Röviden: láncszett csere, kipufogó festés(mattfeketehőálló), hátsó tárcsa festés(Kopaszkak1 féle), pár apróbb alkatrész matt feketére festése(láncfeszességállító, anya, tengelyvég)
Ja és végre kiderült miért csak 165 a vége a mocinak: 13-as(gyári) helyett 12-es kislánckerék volt a mocin(JT és rongyá, sorjássá! volt kopva a kép nem adja vissza nem a fog hegyes csak van benne váll ahol a lánc elkoptatta)! A hátsó lánckeréken márkajelzést nem találtam állapota jobb volt mint az elsőjé szal valaki szerintem csak a hátsót cserélte. A lánc IRIS féle csoda sima O gyűrűs és kibaszott szakaszos jah meg jóval rövidebb mint ami belevaló(nem érte el az első rovátkát pedig elöl ugye 1foggal kisebb kerék volt). Kapott elölre hátra JT kerekeket és DID520VM láncot hát ég és föld mintha egy másik motoron ülnék váltásoknál nem rángat csendes egyenletesen jár meg szerintem a motornak is könnyebb dolga van így szal pár pacival több jut a gyorsításra is