Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

a felső kivezetésnek a levegőbe kell lógni mivel az a tulfolyó cső, az alsó ha nincs bekötve sehova akkor már gáz van....
ha ilyen a blokkod akkor ottvannak a feltöltő ill. leeresztő nyilások! 820ccm 75W-90-es olaj kell bele! nincs nivopálca, ne is keresd
ha az az olajtartály amiröl beszéltél akkor csoda h. még nem ragadt meg ha nincs bekötve....
helló all...
van egy aprilia pegaso 50 ccm-es am3-as blokkos mocim,igaz h nem rx 50,de ha jól tudom a motorblokk megegyezik a 2 modellben...
nemrég vettem a gépet és mint gondos új tulaj,leszedtem az idomokat a gépről,hogy megtisztitsam a gépet,nameg hogy olajat cseréljek benne,karbantartsam stb...
és máris több gondom is akadt: egyik az hoyg nem találtam olajleeresztő csavart a blokkon,szóval nemtom hoyg kellene kicserélni a fáradt olajat,másik ha le is tudnám engedni valahogy az olajat,nem tudom mennyit( és milyen olajat) töltsek bele a blokkba,mert nívócsavart se találtam,feltöltési űrtartalmat nem tudok,szóval ez is talány...
nameg ami a legjobban zavar,az az,hoyg találtam egy tartályt a hátsó lengővillánál,amiből 4 kivezetés van,az alsó kettő össze van kötve egy csővel,a felső kettőből meg jött egy-egy cső,ami sehova se volt bekötve csak lógott a levegőben,szóval oylan,mintha ott se lenne a tartály,mégis félig volt olajjal,szóval valahonnan valahová mennie kell neki...én arra tippeltem már végső elkeseredésemben,hoyg blokkcserés lett a gép és már nincs szükség a tartályra,de valami azt súgja hoyg nem ez a megoldás...
szóval ha tudtok segitsetek,mert nem akarom hoyg a blokk kuka legyen ezek miatt...nagyon fasza kis gép,kár lenne érte..
ha tudtok fotót küldeni pl a kis tartály csatlakozásairól,azt nagyon megköszönném,de ha valaki elmagyarázza hoyg mi a stájsz,az is jó..
előre is köszi,és örök hála
üdv
kitöl kérded?
te a fogaskerekedet láncal egyyüt vetted?14 v 15 fogszámú?
én is igy tudom!
én ezt hallottam!
szóval a Te blokkod, annak ellenére hogy öregebb (ne vedd sértésnek ), de erősebb? |o|
enyémbe még a régebbi am blokk van a tiedbe már derbi blokk ugytudom... a derbik meg nem oan jók
Az szép, bár nekem 70-75-öt mondtak 11-essel nem tudom neked hogy megy 85-öt
Nekem azt mondták, igy minden gyárival 70-75, akár 80 lesz a vége (11/53-al)
Hali Gyuri! Még nem néztem igazán meg, mert azt mondták,. h nem nagyon kéne meghuzatni kb 750-800 km-ig... de egyenes óton kiuváncsiségból rándult egy kicsit a csuklóm , és máris 65-el ment... ugy vettem vissza, kishíján leestem róla! Nagyon durván gyorsul viszont, hogy rendesen ki leeht huzatni a fokozatokat! Igaz még 11/53-as az áttétel, de igy is nagyon jó!
hát igen, nekem is ez volt mikor kivették a folytást... persze a kis buzik hagytak még benne... pár héttel késöbb flexeltem ki belöle még akkor lett 85 a vége, 13as lánckerékkel 95... és most várhatom a kipuf rendszeremet...
Peti neked így most mennyit megy?
Oks, köszi!
Amúgy képzeld, ma vették ki a folytást, első benyomásom nagyon durva volt! Majdnem leestem róla
Hihetetlenül gyorsul, mostmár emelkedőn fölfelé is És még 11-es lánckerék van rajta
én teszem majd fel rá, nem 1 nagy dolog... junius elején küldik házhoz.... addig kell várni, majd irok véleményt róla!
Mikorra lesz kész? Majd irj légyszi véleményt arról, hogy milyen
nincs különbség teljesitményben, annyi h annak a külseje carbonnal van bevonva, azért nem azt rendelem mert drágább és nincs is készleten...
hi, amúgy teljesitményben van különbség az alu és carbon vég között?
veszek 1 giannelli dobot alu véggel kiváncsi vagyok mennyit fog dobni!
kössz!
robi9224@hotmail.com
Én enyémet idén 649.000 Ft + sisak -ért kaptam...
Közeli ismerősöd? Meg tudnád adni az msn-jét, vagy E-mail-jét?
Előre is köszi!
Újonnan vette 600.000-ért. A kipufogó(teljes rendszer-Tecnigas E-nox) 47.000 pénz volt.
Van a mocijába 2600 km körülbelül.
Jó lehet kicsit túlzás de tényleg nagyon megy. Ha jól kipörög és gyorsan kapcsolod a következő fokozatot nagyon megy. Hangja viszont tényleg olyan, mint egy 125-ös crossnak:D:D:D 76-ról a végsebessége alattam volt 93. Autóval bemérve is 93-at megy! Szóval elég komolyan változott a motorja.