Sziasztok!
Tudnátok segíteni? Olyan problémám van hogy vettünk egy motort (Kinroad xt50q), de nem pörög ki és 45-50km a vége. Érződik rajta hogy sokkal többre lenne képes a gép, de a gyári fojtás (?) leblokkolja. Ezt hol keressem benne és tipp az eltávolítására?
Sziasztok!
1999-es RX-emen furcsa dolgokat produkál a gyújtáskapcsoló. Eddig semmi baja nem volt, de aztán áttettem az eredeti helyére (eddig nem ott volt) . Na itt cseszhettem el valamit. A kábeleket lefényképeztem, széthúztam (2 db csatlakozásról van szó) , ugyanúgy visszaraktam őket. Most azt csinálja, hogy nem lehet leállítani , hiába fordítom el a kulcsot, bármikor belehet rúgni, akkor is ha le van kapcsolva, de a világítás elzárása működik. Szóval ha lezárom nincs világítás, ha elfordítom a kulcsot van. Lehet , hogy miközben próbáltam előrébb tenni, kihúztam valami testelést vagy valami ilyesmit?
Sziasztok!
motor vasarlasa elott allok. Endurot /supermotot szeretnék. Igazábol az 50 es kicsi lenne tehat 70-80 asat. Viszont ugy ertesultem hogy olyat nem ajanlott megvenni hasznaltan ami tuningolt mert tobbnyire le vannak elve.
nos egy 50 eset mennyiert lehetne 70-80 asra (aminek mar nem silany a minosege ) atepiteni? Es miket kell hozza lecserelni? (Hengerszett, fotengely, karbi , kipufogo?)
Bocsanat az ekezethianyert
Sziasztok!
Vennék Yamaha bws spyhoz hátsó szárnyat tartóval együtt. Vagy megtudná mondani valaki honnan tudnék rendelni, mert még képet se találok róla:SSS
Köszi!
A motoromra a 70- es henger azért került fel, mer nagyon sokat járok erdőbe, terepen. Ezzel a hengerrel a motor alul, kis fordulaton sokkal erősebb és nyomatékosabb lett. Azóta a motort már többször is meghajtottam (mindig nyélen járok vele) és nem szorult meg, még a jelét sem adta a szorulásnak.
A motoromon gyárilag dellorto 17, 5- karbi van.
Most 80- as fűfúvókával, 35- ös alapjárati (gyári) és A 25- tűvel (gyári). A tű aluról a másodikban van. Próbáltam legalul is de már sokalt. A légszűrőm gyári, nincs kifurkálva. A hengerem egy 70- es alu airsal. Top racing hajtókarral vettem a motort. Gyári kipuff van rajta. Igen, gondolom, hogy a 14- as karbi kevés töltést ad egy ilyen 70- es hengernek, igazából egy nagyobb hengernek nagyobb karbira van szüksége. Azt is gondolom, hogy egy 19- es karbival a motorom sokkal erősebb lenne, kicsivel több benzint fogyasztana, és sokkal hamarabb hazavágná a hajtókart meg a főtengely csapágyakat. Most a motorom nagyon frankón és megbízhatóan üzemel. A gázt jól veszi, van alapjárat, és 4- liter alatt maradt a fogyasztásom. (igaz a fogyasztást hosszútávon, betonon mértem)
Ki mondta hogy attól ragadt meg.....? A lényeg az,hogy azzal sokat kapott,most 85ös van benne ezzel jó,csak pont ettől félek,hogy nehogy ettől ragadjon meg mert kisebb,ezért kérdezem,hogy álltalában ki mit használ 19es karbi,70es öntöttvas henger,hozzávetőlegesen,mert minden más és más.....
Sziasztok Am6 os blokkal szerelt motoromra szeretnék 70es öntöttvas hengerszettet rakni, 19es karburátor van rajta, azért kell hengerszett mert ami rajta volt szintén 70es megragadt eléggé csúnyán! 95ös főfúvóka volt benne de ezzel sokat kapott nem forgott ki rendesen...Új hengerhez 85öst gondoltam,Ti mekkora főfúvókát szoktatok használni,hozzávetőlegesen kérdezem,mert minden motor más és más,mindegyiknek más beállítás a jó!?
Vadonatúj hengerszettek eladók MINARELLI AM6-os blokkal szerelt motorokhoz! 70-es VAS! sport szettek, igy mindennapi használatra kiváló, nagyobb húzósabb partokat könnyeben veszi stb.
Készlet kisöprés! 5 db van belőle! Az ismert NARAKU hengereknél sokkal jobb minőség!
Árakról érdeklődjetek emailben: hucsaba23@gmail.com vagy mobilon: 06-30/433-4004
Hello azt szeretnem kerdezni hogy aprilia af1 50 -re 80 as hengerszettet raktam es most nem tudja az önindító megtekerni... mit tudok ilyenkor csinalni...... bocsi tudom hogy nem ide tartozik.....
Üdv van egy Motorhispania Furia AM6 blokos motorom
16 os karbival és tecnigas kipuf rendszerrel
2 problémám van (Egyik se vészes)
Hidegen hiába járatom 10 percig az első 1 kilométeren nehezen pörög fel (Van egy fordulatszám tartomány amit nehezen lép át) dadog
viszont 2-3 km után nincs semmi gondja
Másik probléma ha üresbe kiakarom pörgetni hirtelen (Erősebb elinduláshoz) akkor néha befullad egy fordulaton 0.5 s re de utána kipörög.
síbertű fentről a 2. ba van (5 rovátka van rajta) segédlevegő csavar 5-6 fordulat kifele (Próbáltam 1-2 fordulattal is de akkor hidegen még nehezebben pörög fel )
Sziasztok! Kérnék egy kis segítséget. Honda mtx 80 at hogy birnám tuningolni ? Mit vegyek hozzá ? Esetleg birnátok linket kuldeni hogy honnan birnám megrendelni? Köszönöm.
Más valaki tud javasolni valamit a problémára?
Tudnátok segíteni? Olyan problémám van hogy vettünk egy motort (Kinroad xt50q), de nem pörög ki és 45-50km a vége. Érződik rajta hogy sokkal többre lenne képes a gép, de a gyári fojtás (?) leblokkolja. Ezt hol keressem benne és tipp az eltávolítására?
1999-es RX-emen furcsa dolgokat produkál a gyújtáskapcsoló. Eddig semmi baja nem volt, de aztán áttettem az eredeti helyére (eddig nem ott volt) . Na itt cseszhettem el valamit. A kábeleket lefényképeztem, széthúztam (2 db csatlakozásról van szó) , ugyanúgy visszaraktam őket. Most azt csinálja, hogy nem lehet leállítani , hiába fordítom el a kulcsot, bármikor belehet rúgni, akkor is ha le van kapcsolva, de a világítás elzárása működik. Szóval ha lezárom nincs világítás, ha elfordítom a kulcsot van. Lehet , hogy miközben próbáltam előrébb tenni, kihúztam valami testelést vagy valami ilyesmit?
motor vasarlasa elott allok. Endurot /supermotot szeretnék. Igazábol az 50 es kicsi lenne tehat 70-80 asat. Viszont ugy ertesultem hogy olyat nem ajanlott megvenni hasznaltan ami tuningolt mert tobbnyire le vannak elve.
nos egy 50 eset mennyiert lehetne 70-80 asra (aminek mar nem silany a minosege ) atepiteni? Es miket kell hozza lecserelni? (Hengerszett, fotengely, karbi , kipufogo?)
Bocsanat az ekezethianyert
Vennék Yamaha bws spyhoz hátsó szárnyat tartóval együtt. Vagy megtudná mondani valaki honnan tudnék rendelni, mert még képet se találok róla:SSS
Köszi!
A motoromon gyárilag dellorto 17, 5- karbi van.
Most 80- as fűfúvókával, 35- ös alapjárati (gyári) és A 25- tűvel (gyári). A tű aluról a másodikban van. Próbáltam legalul is de már sokalt. A légszűrőm gyári, nincs kifurkálva. A hengerem egy 70- es alu airsal. Top racing hajtókarral vettem a motort. Gyári kipuff van rajta. Igen, gondolom, hogy a 14- as karbi kevés töltést ad egy ilyen 70- es hengernek, igazából egy nagyobb hengernek nagyobb karbira van szüksége. Azt is gondolom, hogy egy 19- es karbival a motorom sokkal erősebb lenne, kicsivel több benzint fogyasztana, és sokkal hamarabb hazavágná a hajtókart meg a főtengely csapágyakat. Most a motorom nagyon frankón és megbízhatóan üzemel. A gázt jól veszi, van alapjárat, és 4- liter alatt maradt a fogyasztásom. (igaz a fogyasztást hosszútávon, betonon mértem)
simson rezó olcsón eladó.
Vadonatúj hengerszettek eladók MINARELLI AM6-os blokkal szerelt motorokhoz! 70-es VAS! sport szettek, igy mindennapi használatra kiváló, nagyobb húzósabb partokat könnyeben veszi stb.
Készlet kisöprés! 5 db van belőle! Az ismert NARAKU hengereknél sokkal jobb minőség!
Árakról érdeklődjetek emailben: hucsaba23@gmail.com vagy mobilon: 06-30/433-4004
Üdv!
Próbálkozz nahyobb főfuvival.
16 os karbival és tecnigas kipuf rendszerrel
2 problémám van (Egyik se vészes)
Hidegen hiába járatom 10 percig az első 1 kilométeren nehezen pörög fel (Van egy fordulatszám tartomány amit nehezen lép át) dadog
viszont 2-3 km után nincs semmi gondja
Másik probléma ha üresbe kiakarom pörgetni hirtelen (Erősebb elinduláshoz) akkor néha befullad egy fordulaton 0.5 s re de utána kipörög.
síbertű fentről a 2. ba van (5 rovátka van rajta) segédlevegő csavar 5-6 fordulat kifele (Próbáltam 1-2 fordulattal is de akkor hidegen még nehezebben pörög fel )
Köszönöm a válaszokat
www.doktormotor.hu