Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem is az előd Gsx-s 1000f van jelenleg 26000km van benne és imádom, az egyik ismerősöm nemrég vett egy GT és nem estem hasra a fejlődésről főleg úgy h én 3.3-ért vettem újonnan neki meg 6 körül állt meg. Számomra az egyedüli irigylésre méltó dolog a gyàri le föl gyorsváltó, de ami leginkább meglepet h nem látom benne azt a plusz 3 millió forintot. (Tudom infláció.) Ha majd cserélném kellesz nem is tudom ilyesmi kategóriájú van-e még a piacon?
Örülök, hogy elégedett voltál az előző modellel, és hogy ilyen sok kilométert tudtál vele megtenni megbízhatóan. Érdekes, hogy az alapvető elemek (váz, futómű, motor, fékrendszer) változatlanok maradtak az új modellben is. Ez arra utal, hogy ezek a részek jól működtek és nem igényeltek jelentős fejlesztést. Az új modell fejlesztései (bővített elektronika, jobb pakolhatóság, finomított motor) hasznos újdonságoknak tűnnek a felhasználók számára.
Engem a dashboard "fejlesztés" nem győzött meg. Amíg egy normális (pl androidcar) tükrözési opció nincs és nyitva kell lenni a telefonnak a párosítás alatt, addig részemről marad a boltban, legalábbis az első szériát ilyen formában nem cserélem le (még), nem szívesen fizetek olyasmiért, ami nem működik normálisan. Lehet hozzászokás kérdése és Sygic-al is szuper..., már akinek. Dobozolás mint előny? Az előző gépemről (GSX650FA) megtartott KAPPA oldaldoboztartó konzolokat a SIMA TEAM olyan frankón a gyári hátsó konzolhoz igazította, hogy töredék költségből van teljes értékű túra opcióm (nem 450eFt-ért egy oldaldoboz). Szóval emiatt sem. A karakterisztika nyersebbsége pedig kimondottan tetszik a mostanin. Szóval egyelőre marad. Viszont ha van kedved gurulhatunk csapatban 😉
Gratulálok a gépedhez!

Ebben ár/érték kategóriában ez a legjobb választás.
Nekem az elődje (Gsxs1000F) volt.
Különbség a 2 modell között inkább formális.

Váz, futómű, blokk, fékrendszer ugyanaz.
A tiéden más a bódé, hosszabb a segédváz, pakolhatóbb a gyári dobozok miatt és az elektronikai segédletek is kibővültek plusz megkapta az egérmozit.
A blokk elnyűhetetlen és még elektronikailag finomítottak rajta az elődhöz képes. Vaskos középtartománya van, nagyon jó.
3 évig volt meg 47.000 km -vel adtam el.
Mire vagy kíváncsi?
meg is vettem
Párat már eladtak belőle, de személyesen sajnos nem ismerek senkit, aki segíthetne.
Azt tudom, hogy Szabó Henriknek (Fotemotoros youtube csatorna, 42 Riding School) is egy ilyen van. Szerintem őt el tudod érni valamilyen csatornán és biztosan válaszolna is a kérdéseidre.
felhasználói tapasztalat érdekelnének akinek van , nem hallomás YouTube videót én is nézem. GPS kivetítés pl