Yamaha FZ 6 (naked 2004 évjárat) típusú motorhoz lenne szükségem bal oldali tükör tartóra. Elnyalta a menetet és ezért szeretnék egy másikat.
Vagy más tipusú is szoba jöhet. Amelyik kompatibilis.
Maradt néhány alkatrész 2 motor bontásából. Kawasaki ZX500R (GPZ500) és Honda NS125F.
NS125F bontásból megmaradt alkatrészek:
- komplett hűtő
- légszűrőház
- taposók (első + hátsó)
- ülés (kicsit szakadt)
- komplett kipufogó
- fordulatszámmérő blokk
- műszerfaltartó konzol
- km/h blokk spirállal (csúnya számlappal, törött mutatóval)
Kawasaki ZX500R bontásából megmaradt alkatrészek:
- komplett fejidom (lámpatesttel, izzókkal, kábelekkel, de csatlakozók és tükrök nélkül)
- fejidomtartó konzol
- első + hátsó indexek
- hátsó lámpa
Árak megegyezés szerint! Természetesen minden alkatrészről küldök képet e-mailben. Érdeklődni a streetfighters@mailbox.hu címen lehet!
Néhány kép az alkatrészekről:
Cserélném Arrow Tromboncino dobom kúpos karbon végű, vagy karbon palástú hasonló márkájú és jó állapotú dobra. Ami szóba jöhet Arrow, Akra, Yosi, Mivv, Bodis, Danmot stb
Sziasztok!
Sikerült összekapargatnom egy kis pénzt, amiből fel szerettem volna újítani a motort. Mindent megcsináltam szépen, és eljutottam a legnagyobb munkáig a fékekhez. Rájuk fért egy kis felújítás, mert már nem viselkedtek rendesen. Arra gondoltam, hogy két új tárcsát és fékbetétet megérdemel. Na itt kezdődtek a gondok. Tárcsákat legyártattam, jobbak és erősebbek lettek a gyárinál. Viszont más a mintájuk, ezért nem mér rendesen a kilométeróra, a valós sebesség hetedét mutatja, mert az első tárcsáról kapja a jelet. A gyári tárcsával pedig azért nem fogott a fék rendesen, mert az előző tulaj rossz fékpofát szerelt bele. A hátsófék alig fogott és a tárcsája teljesen elvetemedett. Néhány hónapja amikor még nem vetemedett el csak nem fogott elvittem szerelőhöz ( hiba volt). Csak annyi baja volt, hogy bekoszosodott. De összeszereléskor az derült ki, hogy a két szemben álló munkahenger közül az egyik tömítőgyűrűje elöregedett, és nem lehet visszanyomni a dugattyút a hengerbe. Több napi keresgélés után se tudtam ilyen alkatrészt szerezni, a legtöbb boltban nem is láttak még ilyen hibát. Ekkor mondta a szerelő, hogy ő majd megoldja gyártat ilyen gyűrűt. Össze is rakta, azóta használtam, de nem fogott rendesen és teljesen tönkretette a tárcsát. Most, hogy szétszedtem kiderült, hogy a gumi amit betett nem engedte mozogni a dugattyút. Ezért csak egyik oldalról érte nyomás a tárcsát, ettől nem fogott és ment tönkre. Így viszont nem rakhatom össze. Szóval most itt állok a motor darabokban..... Ráadásul a kifolyt fékolaj miatt a motor lecsúszott az emelőről és eldőlt. A kormány, a kuplung és a kézvédő kárára, a lábtartó elhajlását nem is mondom. Ráadásul eddigi nem kis költségek többsége felesleges volt mert vagy az előző tulaj gondatlanságát vagy a szerelő hibáját kellett megfizetnem.
Ha valaki tudja, hogy tudnám megoldani a kilométeróra problémáját, vagy a gumi gyűrű pótlását azt megköszönném.
Széles utat!
Sziasztok!
Valakinek van tapasztalata az Ebay-en Kínából rendelhető vízhűtőkről, hogy milyen minőségűek? Itthon a bontóban 40-60e között akarnak adni hűtőt, a Kínai Ebay-en meg 23e-től már lehet venni vadonat új utángyártottat!
eladó suzuki gsxr 600-750 srad-hoz és k sorozathoz egy 5,5 colos 2004-es évjáratú hátsófelni jó állapotú tárcsával és lánckerékkel együtt kompletten ár 35 eft. ugyanitt kawasaki zx 10 r 2006-2007 évjárathoz új gyári komplett kipufogórendszer. ára 40 eft. ugyanehhez a tipushoz komplett eredeti makulátlan lábtartók fékpedállal és váltókarral együtt ár 40 eft. valamint honda cbr 600 rr pc 40-hez komplett új imoszett 2 gyári kulcscsal , és egy szintén új elsőtelló "csak"belső része felső csavarokkal kompletten eladó. megegyezés szerint. 0620/992-4528
Suzuki Gsx 750 ES (1984) motor Mikuni bs32ss karburátorához keresnék 4db súbertűt.Ha valaki tud segíteni,előre is köszönöm!
EWzt privátban beszéljük meg!
Vagy más tipusú is szoba jöhet. Amelyik kompatibilis.
Segítségeteket előre is köszönöm.
Maradt néhány alkatrész 2 motor bontásából. Kawasaki ZX500R (GPZ500) és Honda NS125F.
NS125F bontásból megmaradt alkatrészek:
- komplett hűtő
- légszűrőház
- taposók (első + hátsó)
- ülés (kicsit szakadt)
- komplett kipufogó
- fordulatszámmérő blokk
- műszerfaltartó konzol
- km/h blokk spirállal (csúnya számlappal, törött mutatóval)
Kawasaki ZX500R bontásából megmaradt alkatrészek:
- komplett fejidom (lámpatesttel, izzókkal, kábelekkel, de csatlakozók és tükrök nélkül)
- fejidomtartó konzol
- első + hátsó indexek
- hátsó lámpa
Árak megegyezés szerint! Természetesen minden alkatrészről küldök képet e-mailben. Érdeklődni a streetfighters@mailbox.hu címen lehet!
Néhány kép az alkatrészekről:
Keresek Gilera Runner VX olajos első villát T-szárral.
A régi Runnerről lenne szó.
Aki tud írjon elég fontos lenne.
Sikerült összekapargatnom egy kis pénzt, amiből fel szerettem volna újítani a motort. Mindent megcsináltam szépen, és eljutottam a legnagyobb munkáig a fékekhez. Rájuk fért egy kis felújítás, mert már nem viselkedtek rendesen. Arra gondoltam, hogy két új tárcsát és fékbetétet megérdemel. Na itt kezdődtek a gondok. Tárcsákat legyártattam, jobbak és erősebbek lettek a gyárinál. Viszont más a mintájuk, ezért nem mér rendesen a kilométeróra, a valós sebesség hetedét mutatja, mert az első tárcsáról kapja a jelet. A gyári tárcsával pedig azért nem fogott a fék rendesen, mert az előző tulaj rossz fékpofát szerelt bele. A hátsófék alig fogott és a tárcsája teljesen elvetemedett. Néhány hónapja amikor még nem vetemedett el csak nem fogott elvittem szerelőhöz ( hiba volt). Csak annyi baja volt, hogy bekoszosodott. De összeszereléskor az derült ki, hogy a két szemben álló munkahenger közül az egyik tömítőgyűrűje elöregedett, és nem lehet visszanyomni a dugattyút a hengerbe. Több napi keresgélés után se tudtam ilyen alkatrészt szerezni, a legtöbb boltban nem is láttak még ilyen hibát. Ekkor mondta a szerelő, hogy ő majd megoldja gyártat ilyen gyűrűt. Össze is rakta, azóta használtam, de nem fogott rendesen és teljesen tönkretette a tárcsát. Most, hogy szétszedtem kiderült, hogy a gumi amit betett nem engedte mozogni a dugattyút. Ezért csak egyik oldalról érte nyomás a tárcsát, ettől nem fogott és ment tönkre. Így viszont nem rakhatom össze. Szóval most itt állok a motor darabokban..... Ráadásul a kifolyt fékolaj miatt a motor lecsúszott az emelőről és eldőlt. A kormány, a kuplung és a kézvédő kárára, a lábtartó elhajlását nem is mondom. Ráadásul eddigi nem kis költségek többsége felesleges volt mert vagy az előző tulaj gondatlanságát vagy a szerelő hibáját kellett megfizetnem.
Ha valaki tudja, hogy tudnám megoldani a kilométeróra problémáját, vagy a gumi gyűrű pótlását azt megköszönném.
Széles utat!
Nem tud valaki eladó nsr 125f hengert esetleg?Fontos lenne.köszi előre is a segítséget.Sziasztok!
Valakinek van 80dt-hez cdi eladó?
Valakinek van tapasztalata az Ebay-en Kínából rendelhető vízhűtőkről, hogy milyen minőségűek? Itthon a bontóban 40-60e között akarnak adni hűtőt, a Kínai Ebay-en meg 23e-től már lehet venni vadonat új utángyártottat!
újban bontottban tudok adni