áhh,nem bántom ,annyira nem vagyok a tuningolás híve,meg nem is azért vettem hoyg széthajtsam,csak egy kis erő jólenne bele 7ezer alatt
óra szerint az enyém is megy 85-90-et,de mint kiderült,majdnem egy tizest csal felfelé,úgy hogy az már csak 75-80 :) ,nameg akkor már 12ezret forog szegény ugyhogy 65-70-nél jobban nem nyúzom.
csak lent erőtlen ennyi zavar...
kuplung lamellát lehet hoyg érdemes lenne megnézni,sztem meg is fogom,mihelyt lesz rá kis lóvé...
sebességet nem lehet venni bele?:) elkelne még vagy 3 :)
egyébként a vázszámból ki lehet olvasni hoyg 50-es? ez érdekes...megyek si ,megnézem
Üdv! Én is 2008-ban szereztem a SX 50-esemet, nekem is tavalyi matricák vannak rajta, én szintén KAYABA villám van, a foyltást nem rég szedték ki, még olyan 70.-el mentem vele max
Amúgy Merre laksz?
van ÉRDEN valaki, akinek szintén SX 50-ese van?
Hello ekin_su_ocha, Elviekben 75W/90-es olaj kéne bele de olyan gond is lehet hogy elvan görbülve valamelyik kuplung lamella és nem old ki rendesen Az én 50-es Pegom teljesen gyári tuning mentes ,85-90-et megy az én 90-ven kilóm alatt, bár az enyém 5 sebességes.Ha nagyobb hengerszetten gondolkodsz akkor én javasolnám az erősített főtengelyt is mivel a gyári nem 80ccm-hez van tervezve és nem sokáig bírná ezt a teljesítményt ,de rád bízom .Ja a nagyobb karbirol még nem is beszéltünk,mert az minden képen kéne a nagy hengerhez legalább 17-es hogy menjen is a moci szerintem.Az ár pedig a csillagos ég, nagyon tipus és minőség függő nézz körül egy pár mocis bolt honlapján (italmodo.hu ,city bike.)pl.sok sikert a tuninghoz Ja a rendőr sokat nem tud szolni a dologhoz mivel vázszám szerint a moci 50-es a hengerbe meg nem lát bele, esetleg ha bele van ütve vagy öntve a méret azt köszörüld ki vagy tüntesd el valahogy Hírtelen ennyi csőváz!
Nekem még szerencsére a fényezése a régi az új nem annyira tetszik. Nem túl nagy a végsebessége 75 körül, de nyomatéka az rohadt nagy, és nekem is KYB márkájú az első villám, nem Marzoochi.
80w-90-es olaj van benne,elvileg faszának kéne lennie,de nem...próbálgattam,most van egy kis időm,járkáltam vele,csattog akárhová állitom a kupplungot..oylan is van hoyg állóhelyben beteszem egybe és viszonylag szépen veszi,meg oylan is van hogy betezsem egybe és csattan meg elkezd kúszni a motor,fordulat meg persze esik,szóval eléggé kiszámithatatlan...
meg kevés a 3 sebesség vagy az 50 ccm,vagy csak kopott a blokk,arra gondoltam kaphatna új hengerszettet,és akkor már 80asra bőviteném,hamár hozzányúlok...ez a móka mennyibe fáj egy iylen motoron?nameg a rend éber őrei mennyire csesztetnek érte vajon?
Ilyen kis ccm-hez nem javaslom a 3-as váltót, legalább 5. Ez eléggé fordulat motor (7000 alatt nem nagyon használható) ezért jobb hozzá a zártabb váltó (használhatóbb lesz a motor). Mellesleg volt már 50-es 5 sebis RX-em
Sziasztok!
Lehet, hogy a közeljövőben lesz egy '94-es évjáratú rx50-em még a 3 sebességes fajta. Érdekelne, hogy mi a közvélemény erről a típusról, mit tud, mik a típushibái, milyen menetteljesítményekkel rendelkezik, mire kell figyelni egy ilyen vételekor?
A képen látható kézvédőt láttam az idei Aprilia katalógusban, de a képre az interneten a www.apriliamotor.hu-n találtam rá, ott kattints rá a kiegészítókre és ott az SXV 450-550-re és ott az első kép, biztosan megtalálod. De én már ezt láttam élőben is az Aprilia boltban és úgy láttam, hogy nagyon kemény és ez direkt suprmotokra való az volt a katalógusban .
Nem tudjátok, mennyibe kerül az SX50-hez az az Apriliás kézvédő? A múltkor elestem és elgörbült az első fékkar, szerencsére tudtam venni hozzá, de úgy láttam az a kézvédő megvédené mind a -fék mind a kuplungkart egy esetleges esésnél.
aprilia 50-80-125ccm bontott alaktrészek eladók:kerekek,blokkok(50ccm-am és rv,125ccm-rotax 127,123,122),gyujtások,idomok,vázak kiegészítőjk stb.hívj vagy írj:0630 2692-998,vargaszabolcs@net.info.hu. ugyanitt keresek red rose 50ccm-hez alkatrészeket,vagy hiányos sérült,motothibásat is.
Hello, teló szimeringet cseréltem de még a 125-ön a kicsin még nem kellett. Általában nem tipus specifikus hanem inkább a méret számít, kiveszed a régit és mész vele a mocis boltba kérsz ugyan olyan méretűt. Azt nem tudom hogy felétek mennyire van felszerelve a bolt teló szimeringel én kaptam egyből úgy emlékszem 2800Ft volt a készlet. A kuplungom nekem is a végén fog de rendesen kiemel jól működik,esetleg próbálj még ráállítani ha még lehet, kérdés hideg és meleg motornál is egyformának érzed?
helló
le vagyok kötelezve :)
néztem a képeket,nagyon szép a moci..a másikért kár,az is szép volt,miért adtad el?
amugy a legszebb a sovány disznó :) a jawa mustang...a héten tervezem a saját mustangom összeszerelését is,jelenleg kosárban van minden alkatrésze,remélem holnap már röfögni fog :)
ha már igy felajánlottad,kérdezek gyorsan még párat: teleszkópokat újitottál-e fel...szimmeringek,tömitések mennyire drágák,és ami jobban érdekel,mennyire tipusspecifikusak?( ha szétszedem,még aznap tudok venni bárhol ? )
ja és ami gáz a motoromon,az az,hoyg valamiért úgy tűnik nem emel ki a kuplung rendesen...egészen a végén fog ,de amikor beteszem egyesbe,kicsit fogja a motort állóhelyzetben..és lefelé váltásnál csattog a váltó néha...ez mitől van?azt hittem az olajcsere megoldja,de nem...
Sziasztok!
Lehet, hogy a közeljövőben lesz egy '94-es évjáratú rx50-em még a 3 sebességes fajta. Érdekelne, hogy mi a közvélemény erről a típusról, mit tud, mik a típushibái, milyen menetteljesítményekkel rendelkezik, mire kell figyelni egy ilyen vételekor?
óra szerint az enyém is megy 85-90-et,de mint kiderült,majdnem egy tizest csal felfelé,úgy hogy az már csak 75-80 :) ,nameg akkor már 12ezret forog szegény ugyhogy 65-70-nél jobban nem nyúzom.
csak lent erőtlen ennyi zavar...
kuplung lamellát lehet hoyg érdemes lenne megnézni,sztem meg is fogom,mihelyt lesz rá kis lóvé...
sebességet nem lehet venni bele?:) elkelne még vagy 3 :)
egyébként a vázszámból ki lehet olvasni hoyg 50-es? ez érdekes...megyek si ,megnézem