én nem sebességre gondolok "50"-esnél hanem kinzetre elvileg tökre ugyanolyan mert aszonta a csávo 8 kg eltérés van de neten nem találtam 50-esről olyan képet
az nem igaz hogy ugyanolyan mert különbözik az 50-es és a 125-ös
de hasolnítanak a blokk az meg bég és föld
a 125-ös már nagyon megy ellenbe az 50-essel
cső ma felültem egy 125-ös 2006-os aprilia gyorsaságira ...mivel csak 14 vok én 50-est keresek de aszonták van ugyanilyen nem tudjátok tényleg igaz???
125 50 es topicba ugyanezt irom sry
Hali!!
Ha valaki tudna nekem segíteni, azt megköszönném...
Aprilia rs 50 motoromhoz keresek tankot (burkolatot), illetve fékkart...
Ha valaki tud valamit, kérem jelezze...
Előre is köszönöm!
45 LE-s krossz az nagyon mehet?mennyi a vége?gondolom csak a blokk egyezik az RS-ével azon kivül minden más rajta érdekes lenne ha egy krosszmoci 180++ km/h-val meg egy 6 sec-es 0-100as sprinttel verné az ilye olyan autokat motorokat :D
az egész motort vettem nagyon nagyon ocsoért, mert motorhibás is volt, meg nagyon lelakott állapotban.
darabokra szedtem, a vázatleszintereztettem, és szépen mindet megcsináltam rajta.
huh akkor jó tuti visszacserélem ha ilyen occsoé van!az oké h arrow azt értem csak mennyibe volt? :) de azért a tanárodat kérdezd meg légyszi h szerinte érdemes e visszacserélni....előre is köszi
nem tom nekem is igy volt a henger.
hát nem találni amúgy másik blokkot, mikor én kerestem, akkor volt ez gey nél, meg egy másik szintén 20-ért de az már elviték.
nem bátyám vett egy motorhibás aprilia rx-et és azt csinálgattam meg neki, hogy legyen mivel kocsmáab járnia , csak túl jól sikerül, igy kénytelen vok néha én is levinni egy körre .
uh az nem is drága!azthittem ilyen 50 körül....neked is RS-ed van talán?vagy volt nem tom odavan irva h most egy ideig nincs :( az Arrow rendszer "leömlö" része mennyi volt?mert nekem csak a dob Arrow....
Szasztok all! Robogós vok de nem Apriliás de remélem ez nem gáz... gondoltam ide irok mert itt van kiirva h 50 . Új vok a fórumon meg a motoromban is csak 580 km van de majd bele jövök én is! Na remélem nem fogtok innen kicsapni h nem Apriliás vok! Elvégre nem ez az egyetlen gyártó Na majd irok még... mert álmos... álmos... ál... zzzz.....zzzz álmos vok. Na Bye All
igen a teljesitményre.
mert én is 160 as pollini hengert raktam a gépre, meg teljes arow sport rendszer van rajta elvileg igy 45 paci.
20 ért vettem mitogeritől. mert a bátyámblokjában rosz volt a főtengely, de nem a hajtókar része, hanem a lendkerék oldalon az ékpálya(egy tróger szerelő jo voltáből, a nem kellő meghuzás miatt)kiverödött, és mászkált a gyujtás idő is, a végén meg körbeforgott a lendkerék, mert szétnyirta az éket.
kicserélem elviszem eredetvizsgára aztán csináltatok egy uj forgalmit!ennyi...amig meg nem jön meg addig használom a régit a rendörök csak nem néznek meg a 2 idom közé!mennyiért jutottál hozzá igy?és hol?bontoba? a fötengely nem gond veszek majd egy ujat erösebbet mert a 154es Polini hengerszett(+1-2 dolog)következtében megnövekedett a teljesítmény és ajánlották mert mert lehet nem birja ki...az jó lenne ha megkérdeznéd akkor megvárnám a véleményét...teljesítményre mondtad h nemtod?
fingom sincs, de a főtengelyének az ékpályája sérült, nem gondoltam hoyg árulom, mert bátyámnak van egy rotax123 as blokkos rx e és ahoz szereztem hogy ha kée esetleg alkatrész bele.
de holnap megkérdezgetem a suliban a dolgokat hogy mi a külömbség a 122 és a 123 között.a tanár ugyis vágja, a fia apriliával versenyzett, ők vezetik a rs tanfolyamot is.(Aszalos P.)
de akkor változik a motorszámod, rendszám miatt nem gond??
huh hát az ugy pont jó lenne...egyébként ezt még én se gondolom igazán komolyan de leirom az okot...ha megnézed az adatlapom akkor ott látod ha van egy RS 125 Replica-m 96os azaz 123as blokknak kéne bennelennie...de...az enyémbe 122es van és ugyhallottam h a 123as erösebb(igaz hamarabb szétmehet)meg egyébként se vok híve a motorcserélgetésnek semmilyen szinten....henger,hengerfej megvan gyújtás is megvan karburátor is megvan...kompatibilisek a 122essel gondolom...csak majd uj tömitések kellenek...árulod egyébként?meddig lesznek meg?hány km van benne?hány LE elméletileg 35 nem?
de hasolnítanak a blokk az meg bég és föld
a 125-ös már nagyon megy ellenbe az 50-essel
125 50 es topicba ugyanezt irom sry
Azt szeretném kérdezni ,h hol van ez a csávó aki árulja ezeket a cuccosokat?
ok
remélem sikerül megegyezned én a földön látható műszerfalat szeretném megvenni
itt ez a telefonszám itt árulnak spoilereket meg egyéb cuccokat
06 30 2113825
Ha valaki tudna nekem segíteni, azt megköszönném...
Aprilia rs 50 motoromhoz keresek tankot (burkolatot), illetve fékkart...
Ha valaki tud valamit, kérem jelezze...
Előre is köszönöm!
darabokra szedtem, a vázatleszintereztettem, és szépen mindet megcsináltam rajta.
hát nem találni amúgy másik blokkot, mikor én kerestem, akkor volt ez gey nél, meg egy másik szintén 20-ért de az már elviték.
teljes leömlő arow, meg a végdob is.
mert én is 160 as pollini hengert raktam a gépre, meg teljes arow sport rendszer van rajta elvileg igy 45 paci.
20 ért vettem mitogeritől. mert a bátyámblokjában rosz volt a főtengely, de nem a hajtókar része, hanem a lendkerék oldalon az ékpálya(egy tróger szerelő jo voltáből, a nem kellő meghuzás miatt)kiverödött, és mászkált a gyujtás idő is, a végén meg körbeforgott a lendkerék, mert szétnyirta az éket.
de holnap megkérdezgetem a suliban a dolgokat hogy mi a külömbség a 122 és a 123 között.a tanár ugyis vágja, a fia apriliával versenyzett, ők vezetik a rs tanfolyamot is.(Aszalos P.)
de akkor változik a motorszámod, rendszám miatt nem gond??