az Allianz-nál van a biztosítása és a tavalyihoz képest az idei éves biztosítási díja majd 8.000 Ft-al több ( de mitől ??? - balesete nem volt ). Megnéztem itt-ott és a MÁV biztosítónál lenne kb. annyi mint az Allianznál tavaly! Van valami véleményetek, tapasztalatotok a MÁV biztosítóról, megéri oda átvinni a biztosítást??
egyik ismerősöm most váltott át erre a biztosítóra. neki a zzr 600-ra évi kb 11000 ft lesz a biztosítás. (az előzőnél - allianz - kb 24000 lenne). olvastam róla ilyen összehasonlító leírást, és nem mondtak semmi rosszat...
a totálkáros mkp. az esetek többségében gazdasági totálkár. megmarad a rendszám és a forgalmi. roncskereskedőknek sok esetben jol eladható az ilyen gép, mivel bontott, utángyártott alkatrészekböl még haszonnal helyreállitható. a biztositó pedig sok esetben nem szivesen veszi át a roncsot. minden képpen kellő körültekintést igényel az eset már csak a magas összegek miatt is.
Hat...
Ha a bank (Lizingceg) megtudja, hogy totalkaros a gep, akkor mivel nekik megszunik a fedezet (motor), igy 6 napon belul kerik a teljes hatralevo tartozasod. A biztosito kiszamol egy karkori erteket es egy roncsereteket. A kapott osszeg 30 % -at levonjak (Ugye ez az onreszed) es kifizetik neked a maradekot. A ronccsal pedig azt csinalsz amit akarsz, illetve van lehetoseged a biztosito roncsosanak odaadni, aki garantaltal fizet erte annyit amennyit a biztosito meghatarozott. Ha szerencsed van, akkor a roncsertek es a kapott penz fedezi a banknal levo tartozasod! Ha nem akkor meg oda is kell fizetni egy kicsit! :)
Sok sikert
/G.
Átérzem a problémát és ha a név egy cbr 600 f4-et takar akkor márkatársi üdvözletem. Az alkatrészek valóban drágák a tipushoz, de vannak megoldások. A szerviz nem veheti meg előled az esetlegesen gazdasági totálkárosnak itélt mkp-t. Valószinüleg nem is erröl van szó. Te azt kérted hogy, ne fogják vissza magukat és ők ennek megfelelően jártak el a végösszeget látva. A 30% önrésszel mindenképpen csunyán minuszban vagy, de azért érdemes futni egy kört ez ügyben. megkérdezheted az árakat máshol is, kérhetsz egyezséget a biztositóval (lizinges motornál döcögős), elállhatsz a kárigénytöl, stb.. Adnék még tippeket, de kezdő internetező mivoltomnak betudható képtelen vagyok nem publikus levelet telefonszámmal küldeni.
Segitsetek, lenne 1 kis gondom a motorommal, eloszoris kezdem elolrol:
volt 1 "kisebb esesem" kb 30-40 el mentem, majd 1 kanyarban volt valami muanyag kupak amit nemlattam es elvagodtam rajta, a motor elsokereke jobb oldalaval (a felnivel) kiutott a jardapatkabol 1 jokora darabot, majd a masik iranyba dolt (ram) igy ezaltal semmi karcolas se lett a motorony szinte, csak a bal index kihajlott (es ense serultem meg szerencsere), amik karokat szenvedtek az sajnos maga az elso kereken: felni, tarcsa, teleszkop
notehat elvittem szervizbe, mondtak ezeket kikell cserelni, mert annyira elgorbultek, es a javitasi koltseg kb 140-150k lesz.
(a biztositasom ugyvan hogy toresbiztositas 100000 ft onresszel, vagy ha a javitasi koltseg 30%-a meghaladja a 100000 ft--t akkor a 30%-at kell fizetni.)
a biztositas miatt feljott 1 olyan kerdes hogy a kevesbe serult alkatreszeket is kilehetne akkor mar cserelni hisz ugyis megy a biztosito penzere, ami kb 200k ft saccra mondta, erre mondtam a 200k ra hogy ok, es majd kuldjenek 1 faxot a kicserelendo dolgokrol meg 1 arlistat, natehat innen kezdodik a gond:
az arlista amit faxolt a szerviz (honda maxxpower szerviz, es motoruzlet) azon a vegosszeg igy szerepelt: 391802 FT
natehat, hogy a jo budos francba voltak kepesek ennyi kart osszeszamolni a motoromon???
ami az en bajom, hogy valoszinuleg totalkarosnak akarjak nyilvanitani a motoromat a biztosito elott, ezaltal azt erhetik el hogy a biztosito kifizeti a havi reszletdijak 1 reszet (amit nemtudok hogy mennyi) es a motor megmarad ugy ahogy, a szerviz felajanlja hogy megcsinaltatom e a motort pontosan: 391802 FT ert vagy otthagyom e nekik (azt nemtudom hogy elis vihetem e a "totalkaros" motort, bar szerintem elvihetem) ezekutan aztvarhatjak hogy a tulaj aztmonda: ennyiert nem keri es otthaggya majd a szerviz feljavitja sajat penzbol olcson es eladja... (ez utobbi nehany sor csak spekulacio!!!)
amiket en gondoltam hogy ez ellen tehetek:
1: keresek valami szakembert aki rendes, felmeri a karokat normalisan, majd bevallalom a totalkarra nyilvanositast es ha a biztosito tobbet fizet ki a reszletekbol mint maga a motor megjavitasa, akkor meg jol is jarhatok
2: otthagyom az egeszet a francba es elviszem 1 masik biztositohoz jelentett szervizbe (amit valahol korulneztem es biztosan tudom rola hogy jo, de jelenleg 1 szervizt sem ismerek ezen kivul)
3: tobb megoldast nemtudok
na most igy kapasbol ennyit tudtam rola irni, remelem nemhagytam ki valami fontos dolgot
leccives segitsetek, ezt minel elobb lekell rendeznem!!
Elore is koszonom mindenkitol a valaszt!
Nem tudom de szerintem 25% os befizetés esetén nem kell kötnöd cascot szerintem érdemes meggondolnod.Aszem havi 9 környékén van casco dija.Hallotam oat hogy a mocik esetén a muanyagtörésre nem fizet a casco szal érdemes jol utána értdeklödni...
Sok sikert mindenkinek.
Amúgy én tavaly kb 200 biztosítást kötöttem át, többnyire a MÁV-hoz és senki sem jött vissza elégedetlenül, hogy problémája lenne.
Ha valakit érdekel tarifa, annak szívesen segítek, és Szigetszentmiklós környékéről jöhettek hozzám átkötni. A felmondási határidő NOVEMBER 30!!!
üdv mindenkinek
Laci