Hiszek neked, de akkor ez mi ? A matricákon ez volt -hol lehetnek azok?-, lehet, hogy változott az évjárattal a minta? Vagy az lehet még, hogy ez simán csak CORSA. Örülök, hogy ilyen figyelmes vagy, köszönöm
Eladó:
Aprilia RS 125
2008.09. évjáratú, első tulaj, 2db kulcs, szalonból vásárolt, szervizkönyv, kézikönyv, 8000 km-t futott, gyári állapotú, dunlop d209gp gumik, új nagy fényerejű ledes indexek, egyedi rendszámtartó, új akksi,új O gyűrűs lánc,polírozott felnik és kipufogódob.
Kihasználatlanság miatt eladó. Lassan 1 éve áll.
0 Ft-ért elvihető ! Hitelátvállalással.
Havi részlet: 21.442Ft
Hátravan 39 hónap, vagyis 836.238Ft hitel van rajta kamattal együtt.
Ennél jobb ajánlatot nem kapsz hitelre!
Eladó egy utolsó kiadású 1996-os Yamaha Super Tenere nagyon jó állapotban, két év műszakival. Akit érdekel, privátban keressen meg!
forissandor@freemail.hu
Hali nincs valakinek valami normális, mégis viszonylag olcsó endurós fejidomja? Igazából egy Rieju rr-re kellene. Lehetőleg narancssárga, de fekete és fehér is elmegy. Nagyon sürgős lenne, úgyhogy minden megoldás érdekel! Előre is köszönet az esetleges segítséget!
ELADÓ ÜLŐGARNITÚRA SZETT!
2+3 személyes, ágyneműtartós, kihúzható vendégágyként is használható.
Nagyon szép állapotban.
Ár.: 26000ft (a két darabra értendő)
Képet küldök kérésre!
Bármikor megtekinthető (próbaalvást nem tudok biztosítani) :P
Sziasztok! Eladnám, féltett kis Yamaha Dt 50/80-as enduromotoromat. 2011. januárjában vettem. Az előző tulaj rakott bele egy DR Evo 80-as hengert. Ezen kívül
a gyári kipufogó rendszert kicseréltük egy Arrow rendszerre! Főként iskolába jártam vele, de megesett, hogy földesúton, vagy könyebb terepen mentem vele.
A motort nagyobbra váltás miatt adom el, amúgy nem minden áron eladó. Iszonyat erő van benne. Végsebessége jóval 100km/h felett van.
2011. májusában egy nagy szervízelést kapott: A blokkba raktam egy új karbon membránt, így kevesebbet eszik, de jobban megy. Az első felnit
felújítottam, a hátsó feniben pedig küllőket cseréltem, erősebbekre. Az első teleszkópban friss olaj van, be lett állítva. A hátsó teleszkópot kicseréltem, kapott
egy Nitrogén gázos teleszkópot, hogy akár a durva terepen is megállja a helyét. Vadonat új kuplungbowdent kapott. A motor frissen lett lefestve. (Gyönyörű fekete) Az ülést is újrahuzattam. Vettem rá 2 darab Dunlop cross gumit, amik 95%-95%osak. A hátsó dobfék is fel lett újjítva.
Maga a motor: Vízhűtéses, 1998-as évjáratú, rendszeresen karbantartva, rendszeresen olajozva. Elől tárcsafék van, ami jó állapotú. Hátul dobfék.
A blokk csörgés-zörgés mentes. Hidegben-melegben maximum a 2. rugásra indul. Indexek és műszerfal nincs (de kis "műszerfal panel" van)
de természetesen lámpák (helyzetjelző, reflektor, féklámpa) és tükör van.A motor tehát költségmentes. Rá kell ülni, és megtapasztalni,
hogy mennyit érnek ezek a tuning alkatrészek.
Természetesen előre egyeztetett időpontban megtekinthető, kipróbálható,
hisz ez nem zsákbamacska. Nagyon húz, és egyben végsebességre is nagyon jól megy. Tanuló motornak tökéletes,
de akár egy kezdő enduro motornak is elmegy, ezekkel az újításokkal. Nem kis pénz és
idő bele lett téve, de nagyobbra váltás miatt meg kell válnom tőle, illetve az A1 jogosítvány miatt.
Szállításban nem tudok segíteni. Telefonon hétköznap csak 14:00 után lehet keresni. E-mailt gyakran nézek, ott is lehet érdeklődni. (kadar96@freemail.hu) Ez a cím az MSN címem is.
Mivel még az utolsó finomítások miatt szervizben van, képeket nem sokára tudok csak feltölteni!
CSERE: Maximum 125ccm-es enduro (rendszámos, vagy legalább papíros), de első sorban a fent említett készpénz jöhet szóba. (Csere esetén e-mailba várok ajánlatokat)
Bármi kérdésed van tedd fel, választ fogsz rá kapni!
Köszi!